adadur Opublikowano 18 Maja 2006 Opublikowano 18 Maja 2006 w zamku jest trzpień (jakies fi4 lub fi5mm) na którym obraca się klamka. Na nim założona jest sprężyna (śrubowa) gdzie jeden z końców jest stycznie wyprowadzony i zapiera sie o plastik. Właśnie ten koniec ulega pęknięciu. Można próbowac samu coś dorabiać lub przerabiać. Obecnie u kierowcy wogóle nie mam tej sprężynki ale linka zamka całkiem dobrze napina cięgno klamki i tak nie przeszkadza mocno. ja komus mocno lata to niech też naciąg linki skoryguje.
Flaha Opublikowano 29 Maja 2006 Opublikowano 29 Maja 2006 A ja już się martwiłem, że to tylko u mnie.... :smile:
Traviz Opublikowano 30 Maja 2006 Opublikowano 30 Maja 2006 A ja już się martwiłem, że to tylko u mnie.... :smile: spoko, u mnie też się zaczęło kilka dni temu Klamka przy zamykaniu drzwi lekko zadrży, ale poza tym cisza
ulti Opublikowano 9 Listopada 2006 Opublikowano 9 Listopada 2006 Widze, że wszyscy mają ten problem. Myślałem, że zaczne temat a pozostaje mi tylko dopisać się do listy. Ja równiez słyszałem jakbym cłą klamkę złamał, niezle się zgrzałem z nerwów, no ale cóż dziala
Gość Rav Opublikowano 11 Listopada 2006 Opublikowano 11 Listopada 2006 ja tez miałem problem od strony kierowcy,wkurzalo mnie to,zdjełem tapicerke i dorobiłem nowa sprężynke i jest lepiej niz fabrycznie
adadur Opublikowano 14 Listopada 2006 Opublikowano 14 Listopada 2006 A od czego "zapożyczyłeś" drucik?
Cilek Opublikowano 29 Listopada 2006 Opublikowano 29 Listopada 2006 ha :!: , również moja klameczka była luźna, nie zastanawiając się dłużej szybko ją rozebrałem i tą felerną końcówkę sprężyny poprostu podgiąłem tak aby blokowała się na swoim miejscu, trzeba uważać i robić to ostrożnie ponieważ ta stal jest bardzo krucha przez co i sprężysta ale przy podginaniu może pęknąć. Zrobiłem i po problemie, klameczka odbija jak nówka i obyło się bez drugiej sprężynki.
wiki Opublikowano 30 Listopada 2006 Opublikowano 30 Listopada 2006 całe obicie drzwi trzeba demontować ? opisz jak się do niej dostać ale tak szczegółowo może jakieś foty :razz:
Gość Rav Opublikowano 30 Listopada 2006 Opublikowano 30 Listopada 2006 A od czego "zapożyczyłeś" drucik? pogrzebałem w piwnicy i znalazłem odpowiedni drucik,nie był konkretny. całe obicie drzwi trzeba demontować ? opisz jak się do niej dostać ale tak szczegółowo może jakieś foty tak,trzeba zdjać obicie,a całość z klamka masz przykrecone od tyłu na srubke.
spanky Opublikowano 30 Listopada 2006 Opublikowano 30 Listopada 2006 od dwoch dni mam ten sam problem .... zajme sie tym jak bedzie cieplej .... :twisted:
miron78 Opublikowano 30 Listopada 2006 Opublikowano 30 Listopada 2006 dopisuję się do listy naciągniętych sprężynek - moja nie jest jeszcze tragiczna ale napewno ze strony kierowcy dużo luźniejsza od pozostałych
ulti Opublikowano 4 Października 2007 Opublikowano 4 Października 2007 ha :!: , również moja klameczka była luźna, nie zastanawiając się dłużej szybko ją rozebrałem i tą felerną końcówkę sprężyny poprostu podgiąłem tak aby blokowała się na swoim miejscu, trzeba uważać i robić to ostrożnie ponieważ ta stal jest bardzo krucha przez co i sprężysta ale przy podginaniu może pęknąć. Zrobiłem i po problemie, klameczka odbija jak nówka i obyło się bez drugiej sprężynki. Zrobiłem dokładnie tak samo po wielu nieudanych próbach dopasowania inne j i ostatecznie jestem bardzo zadowolony najważniejsze ze na dziurach mi nie stuka ;P
adadur Opublikowano 4 Października 2007 Opublikowano 4 Października 2007 O dobrze że ktoś odgrzebał tego starego kotleta ... szukam takiej sprężynki, a nawet 2-e
Marekpl Opublikowano 4 Października 2007 Opublikowano 4 Października 2007 Ten sam problem od str kierowcy, może jeszcze nie jest tak źle ale to troszkę denerwujące, czasem jak jadę jakimiś nierównościami i klameczka wpadnie w wibracje to słychać delikatne brzęczenie. Jeśli ktoś wie jak rozebrać wszystko żeby wymienić sprężynkę to bardzo poproszę instrukcję. Sam nie chce zaczynać bo boję się coć gorzej tam narozrabiać. A, i jeszcze pytanko skąd wziąć nową jeśli starej nie uda mi się reaktywować?
adadur Opublikowano 4 Października 2007 Opublikowano 4 Października 2007 Rozbiórka to pikuś - denontujesz boczek odginasz tą powłokę wygłuszającą i od tyłu klameczki ten plastik jest trzymany przez jeden wkręt (nie przeginac z dokręceniem bo popęka!!!) potem dobrać sie do spręzynki to nie problem ... problem to gdzie taką zdobbyć, ponoć pasują nawet od klapek z B3 ale to nie rozwiązuje problemu.
Marekpl Opublikowano 4 Października 2007 Opublikowano 4 Października 2007 ... problem to gdzie taką zdobbyć, ponoć pasują nawet od klapek z B3 ale to nie rozwiązuje problemu. To chyba będę musiał kilka długopisów rozebrać, może coś zpasuje
cypek80 Opublikowano 4 Października 2007 Opublikowano 4 Października 2007 Kurcze i mnie to dopadło. Denerwujące drżenie klamki szczególnie na dziurach. bede musiał sie za to zabrać...
Motor Opublikowano 4 Października 2007 Opublikowano 4 Października 2007 Hehe i mnie dopadła luźna klamka ale naszczęście jeszcze nie stuka
krzyniek Opublikowano 5 Października 2007 Opublikowano 5 Października 2007 Hehe i mnie dopadła luźna klamka ale naszczęście jeszcze nie stuka widze że to wszystkich dopada
marioti Opublikowano 5 Października 2007 Opublikowano 5 Października 2007 Marekpl długopisami nie dasz rady sprężynki są dość twarde a drut ma średnicę gdzieś koło 1mm. U mnie urwał się tylko sam wystający ze zwojów czubek sprężynki. Po pęknięciu widać od razu że to hartowana stal ale lata robią swoje i rozwiązałem to tak że odgiąłem trochę zwoju i wyprostowałem na imadle. Jak na razie ok. Nie odróżnisz naciągu od orginalnej klamki. Sprążynki do porażka nigdzie nie mogłem znaleźć takiej przynajmniej podobnej. Problem jest taki że sprężynka (przynajmniej w lewych drzwiach) jest zwijana odwrotnie do ruchu wskazówek zegara.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się