roxerxc90 Opublikowano 27 Listopada 2015 Opublikowano 27 Listopada 2015 Nadszedł taki czas, że trzeba wymienić w mojej b7 żaróweczki postojowe. Kupiłem sobie zestaw philipsa, niby niebieskie, xenon look Ale problem w wymianie. Myślałem że to normalnie że one tak ciężko wychodzą, ale po czasie zauważyłem, że zarówno lewa jak i prawa mają potopione plastiki wokół tychże żarówek, widoczne nawet od zewnątrz lampy. Po prostu, stopiony, czarno-brązowy plastik. Z jedną sobie poradziłem podważając śrubokrętem (ze 20min męki) ale druga za nic nie wychodzi :/ i to ta spalona Macie jakieś pomysły? Wymontować cały reflektor? I dlaczego tak się stało że plastik który trzyma te żarówki i mała część odblasków reflektora jest potopiona... :/
Muskel1 Opublikowano 27 Listopada 2015 Opublikowano 27 Listopada 2015 Nie właściwe żarwki były zamontowane. Za mocno swieciły. Za duzą moc miały. Bedzie trzeba lampę wyciągać żeby się dostać.
kubabkb Opublikowano 27 Listopada 2015 Opublikowano 27 Listopada 2015 jakies zwarcie musisz miec i topi, wyjmij lampe i obejrzyj kostki, u mnie to pomoglo
Muskel1 Opublikowano 27 Listopada 2015 Opublikowano 27 Listopada 2015 Jakby zwarcie było wywalołoby komunikat na FISie i zarówka by nie świeciła. B6 i B7 mają całkiem inne lampy.
Fido Opublikowano 27 Listopada 2015 Opublikowano 27 Listopada 2015 Z jedną sobie poradziłem podważając śrubokrętem (ze 20min męki) ale druga za nic nie wychodzi :/ i to ta spalona Na pewno montujesz odpowiednie ??? H5W czy H6W ??? Bo to różnica o której powinieneś wiedzieć.
jacek70 Opublikowano 27 Listopada 2015 Opublikowano 27 Listopada 2015 Możliwe że jest słaby styk na oprarawce i przez to się grzeje.Najlepsza będzie wymiana opraw.
roxerxc90 Opublikowano 27 Listopada 2015 Autor Opublikowano 27 Listopada 2015 H5W, H6W? Hmmm, montuje W5W. Dziwne to trochę. Nie rozumiem jak mogły być dobrane złe żarówki, może gdyby były tam W21W to faktycznie, tylko ze one są zauważalnie grubsze, wszystkie kostki są jak nowe
Fido Opublikowano 28 Listopada 2015 Opublikowano 28 Listopada 2015 No tak, W5W. Moja pomyłka. Po prostu myślałem że w B7 montowano także H6W ( jak w B6 przy ksenonie) ale nie. Jedyne wyjście to kupić drugie i je wymienić jak są podtopione.
Muskel1 Opublikowano 28 Listopada 2015 Opublikowano 28 Listopada 2015 Ja miałem u siebie to samo ale sam zawiniłem, bo wsadziłem mocniejsze żarówki. W5W to typ zarówki, taką właśnie też wsadziłem. Problem polegał na tym, że były to żarówki halogenowe (tak halogenowe-czyli w śródku gaz halogen) miały one co prawda też 5W ale wytwarzały wiecej ciepła, co sprawiło stopienie się plastików. Zrób fotkę tych żarówek i wstaw.
jacek70 Opublikowano 28 Listopada 2015 Opublikowano 28 Listopada 2015 Ja mam Philips W5W White Vision 5W 12V Blue. Nic się nie grzeje , są ok.
Tomeek Opublikowano 28 Listopada 2015 Opublikowano 28 Listopada 2015 Ja mialem to samo, lecz problem troszkę większy bo u mnie zarowka wtopila się w lampę, przestała działać i przy wyciągania oprawki pękła (lampa do rozbioru i usuwanie pozostałości) teraz z braku żarówek założyłem led'owe i odziwo nie ma błędu spalonej żarówki ( na co liczyłem ze będzie) no i co najważniejsze nie grzeje się tak jak zarowka.
Muskel1 Opublikowano 28 Listopada 2015 Opublikowano 28 Listopada 2015 Takie miałem:https://www.atp-autoteile.de/product/0/50122/details?gclid=CNrYq_uKs8kCFePnwgod-_sBZQ Ja mam Philips W5W White Vision 5W 12V Blue. Nic się nie grzeje , są ok. Bo one się od tych zwykłych niczym nie różnią, jedynie niebieską poświatą. Te halogenowe wytwarzają dużo więcej ciepła. Po za tym masz w B6 inne lampy niz w B7.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się