PatrykB5 Opublikowano 4 Listopada 2015 Opublikowano 4 Listopada 2015 Witam, mam problem z moim Audi. Podczas zmiany świec zauważyłem, że na świecy 2 cylindra jest olej. Od jakiegoś czasu mam spore spadki oleju, ale samochód nie dymi na niebiesko. Czy ktoś miał taką sytuację i czy wiecie co muszę zrobić? Chodzi mi czy szykować się na generalny remont czy może troszke miej trzeba zrobić. Z góry wielkie dzięki, pozdrawiam.
PatrykB5 Opublikowano 5 Listopada 2015 Autor Opublikowano 5 Listopada 2015 Ile dolewasz na 1000km? Ponad litr
neoxpl Opublikowano 5 Listopada 2015 Opublikowano 5 Listopada 2015 Bardzo duzo musi dymic chyba ze masz wyciek i gubisz olej po drodze. Wysłane z mojego myPhone Qsmart Premium przy użyciu Tapatalka
jacek70 Opublikowano 5 Listopada 2015 Opublikowano 5 Listopada 2015 Rozumiem że wycieku oleju niema. Dobrze by było zmierzyć kompresję.
xXPiotrekXx19 Opublikowano 5 Listopada 2015 Opublikowano 5 Listopada 2015 kolego ja miałem tak samo u siebie z tym że u mnie ubytki oleju były bardzo podobne a olej miałem na świcy nr 4 i własnie cylinder dosyć często wypadał z obiegu i chodził na 3 cylindrach ja u siebie robiłem pół remont a to dlatego że u mnie po rozebraniu okazało sie że zapieczone były pierścienie tłokowe i dlatego robiłem genralny remont głowicy i do tego wymienione pierścienie na tłokach i oczywiście były sprawdzane cylindry czy nie ma żadnych zadziorów czy progów ale na szczęcie wszystko było ok i do tego dobrane były pierścienie i jak wiadomo głowica była myta, planowana, sprawdzane czy nie ma żadnych mikro pęknięć, wymieniane na nowe zawory ssące ja i wydechowe uszczelniacze jakie tylko były uszczelki, szklanki, olej, płyn chłodniczy, filtry, świece.U mnie kompresji mało co było na tym 4 cylindrze a u ciebie ubytkiem oleju może się okazać uszczelniacze zaworowe lecz wydaje mi się że też pewnie pierścienie stoją
PatrykB5 Opublikowano 5 Listopada 2015 Autor Opublikowano 5 Listopada 2015 kolego ja miałem tak samo u siebie z tym że u mnie ubytki oleju były bardzo podobne a olej miałem na świcy nr 4 i własnie cylinder dosyć często wypadał z obiegu i chodził na 3 cylindrach ja u siebie robiłem pół remont a to dlatego że u mnie po rozebraniu okazało sie że zapieczone były pierścienie tłokowe i dlatego robiłem genralny remont głowicy i do tego wymienione pierścienie na tłokach i oczywiście były sprawdzane cylindry czy nie ma żadnych zadziorów czy progów ale na szczęcie wszystko było ok i do tego dobrane były pierścienie i jak wiadomo głowica była myta, planowana, sprawdzane czy nie ma żadnych mikro pęknięć, wymieniane na nowe zawory ssące ja i wydechowe uszczelniacze jakie tylko były uszczelki, szklanki, olej, płyn chłodniczy, filtry, świece.U mnie kompresji mało co było na tym 4 cylindrze a u ciebie ubytkiem oleju może się okazać uszczelniacze zaworowe lecz wydaje mi się że też pewnie pierścienie stoją A dużo wyniósł Cię ten remont?
xXPiotrekXx19 Opublikowano 6 Listopada 2015 Opublikowano 6 Listopada 2015 mnie wyszło 1 tyś z lekkimi grosikami ale to dlatego że szwagier jest mechanikiem i robociznę miałem za darmo a i częsci miałem załatwiane po rabatach to i też się udało tak tanio to wykonać bo na płyn chłodzniczy czy olej to wcale nie płaciłem szwagier z roboty załątwił ale teraz jak wymianiam olej co 10-12 tyś km to na ten dystans dolewam około 200-300 ml oleju ale ani grama wiecej
PatrykB5 Opublikowano 8 Listopada 2015 Autor Opublikowano 8 Listopada 2015 mnie wyszło 1 tyś z lekkimi grosikami ale to dlatego że szwagier jest mechanikiem i robociznę miałem za darmo a i częsci miałem załatwiane po rabatach to i też się udało tak tanio to wykonać bo na płyn chłodzniczy czy olej to wcale nie płaciłem szwagier z roboty załątwił ale teraz jak wymianiam olej co 10-12 tyś km to na ten dystans dolewam około 200-300 ml oleju ale ani grama wiecej To tyle Cię części same wyniosły?
xXPiotrekXx19 Opublikowano 8 Listopada 2015 Opublikowano 8 Listopada 2015 to jest suma czesci wraz z olejem i sprawdzaniem myciem i planowaniem głowicy tylko weź pod uwagę ze to wszystko było kupowane po rabatach a głowica była robiona po znajomości i też taniej
PatrykB5 Opublikowano 8 Listopada 2015 Autor Opublikowano 8 Listopada 2015 to jest suma czesci wraz z olejem i sprawdzaniem myciem i planowaniem głowicy tylko weź pod uwagę ze to wszystko było kupowane po rabatach a głowica była robiona po znajomości i też taniej To nie pocieszyłeś mnie , ale wielkie dzięki za pomoc;)
xXPiotrekXx19 Opublikowano 9 Listopada 2015 Opublikowano 9 Listopada 2015 no niestety ale jesli chodzi o cześci typu zawory wydechowe jak i ssące są nie drogie jak i same uszczelniacze tych zaworów też są nie drogie bo ja je kupowałem w salonie audi wiadomo do wszystkiego dochodzą uszczelki olej i płyn chłodniczy na nowe foltr oleju również musisz sobię zebrać całą listę co dokładnie potrzebujesz i wtedy teraz jest tyle sklepów internetowych jak i kilka osób które zajmuja się typowaniem i sprzedażą z rabatem dla forum że też byś nie miał tragedji tylko tyle że robocizna ale to już zależy od ciebie bo ja wolałem naprawic swój i wiedzieć co mam niż kupować uzywkę za podobną kasę i nie wiadomo co bedzie
PatrykB5 Opublikowano 9 Listopada 2015 Autor Opublikowano 9 Listopada 2015 no niestety ale jesli chodzi o cześci typu zawory wydechowe jak i ssące są nie drogie jak i same uszczelniacze tych zaworów też są nie drogie bo ja je kupowałem w salonie audi wiadomo do wszystkiego dochodzą uszczelki olej i płyn chłodniczy na nowe foltr oleju również musisz sobię zebrać całą listę co dokładnie potrzebujesz i wtedy teraz jest tyle sklepów internetowych jak i kilka osób które zajmuja się typowaniem i sprzedażą z rabatem dla forum że też byś nie miał tragedji tylko tyle że robocizna ale to już zależy od ciebie bo ja wolałem naprawic swój i wiedzieć co mam niż kupować uzywkę za podobną kasę i nie wiadomo co bedzie Ja mam samochód od nie dawna więc chce go zrobić , bo ładnie się prezentuje a już i tak sporo zainwestowałem więc myślę tak jak Ty, że szkoda sprzedać i kupić coś nowego mniej pewnego.
Loguss89 Opublikowano 15 Listopada 2015 Opublikowano 15 Listopada 2015 Mi brał połowę tego co Tobie na tym samym dystansie . Za części do remontu bloku silnika + rozrząd + uszczelka pod głowicę wyszło mi koło 1000 . Do tego doszły koszta głowicy bo lepiej mi wychodziło kupić głowice dać ją do planowania i uszczelnienia i gotową przysłali mi tu no to za głowice dałem 200 a remont 400 z groszem . Za wymianę tego wszystkiego mechanik wziął ode mnie 200 Euro wiec myślę ze podobnie jak w Polsce zapłaciłem .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się