Juras860506 Opublikowano 2 Listopada 2015 Opublikowano 2 Listopada 2015 Szanowni koledzy, jako że dość często grzebię się w samochodach (przede wszystkim Audi) wiem że najlepsi mechanicy zawsze znajdują się na forum - oczywiście nie obrażając tych którzy nie korzystają z internetu. Od półtora roku jestem posiadaczem Audi A4 B6 1.8T Multitronic AVJ i od chwili kupna auta jeszcze nic nie zmieniałem. Jako że jest to automat nie oczekiwałem od auta super osiągów jednakże parę dni po kupieniu wydawało mi się że gdzieś tych parę koni jednak pobiegło:). Problem tkwił w zaworze upustowym turbiny - wyrzucało jakiś błąd, polutowałem wiązkę i wszystko super śmigało - początkowo byłem w szoku (tak było przez 1 miesiąc). Dzisiaj sprawdziłem VAG-iem i wyrzuca mi błąd nr 17536 (mieszanka za uboga strona 1- regulacja długoterminowa, zbyt mała oporność - Błąd sporadyczny). Wiem i zdaję sobie sprawę że przyczyn jest wiele: wtryskiwacze, przepływomierz, sonda Lambda, nieszczelności układu dolotowego, przepustnica itd. Od jakichś dwóch miesięcy niemiłosiernie wyje mi pompa paliwa - jest to bardzo denerwujące podczas jazdy - jak włączę np. światła to wycie jest jeszcze głośniejsze. Czasami podczas przyśpieszania zdarza się tak że silnik szarpnie jak gdyby wadliwa była jedna z cewek i dopiero po ok 1 sek zaczyna normalnie przyśpieszać. Proszę Was o pomoc w zdiagnozowaniu mojego błędu 17536. Ogólnie to mam wszystkie oryginalne części w audi - nawet świece zapłonowe. Nie zmieniałem bo zabrakło mi czasu - "budowa domu !!!" Aha auto ma przejechane 260 000 km. Czy ktoś miał podobne objawy? Z góry dziękuję za podpowiedź i pozdrawiam.
jacek70 Opublikowano 2 Listopada 2015 Opublikowano 2 Listopada 2015 Zacznij od czyszczenia i adaptacji przepustnicy oraz sprawdź sondę.
Juras860506 Opublikowano 2 Listopada 2015 Autor Opublikowano 2 Listopada 2015 Zacznij od czyszczenia i adaptacji przepustnicy oraz sprawdź sondę. Tak zrobię. przeczyszczę przepustnicę i spróbuję ją zaadoptować, chociaż nigdy tego nie robiłem VAG-iem. Grunt to pozyskanie wiedzy:) Kolego jacek70 dziękuje za sugestię. Pozdrawiam
Łukasz13 Opublikowano 2 Listopada 2015 Opublikowano 2 Listopada 2015 Zacznij od sprawdzenia dolotu pod katem nieszczlenosci potem zrób logi dynamiczne, będzie wiadomo co jest grane, błąd ubogiej mieszanki pod obciązeniem powoduje tryb awaryjny i zmniejszenie mocy.
jacek70 Opublikowano 2 Listopada 2015 Opublikowano 2 Listopada 2015 Zacznij od sprawdzenia dolotu pod katem nieszczlenosci potem zrób logi dynamiczne, będzie wiadomo co jest grane, błąd ubogiej mieszanki pod obciązeniem powoduje tryb awaryjny i zmniejszenie mocy. Logi miałem proponować w następnej kolejności☺
Juras860506 Opublikowano 2 Listopada 2015 Autor Opublikowano 2 Listopada 2015 Zacznij od sprawdzenia dolotu pod katem nieszczlenosci potem zrób logi dynamiczne, będzie wiadomo co jest grane, błąd ubogiej mieszanki pod obciązeniem powoduje tryb awaryjny i zmniejszenie mocy. Otóż błąd jest sporadyczny - podejrzewam, że jakby była nieszczelność kolektora dolotowego to błąd byłby stały-to tylko moja sugestia-ale sprawdzę. Auto wogóle nie przechodzi mi w tryb awaryjny (nie zapala się Check Engine). Po skasowaniu błędu na jakiś czas mam spokój - nie widać nic z poziomu Vaga. Jeżeli chodzi o logi dynamiczne to będzie ciężko bo mam stacjonarny w garażu.
Daniel Błachut Opublikowano 3 Listopada 2015 Opublikowano 3 Listopada 2015 (edytowane) Zawór upustowy masz orginał czy juz cos modziles z Blow-offem bo jesli wkładales jakiegos chinczyka to bedziesz miał problem.Jak bys chciał blow-off to tylko Bailey Motorsportuzywka koszuje 200zl.To tylko sugestia jesli tak zrobiłes. Edytowane 3 Listopada 2015 przez Daniel Błachut
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się