powereete Opublikowano 3 Grudnia 2015 Opublikowano 3 Grudnia 2015 Witam!Mam problem z moją laleczką 1.8T 163KM. Po założeniu gazu i przejechaniu 1.5tys km pojechałem na regulacje. Dodam że do tego momentu autko bez zarzutu chodziło. Po tej własnie regulacji na następny dzień gdy wyjechalem z garazu silnik zaczął mi przerywać. Po przejechaniu jakichś 200 metrów przerywanie ustępuje i wszystko jest juz ok. Co może byc nie tak?
tomekb7 Opublikowano 3 Grudnia 2015 Opublikowano 3 Grudnia 2015 co to za instalacja jest jaki reduktor wtryski jaka miedz i jaki sterownik??masz vcds-a??
orionek65 Opublikowano 3 Grudnia 2015 Opublikowano 3 Grudnia 2015 Stare świece padające cewki? Jak nie to, to pewnie coś sknocili przy regulacji
jacek70 Opublikowano 3 Grudnia 2015 Opublikowano 3 Grudnia 2015 Jeszcze błędy podaj to będzie wiedzieć gdzie szukać.
powereete Opublikowano 3 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2015 *tomekb7: o tym to ci jutro napisze bo papiery mam w samochodzie a dokladnie to nie pamietam. Nie, nie mam Vaga. *orionek65; No wlasnie cos w tym jest dziwnego bo to szarpanie to akurat na drugi dzien po tej regulacji sie stało. Dzwoniłem do nich jakos po tygodniu no to kazali mi przepustnice przeczyscić. Zawiozłem auto do mechanika, wyczyscił przepustnice, posprawdzał cewki i świece i mowi, że jeszcze nie sa najgorsze. On tez nie wie co to moze byc. Świeci mi też check engine a nie wiem czy to ma tak byc
mrkreska Opublikowano 3 Grudnia 2015 Opublikowano 3 Grudnia 2015 Świeci mi też check engine a nie wiem czy to ma tak byc Nie ma tak być. Ale to przerywanie występuje zawsze? Tzn. zawsze po odpaleniu i ruszeniu? Czy może tylko na benzynie? Zakładam, że rano nie od razu przerzuca na gaz.
powereete Opublikowano 3 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2015 Instalacja Stag4. Reduktor KME SILVER TURBO, wtryski VALTEK czerwone, przewody FAGUMIT Świeci mi też check engine a nie wiem czy to ma tak byc Nie ma tak być. Ale to przerywanie występuje zawsze? Tzn. zawsze po odpaleniu i ruszeniu? Czy może tylko na benzynie? Zakładam, że rano nie od razu przerzuca na gaz. Przerywanie wystepuje zawsze na zimnym silniku. Tak po przejechaniu mniej wiecej 200 metrow juz w ogole nie szarpie. Jest ponoc tak ustawiony ze przelącza sie na gaz po 30 stopniach. Przerywanie wystepuje zawsze na zimnym silniku. Tak po przejechaniu mniej wiecej 200 metrow juz w ogole nie szarpie. Jest ponoc tak ustawiony ze przelącza sie na gaz po 30 stopniach.
tomekb7 Opublikowano 4 Grudnia 2015 Opublikowano 4 Grudnia 2015 Wtryski są do wyjebania z tego motoru bo to najtańsze gowno co może być do tego motoru to wtryski barakudy, dragony, lub Hanna. Bo te wtryski valteki są za wolne.no i pytanie czy auto szarpie rano na Pb czy tylko lpg?
powereete Opublikowano 4 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2015 No właśnie auto zaraz po zapaleniu szarpie na samej benzynie. To sie tak zaczęło dziać po tej zasranej regulacji... Jaki koszt nowych wtrysków?
orionek65 Opublikowano 4 Grudnia 2015 Opublikowano 4 Grudnia 2015 No wtryski to ci założyli czadowe... Gorszych wybrać się po prostu nie dało ceny za wtryski hany/barracudy możesz sobie sprawdzić na phjacus - jedna z bardziej znanych hurtowni części lpg, chociaż wydaje mi się że skoro instalka jest nowa to powinni je wymienić na gwarancji. O ile uznają reklamację..
mrkreska Opublikowano 4 Grudnia 2015 Opublikowano 4 Grudnia 2015 Pytanie jaki jest wpływ Valteków na przerywanie na benzynie z rana. Miałem Valteki w BEX i zmieniłem na Barracudy, ale nie dlatego że coś przerywało, bo nie przerywało. Nie wyrabiały i auto było zamulone oraz łapało błąd ubogiej mieszanki (stąd może być check u autora), ale silnik pracował równo na benzynie i na gazie. Musisz podłączyć pod komputer.
tomekb7 Opublikowano 4 Grudnia 2015 Opublikowano 4 Grudnia 2015 Co do przerywania na samej benzynie to może być winny przepływomierz wystarczy odpiac przed odpaleniem i będzie wiadomo czy pomogło drugie to nieszczelnośc w układzie dolotowym lub uszkodzony zaworek zwrotny w odmie podaj korekty z 32 kanału to będzie wiadomo co się dzieje a trzecie co najgorsze to może być słaba kompresja lub płyn chłodniczy dostaje się do cylindrówlub któryś Z wtryskiwaczy gazowych lub reduktor puszcza gaz do kolektora ssacego.
powereete Opublikowano 8 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2015 Ok. Podam wam jutro błedy jak podepne samochód pod komputer. Panowie sprawa chyba zalatwiona. Bylem u innego gazownika ktorego polecil mi kumpel. Sprawa wyglada nastepujaco. Powiedział mi ze sterownik stag nie nadaje sie do auta uturbionego,Ogolem caly przod ktory mam pod maska jest do wydupczenia. W dodatku jak zobaczylem jak oni zakladaja gaz w samochodach to az mi sie serce zaczelo krajac jak oni w krakowie mogli mi tak zepsuc auto ;/ Przestrzegam wszystkich, nie zakladajcie gazu w krakowie ul. Przewoz 2 firma pegaz...Totalni amatorzy!!!Wina jest po stronie gaziarzy. Jeździłem autem dwa dni na beznynie i nic nie przerywa jak startuje..
Łukasz13 Opublikowano 8 Grudnia 2015 Opublikowano 8 Grudnia 2015 Dlaczego stag nie nadaje sie do uturbionego? uwazaj zeby następny nie naciągnął Cię na kase, 1.8t pojedzie na kazdym sterowniku kwestia tylko doboru komponentów i regulacji...
orionek65 Opublikowano 8 Grudnia 2015 Opublikowano 8 Grudnia 2015 Też nie rozumiem dlaczego się nie nadaję - chyba że sterownik jest zepsuty oprócz wtrysków reszta podzespołów wydaje się być w porządku. Twój problem to chyba zła regulacja.
powereete Opublikowano 8 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2015 No mowil ze on jest zakladany bo jest tani ale nie nalezy go zakladac do tego auta. Wydaje mi sie ze poniekad maja racje. Jak zajechalem tam do nich na plac to sie za glowe chwycilem ile samochodow maja do roboty. Oni zakladaja landi renzo i brc czy jakos tak. Koles jeszcze zadzwonil do tej firmy co zakladalem gaz i dowiedzial sie tyle ze to jest dwóch matołow ktorzy zwolnili sie z autopegas i utworzyli atopegaz i robia ludzi w bambuko. Spróbuję zalatwic sprawe polubownie i powiem zeby wyciagneli sobie te komponenty z przodu i zwrocili kase. Aa i powiem wam jeszcze jedno. Jak ktos mi mowi ze checl engine jak swieci to ze tak ma byc ale nie musi no to juz jest cos na rzeczy
tomekb7 Opublikowano 8 Grudnia 2015 Opublikowano 8 Grudnia 2015 Hahahaha dobre jam mam staga i obrabia 210 koni i nie ma żadnych kłopotów. Pokaż zdjęcia z pod mąki zobaczymy co i jak jest zamontowane. Podejrzewam że odpowiednia regulacja załatwiła by sprawę. A pozatym masz hujowe wtryski bo są za wolne. Ale jak jeździło wcześniej dobrze to trzeba to wyregulować. A pozatym żaden check nie może się palić i niech nikt nie wciska ci kitu ze tak ma być bo to nie silnik poloneza. A i co do być i ładnie to tez nie są jakieś super instalacje. Każda instalacja jest dobra jeżeli jest odpowiednio zamontowana wyregulowana i są dobrane odpowiednie komponenty.
artur100g Opublikowano 8 Grudnia 2015 Opublikowano 8 Grudnia 2015 (edytowane) No może prawie każda instalacja jest dobra ;-) A tak na serio to czy to Stag,KME,Tech czy Zenit to ma mniejsze znaczenie,ważniejszy jest reduktor i wtryskiwacze,montaż zgodny ze sztuką i oczywiście odpowiednie strojenie na drodze,a nie autokalibracja i do widzenia. Edytowane 8 Grudnia 2015 przez artur100g
powereete Opublikowano 9 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2015 Wrzucam zdjęcia 1. http://www.fotosik.pl/zdjecie/3ee120107f89c91b 2. http://www.fotosik.pl/zdjecie/4dfc74d3bf9f714a 3. http://www.fotosik.pl/zdjecie/2fc9e9044ce1ddbf 4. http://www.fotosik.pl/zdjecie/1f9fc6c27115357a
tomekb7 Opublikowano 9 Grudnia 2015 Opublikowano 9 Grudnia 2015 Przez tak długie wezyki juz będzie szarpać i zła regulacje i słabe wtryskiwaczr
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się