Deyv92 Opublikowano 25 Stycznia 2017 Opublikowano 25 Stycznia 2017 Błąd nr 16804 . Zaczeło go wywalać po zmianie oleju z motula na lm z dodatkiem mos2. Wtej chwili błąd pojawia się co około 100 km
TomOskroba Opublikowano 25 Stycznia 2017 Opublikowano 25 Stycznia 2017 miałem taki sam, wywal kata i wstaw DOWNPIMP z emulatorem. zgłoś się do @bartez80 robił odlew mojego wywalonego kata więc ma idealnie pasujący downpimp do 2.0 ALT lepiej nie zaśmiecajmy już tego tematu. pozdrawiam
Deyv92 Opublikowano 9 Lutego 2017 Opublikowano 9 Lutego 2017 kupilem nowa przeplywke bosha i porobilem logi, miedzy innymi dlatego ze auto teraz raz pali raz nie, czy to moze byc wina pompy paliwa ? wstawiam logi prosze o ocene http://vaglog.pl/log-003_032_033_t0sDyW.html http://vaglog.pl/log-003_032_033_5i635CY.html http://vaglog.pl/log-002_ChKip1o.html
rade Opublikowano 9 Lutego 2017 Opublikowano 9 Lutego 2017 (edytowane) Do 5400 obrotów jest zdrowo, powyżej coś Cię przyblokowało, że więcej powietrza nie puszcza. Zdrowy silnik 2.0ALT będzie miał ponad 105g/s przy domkniętym obrotomierzu. Porównywałem do swoich logów i twój wynik jest lepszy niż mój ze względu na nową przepływkę, ale u mnie dmuchało aż odpuściłem gaz. Edytowane 9 Lutego 2017 przez rade
Deyv92 Opublikowano 9 Lutego 2017 Opublikowano 9 Lutego 2017 co moze byc przyczyna tej blokady? Aha a ten drugi problem z odpaleniem to moze byc wina immobilaisera ze raz lapie ok raz ciezko?
rade Opublikowano 9 Lutego 2017 Opublikowano 9 Lutego 2017 Immobilizer jak pajacuje to auto kręci, zapala i od razu gaśnie- przerabiałem to, miał jakieś ciche dni kiedyś, a potem mu przeszło. A takie cuda na benzynie czy na gazie ? Logi były robione na jakim paliwie ? Wygląda mi to na na LPG i typowo słaba mapa gazu...
Deyv92 Opublikowano 9 Lutego 2017 Opublikowano 9 Lutego 2017 kupilem nowa przeplywke bosha i porobilem logi, miedzy innymi dlatego ze auto teraz raz pali raz nie, czy to moze byc wina pompy paliwa ? wstawiam logi prosze o ocene http://vaglog.pl/log-003_032_033_t0sDyW.html http://vaglog.pl/log-003_032_033_5i635CY.html http://vaglog.pl/log-002_ChKip1o.html logi na gazie.Problem z odpalaniem występujepo na zimnym silniku raz odpali normalni a raz nie chce odpalić.Niekiedy pomaga zamknięci i ponowne otwarci auta z pilota.Temperatury czujników cieczy na kanale 130 131 134 są dobre. Zastanawia mnie jeszcze pompa paliwa czy się nie wiesza
rade Opublikowano 9 Lutego 2017 Opublikowano 9 Lutego 2017 Masz strojenie instalacji do bani, i to bardzo. Nie spojrzałem wcześniej na lambde, a na tym drugim przejeździe +25 -kosmos totalny... Jedzie totalnie na ubogo . A jeśli chodzi o ciężkie odpalanie to jak zgasisz na benzynie, to pewnie zapali od strzała następnym razem ? Jeśli tak to jest kwestia nieprzepalonego gazu, co przy powyższych pomiarach miało by sens. Przy próbie odpalenia, szczególnie rano jak jest zimno silnik nie potrafi przepalić zimnego gazu, po przegazowaniu pewnie odpala ?
Deyv92 Opublikowano 9 Lutego 2017 Opublikowano 9 Lutego 2017 Jak załapie to nim troche potelepie i potem jest ok.Spalanie gazu około 11 l. Po jeżdzie na bp jest to samo.
rade Opublikowano 9 Lutego 2017 Opublikowano 9 Lutego 2017 Zrobił bym jeszcze raz logi na PB, tylko najpierw skasował błędy komputera, nawet jak nie ma. Jak znów wyjdzie przepływ powietrza tak beznadziejny to sprawdził bym tą pompkę paliwa, może da się jakoś VAGiem, ale tego niestety nie wiem. Albo jeszcze masz wodę w zbiorniku i z tego takie cyrki. Gaz masz na pewno do ponownego ustawienia, bo szkoda silnika. Nigdy nie dobiłem do 11l, zwykle wychodzi 9,5- 10 a jeżdżę zdecydowanie za szybko.
Deyv92 Opublikowano 5 Marca 2017 Opublikowano 5 Marca 2017 (edytowane) co o tym sadzicie , po regulacji gazu pb : http://vaglog.pl/log-003_033_016_1c88NZ.html lpg : http://vaglog.pl/log-003_033_016_WoWEb2Y.html Edytowane 5 Marca 2017 przez Deyv92
rade Opublikowano 5 Marca 2017 Opublikowano 5 Marca 2017 Gazownik ustawiał to w czasie jazdy czy na postoju ? Bo od 5400 obrotów nadal lambda +25 pokazuje... Ładnie to teraz widać, gdzie na Pb lambda potrafi pokazać nawet za bogato Tak być z resztą powinno. Na benzynie jest OK, jeszcze trochę więcej mogło by pokazywać przepływu. Jakie masz wtryskiwacze gazu ? Może Ci puszczają gaz i rano w kolektorze jest zimny gaz i przez to problemy z zapalaniem, też tak miałem przez chwilę. A także niedomagają pod obciążeniem. Pompkę paliwa możesz zawsze sprawdzić na krótko, niech pompuje do jakiegoś zbiorniczka.
Deyv92 Opublikowano 5 Marca 2017 Opublikowano 5 Marca 2017 Gaz ustawiał w czasie jazdy.Problem z odpalaniem rozwiązałem winny był czujnik temperatury G2/G62 po jego wymianie auto odpala bezproblemowo.Wezmę skan logów i pojadę jeszcze raz do gaziarza.Zastanawia mnie jeszcze napięcie sondy lambda czy pod obciążeniem nie ma za nisich wartości
rade Opublikowano 5 Marca 2017 Opublikowano 5 Marca 2017 No to fajnie jak główny problem został rozwiązany. Pokaż mu logi najlepiej na wykresie i niech ustawia do skutku, ma pokazywać na bogato czyli z minusem pod obciążeniem.
Michał139 Opublikowano 12 Marca 2017 Opublikowano 12 Marca 2017 ma ktoś link do tego vcds lite ? (ten z pierwszego postu nie działa)
rade Opublikowano 12 Marca 2017 Opublikowano 12 Marca 2017 http://download.ross-tech.com/VCDS/download/Lite120/VCDS-Lite-1.2-Installer.exe
kamil-vag Opublikowano 12 Marca 2017 Autor Opublikowano 12 Marca 2017 Masz cały podwieszony temat w diagnostyce VAG: https://a4-klub.pl/topic/350881-vag-com-3112-pl-en-vcds-lite-12-informacje-instalacja-problemy/
Deyv92 Opublikowano 31 Maja 2017 Opublikowano 31 Maja 2017 Witam. Potrzebuje link jesi ktos moze podeslac program vaga bo ten z forum sie nie otwiera( mialem go na kompie ale dziwnym trafem sie usunal plik vagcompl.exe i teraz nie moge go uruchomic.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się