MarioR34 Opublikowano 21 Maja Opublikowano 21 Maja Prije 3 sata, Langista je rekao: Nabavite pumpu za ulje od Pierburga s kompletom za modifikaciju s manjim zupčanikom, što pumpu čini učinkovitijom pri malim brzinama. Alternativno, tijekom vožnje uz broj okretaja bilježite i rad senzora tlaka ulja, tako ćete moći procijeniti hoće li i pored povećanih okretaja senzor pokazivati naizmjenično niski i visoki tlak, što može značiti oštećenje senzora tlaka ulja. Out of curiosity , can you provide a link for such a modified pump for ALT , and you just install it doesn't need for some more modification or ?
Langista Opublikowano 21 Maja Opublikowano 21 Maja Not 100% sure if all 1.6-1.8-2.0 oil pumps are the same, but the wheel i think can be changed. 6 godzin temu, Andrzej36 napisał(a): Ale manometr np pokarze niskie ciśnienie to bez rozebrania pompy czy smoka i tak nie będzie wiadomo co ,no chyba że będzie pokazywał dobre ciśnienie wtedy można by obstawiać czujnik No tak, a o to tu chodzi, najpierw wyeliminować winę czujnika, potem iść głębiej w koszta.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się