Skocz do zawartości
IGNOROWANY

3.0 ASN - Wypadanie zapłonów na wszystkich cylindrach


damian92x

Rekomendowane odpowiedzi

No przy braku kompresji to wypadanie byłoby wytłumaczeniem, ale tu jak widać jest wszystko w normie i przyczyna leży gdzieś indziej :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym racczej obstawiał coś z gazem. wiadomo części na lpg szybciej sie zużywają i jeśli instalacja była źle zamontowana nie tak jak powinna to też mogła zrobić niezły sajgon

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak ale jesli coś stało sie wcześniej np wypalenie zaworów to jazda na Pb tego nie uleczy skłonił bym sie by to zweryfikować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym racczej obstawiał coś z gazem. wiadomo części na lpg szybciej sie zużywają i jeśli instalacja była źle zamontowana nie tak jak powinna to też mogła zrobić niezły sajgon

Tak jak u mnie wpieli się w złym miejscu w układzie chłodzenia i uszczelka pod głowica poszła.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nom już 400 km zrobiłem teraz jest bajka z tym że trzeba BD jeszcze doregulowac rozrząd, bo jest 4,4,10,-7 tak wyszło z ustawienia na blokadach. Ale mimo to jest mega na plus jeśli chodzi o moc poranne odpalenie bez szarpania silnikiem a później doszedł jeszcze biały dym, teraz tego nie ma, ogólnie dźwięk pracy silnika w końcu taki jaki powinien być nie zależnie od obrotów. Zobaczymy co BD dalej w sobotę jadę doregulowac rozrzad.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mógłbyś nagrać pracę silnika przed doregulowaniem? Szczególnie z okolic nadkoli. Bo mnie coś tam postukuje na jałowym (najintensywniej przy 1100rpm) nasłuch-ując dźwięków z okolic lewego koła. Podejrzanym jest niedoregulowany rozrząd i właśnie na banku po stronie kierowcy mam największą różnicę w kątach pomiędzy wałkiem wlotowym i wylotowym (8st. bodaj). U Ciebie widzę aż 11st.

Edytowane przez BeyerBrown
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie stuka nic ale na jałowym nierówno trochę silnik pracuje i od czasu do czasu check mrygnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może być problem z telefonem ponieważ głośnik i mikrofon zapchane opiłkami metalu i dźwięk nagrywany i odtwarzany pozostawia sporo do życzenia i mało pokrywa się z rzeczywistością ale spróbuje.

https://drive.google.com/file/d/0B7Ff2H0ENNRBajRRSXdzQXNjNGs/view?usp=docslist_api

https://drive.google.com/file/d/0B7Ff2H0ENNRBVURSdjF2dUZOaGM/view?usp=docslist_api

Proszę ale nie ma za bardzo co się sugerować bo zupełnie inaczej słychać w rzeczywistosci,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodziło mi o takie nagranie:

https://drive.google.com/file/d/0B0dJexHLU-b8cWFkaU4xQzJEWTA/view?usp=sharing

w 1:08 słychać strzały... znaczy się to mnie interesowało :)

U Ciebie tak wtryskiwacze LPG ćwierkają czy na benie silnik chodził...?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A dźwięki z okolicy lewego i prawego koła jakie masz? Takie same z obu stron?

Porównywalne do moich (od 1:08 w nagraniu wyżej)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety u kolegi ostatnio też pojawił się problem z wypadaniem zapłonów na wszystkich cylindrach . Udało się komuś rozwiązać ten problem? Dodam, że auto zaczęło szarpać na wolnych obrotach dopiero bo skasowaniu błędów (wypadanie zapłonów) zapisanych w sterowniku silnika. Audi miało wymieniany silnik i przez parę godzin jazdy było wszystko dobrze do momentu skasowania błędów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bledy jakie dokladnie sa? Tylko wypadanie zaplonow czy cos jeszcze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyskakujace błędy: 16684, 16688, 16689, 16690 oraz czasami pojawia się 17516-sonda 1 obwód grzejny za mała moc. Po skasowaniu tych błędów silnik zgasł i po odpaleniu zaczął nierówno pracować. Aktualnie sypie błędami o nieregularnym zapłonie na każdym cylindrze. Rozrząd ustawiony na 2,5,11,6, więc będzie poprawiony w najbliższym czasie, ale jak narazie nie jest on przyczyną błędów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby nie zostawiać tematu bez odpowiedzi u mnie winowajcą całego zamieszania była nieszczelność w kolektorze ssącym.

W związku z tym, że mam LPG w kolektorze od strony grodzi pod przepustnicą była zrobiona wkrętka do reduktora.

Niestety jakiś fachman nie zdejmował do tego kolektora i wkręcił tak, że przeszła na wylot (debil jakich mało).

Oprócz tego miałem uszkodzony wałek w kolektorze.

Wymieniłem kolektor na nowy, poprawiona instalacja i wszystko działa bez zarzutu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli zapewne katalizatory są winowajcami kurcze nie pamiętam ale w którejś grupie można sprawdzić przepustowość


Żeby nie zostawiać tematu bez odpowiedzi u mnie winowajcą całego zamieszania była nieszczelność w kolektorze ssącym.

W związku z tym, że mam LPG w kolektorze od strony grodzi pod przepustnicą była zrobiona wkrętka do reduktora.

Niestety jakiś fachman nie zdejmował do tego kolektora i wkręcił tak, że przeszła na wylot (debil jakich mało).

Oprócz tego miałem uszkodzony wałek w kolektorze.

Wymieniłem kolektor na nowy, poprawiona instalacja i wszystko działa bez zarzutu.

nowy? dosłownie nowy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowy używany :-)

Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...