vwbartus Opublikowano 18 Listopada 2015 Opublikowano 18 Listopada 2015 Dzięki Dave Panowie przypomnijcie jeszcze ile trzeba rozwiercić tarcze z ML aby pasowały do B7 ?
Dev Opublikowano 18 Listopada 2015 Opublikowano 18 Listopada 2015 0.85mm i nie rozwiercic tylko roztoczyc
vwbartus Opublikowano 19 Listopada 2015 Opublikowano 19 Listopada 2015 Pokaże jeszcze ktoś jak wyglądają te śruby montażowe 6 tłoków do B7 ? jak to wygląda bo podobno mają jakieś tulejki i gdzie to można kupić ?
vwbartus Opublikowano 19 Listopada 2015 Opublikowano 19 Listopada 2015 (edytowane) No właśnie znalazłem i u niego , ciekawe czy takie przewody będą pasować http://sidmotorsport.pl/pl/h/1050-przewody-hel-s4.html Ps, Dev jak dziś do mnie zadzwoniłeś i powiedziałeś że zaciski są już gotowe to ąż zaniemówiłem i się ucieszyłem heh Edytowane 19 Listopada 2015 przez vwbartus
Dev Opublikowano 19 Listopada 2015 Opublikowano 19 Listopada 2015 Do 6-tłokow oplotu sie nie daje !!!!
Tominator Opublikowano 19 Listopada 2015 Opublikowano 19 Listopada 2015 Do 6-tłokow oplotu sie nie daje !!!! Daje sie, tylko trzeba to madrze rozwiazac.
Dev Opublikowano 19 Listopada 2015 Opublikowano 19 Listopada 2015 Widzialem juz sporo mądrych rozwiazań tego typu, większosc lądowała w rowach albo na drzewach i słupach, daruj sobie.
Tominator Opublikowano 19 Listopada 2015 Opublikowano 19 Listopada 2015 Ja jakos jezdze i moi klienci takze i jakos na rowach czy drzewach nie laduja, jak ktos nie ogarnia to sie niech za heble nie zabiera, zreszta ten tylny przewod z a6 tez mozna w oplocie dostac jak juz ktos chce sztukaterie robic
Dev Opublikowano 19 Listopada 2015 Opublikowano 19 Listopada 2015 Tutaj nie chodzi o przewod tylko o prace zacisku na zwrotnicy. przewod gumowy moze sie dowolnie zginac, oplot niestety nie. kto chce niech zakłada, mi to wisi.
dydek1 Opublikowano 25 Listopada 2015 Opublikowano 25 Listopada 2015 (edytowane) Siema mam heble zmienione z przodu na 320mm i felga stalowa 16 cali z ET 42 nie wchodzi opiera sie o zacisk, teraz pytanie jakie musiał bym założyć felgi z jakim ET lub jakies dystansy?? Nie trxeba dystansow wystarczy przefrezowac zeliwna czesc zacisku i wchodzi bez problemu. taka felga alu wejdzie na 100 % i też ET 42 Tutaj chodzi o wyoelnienie felgi a nie o ET Ostatnio zakladalem 320tki a na to felgi BBS 8"-17" z ET35 i nie weszlo, trzeba bylo dac dystans 13mm kazda bbs et35 8j nie wejdzie na 320 bez dystansów? Edytowane 25 Listopada 2015 przez dydek1
P7 XAV! Opublikowano 25 Listopada 2015 Opublikowano 25 Listopada 2015 (edytowane) Witam. Jestem obecnie przed założeniem 18 ZR/ZL do mojej B7. Czytam temat od deski do deski i głupieje. Te śruby do przykręcenia zacisków są konieczne i przewody które podał Bartus ? I czy jest jakaś tarcz pasująca P&P 350mm ? Edytowane 25 Listopada 2015 przez P7 XAV!
vwbartus Opublikowano 25 Listopada 2015 Opublikowano 25 Listopada 2015 Witam. Jestem obecnie przed założeniem 18 RH/LH do moje B7. Czytam temat od deski do deski i głupieje. Te śruby do przykręcenia zacisków są konieczne i przewody które podał Bartus ? I czy jest jakaś tarcz pasująca P&P 350mm ? Przemek chyba chodzi Ci o zaciski 18 ZR/Zl. Śruby są potrzebne ponieważ w zaciskach jest większy otwór mocujący niż w starych , Ja natomiast na te swoje stare śruby nałożę tulejki . Ja szukałem i nie znalazłem tarcz 350 które pasują P&P
P7 XAV! Opublikowano 25 Listopada 2015 Opublikowano 25 Listopada 2015 Witam. Jestem obecnie przed założeniem 18 RH/LH do moje B7. Czytam temat od deski do deski i głupieje. Te śruby do przykręcenia zacisków są konieczne i przewody które podał Bartus ? I czy jest jakaś tarcz pasująca P&P 350mm ? Przemek chyba chodzi Ci o zaciski 18 ZR/Zl. Śruby są potrzebne ponieważ w zaciskach jest większy otwór mocujący niż w starych , Ja natomiast na te swoje stare śruby nałożę tulejki . Ja szukałem i nie znalazłem tarcz 350 które pasują P&P Tak dokładnie. Auto korekta w tel. A te przewody są konieczne ?
Dev Opublikowano 25 Listopada 2015 Opublikowano 25 Listopada 2015 Siema mam heble zmienione z przodu na 320mm i felga stalowa 16 cali z ET 42 nie wchodzi opiera sie o zacisk, teraz pytanie jakie musiał bym założyć felgi z jakim ET lub jakies dystansy?? Nie trxeba dystansow wystarczy przefrezowac zeliwna czesc zacisku i wchodzi bez problemu. taka felga alu wejdzie na 100 % i też ET 42 Tutaj chodzi o wyoelnienie felgi a nie o ET Ostatnio zakladalem 320tki a na to felgi BBS 8"-17" z ET35 i nie weszlo, trzeba bylo dac dystans 13mm kazda bbs et35 8j nie wejdzie na 320 bez dystansów? Nie
P7 XAV! Opublikowano 25 Listopada 2015 Opublikowano 25 Listopada 2015 Bartek a masz wymiary tych tulejek? Ewentualnie czy ktoś ma wymiary tych śrub?
Bieniek Opublikowano 25 Listopada 2015 Opublikowano 25 Listopada 2015 Do 6-tłokow oplotu sie nie daje !!!! To co ja mam?
rs4wagon Opublikowano 25 Listopada 2015 Opublikowano 25 Listopada 2015 Tutaj nie chodzi o przewod tylko o prace zacisku na zwrotnicy. przewod gumowy moze sie dowolnie zginac, oplot niestety nie. kto chce niech zakłada, mi to wisi. co sie stanelo ze sie oplotu nie daje??mozesz rozwinac temat?
vwbartus Opublikowano 25 Listopada 2015 Opublikowano 25 Listopada 2015 Przemek nie mam jeszcze wymiarów tych tulejek . A ja już kupiłem przewody TRW tylne z A6C6 . Jak przymierzałem 6 tłoki to tam wąż wychodzi z boku i idzie ku górze obok amora i może chodzi o to że oplot jest bardziej sztywny i bardziej podatny na pekanie .
Dev Opublikowano 25 Listopada 2015 Opublikowano 25 Listopada 2015 Ciagle sie zastanawiam po co to g...o pakujecie do aut....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się