Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Podstawowa diagnostyka i informacje A4 B6/B7 2.0 ALT


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

tak chwilke pochodzil 3-4 minutki

Opublikowano

cześć wszystkim. Może ktoś pomoże odnośnie diagnostyki... mam A4 B7 2005r i chciałbym zrobić sobie logi dynamiczne o których mowa w tym poście na str 1. i tu moje pytanko... który kabel polecacie? bo z tego co mi wiadomo to już mam komunikacje po CAN'ie i obawiam się, że ten wspomniany za 27pln może nie zdać egzaminu :( .... pozdro :hi:

Opublikowano (edytowane)

Witam panowie dopadl mnie tym razem taki blad w ALTku

17698 P1290 4522 Czujnik temperatury silnika ECT, układ kontroli układu - wysoki sygnał > ECT, przewody , jest to czujnik g83 i stad moje pytanie czy padl calkiem czujnik czy cos innego jest zdupcone, wtyczka czujnika czysta nie zasniedziala , pozdrawiam

------------------------

jesli nie problem czy ktos moze doradzic co moze byc walniete w drugim aucie audi a3 1.6 8l . dodam ze faluja obroty i nie moge dojsc konca co jest przyczyna,czy to wina wtryskiwaczy ?, po podpieciu sa nastepujace bledy

16556 P0172 Wyważenie paliwa – system wzmocniony (bank 1) B

16522 P0138 O2 obwód czujnika - wysokie napięcie (bank 1 sensor 2) A

17584 P1176 44B0 Korekcja Lambda za katalizatorem, bank 1 przekroczony limit

pozdrawiam

Edytowane przez Deyv92
Opublikowano

jesli nie problem czy ktos moze doradzic co moze byc walniete w drugim aucie audi a3 1.6 8l . dodam ze faluja obroty i nie moge dojsc konca co jest przyczyna,czy to wina wtryskiwaczy ?

Ciężko powiedzieć jednoznacznie, od nieszczelności w dolocie przez uszkodzony silniczek krokowy, a na pompie paliwa kończąc. Skupiłbym się na sondzie lambda naj sam pierw, bo wywala błąd.
Opublikowano

Witam wszystkich,

jak to jest z tymi czujnikami g62 i g83? w poradniku pisze, że g62 musi być zawsze większy od g83 ale jaka może być ta różnica?

mam standardowy błąd w alt czyli 16804 no i doszedł nowy

17698 - Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet (G83): Signal too Small
P1290 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent

po sprawdzeniu na vagu kanał 130 na rozgrzanym silniku czujnik g83 miał 42 stopnie, no a g62 90 stopni. Zrobiłem też logi statyczne i g83 stał cały czas równo 42 bez żadnych skoków. Tak powinno być czy czujnik g83 do wymiany będzie??

pozdrawiam

Opublikowano

U mnie była jeszcze większa różnica temperatur, bo na rozgrzanym 99 do 25 i też pojawił się błąd 17698. Wymieniłem czujnik i błędu nie ma. A dodam, że za oryginał w intercarsie zapłaciłem coś około 30 zł, więc jeśli po kasowaniu błędów ten jeden wraca to nie ma co się zastanawiać nad jego wymianą.

Mam jeszcze pytanie od siebie - czy błąd katalizatora 16804 i z czasem check silnika może być też spowodowany nieszczelnością w wydechu? Słychać, że mam dziurę w tłumiku środkowym (już raz spawaną jakiś czas temu) i wywala mi właśnie ten błąd a po jakimś dłuższym czasie też check silnika.

Opublikowano

Sonda lambda jest przed tłumikami więc to nie ma związku. Wręcz z dziurawym tłumikiem będzie miał lepszy przepływ spalin :D

Zrób sobie logi to będziesz widział czy idzie na bogato czy ubogo bo check to jeden z objawów złej mieszanki paliwowo-powietrznej

Katalizator swoje przeżył więc nic dziwnego, że jest błąd, też to mam i się tym nie przejmuje, przecież nie będę wymieniał katalizatora w 15 letnim aucie :facepalm:

Opublikowano

Koledzy jak uruchomić vcds lite żeby miiec pełną wersję no zrobiłem tak jak w opisie i tylko do grupy 30 mogę sprawdzić a dalej ze nie mam uprawnień

Opublikowano

Z tego co ja instalowałem to przede wszystkim wyłącz internet na czas instalacji i potem wg instrukcji i u mnie śmiga.

Opublikowano

Koledzy jak uruchomić vcds lite żeby miiec pełną wersję no zrobiłem tak jak w opisie i tylko do grupy 30 mogę sprawdzić a dalej ze nie mam uprawnień

powoli spokojnie, od początku.OPIS jest banalny, na chłodno :)

ja też miałem mały problem ale wszystko się wyjaśniło :)

Opublikowano (edytowane)

Dzieki Rozek to zakladam osobny temt

Edytowane przez Harcap
Opublikowano

Jak dla mnie to przeplywka ale poczekaj na opinie bardziej doświadczonych.

Wysłane z mojego GT-I8190N przy użyciu Tapatalka

A tak ogóle to zrob swoj temat odnośnie logów bo tutaj trochę nie bardzo chyba.

Wysłane z mojego GT-I8190N przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

proponuję zamknięcie tego tematu. dalsze offtopy wprowadzają tylko w błąd :P

Opublikowano

http://vaglog.pl/log_267686.html

http://vaglog.pl/log_267687.html

Witam postanowilem zrobic logi na sprawnej kierownicy powietrza oto one, pierwszy link na pb drugi na lpg , prosze o analize i ew . podpowiedz co moge zrobic jesli jest cos nie tak. Pozdr

CZYTAJ CO SIĘ PISZE WYZEJ :)

proponuję założyć nowy temat w odpowiednim dziale, opisać dany problem i wstawić logi

nie ma co zaśmiecać tematu

Pozdrawiam

Opublikowano

Kto , gdzie i za ile wykona taką diagnozę i naprawę w Poznaniu. 

Proszę o godnych polecenia ludzi. 

Opublikowano

Witam. Sprawdzalem dzisiaj kody gotowosci w audicy i wyswietlil mi sie na czerwono katalizator, czy to oznacza ze jest on zapchany? Pzdr

Opublikowano

2.0 ALT ? na 99% TAK

jak żre Ci dużo oleju to możesz go w ciemno go wymienić bo i tak pewnie jest spalony. olej zrobił z nim porządek

na fisie check się nie palił ?

Opublikowano

Jak do tej pory bez checka, blad kata wyskakuje . auto zmulone

Opublikowano

jaki błąd dokładnie ? mi po błędzie kata  auta nie muliło, może sonda przed katem ?

wklej nr błędu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...