Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AKN] Kilka słów o wymianie płynu układu wspomagania


Grzegorz76

Rekomendowane odpowiedzi

Lepiej nie bede ruszal tego plynu jak wszystko jest OK.

taaaaa.... do czasu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dyskusja zmierza do nikąd..., jeśli nie ufasz FEBI to kup w ASO ori płyn i problem powinien się rozwiązać :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja bym chciał ufać, tylko po zalaniu Febi 06162 na wolnych obrotach nie da się kręcić kierownicą..., czyżby pompa już nie dawał rady?[br]Dopisany: 16 Listopad 2008, 16:24_________________________________________________Nie wiem co jest, wspomaganie niby działa z tym, że... jak pokręce kierownicą prawo lewo kilka razy to wspomaganie słabnie do tego stopnia, że trudno jest kręcić kierownicą. Zostawię na jakiś czas to znowu działa.., pokręcę, słabnie. Czy to pompa już do wymiany czy przewody zapchane..., jaka może być tego przyczyna koledzy? :hi: Jeszcze jak jadę do pal licho tak nie przeszkadza ale najgorzej gdzieś na parkingu przed sklepem, morduję się żeby zrobić kilka manewrów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ORI płyn w ASO kosztuje niecałe 40 zł za 1L - po co kombinować z jakimiś FEBI (jako płyny do wspomagania nie mają dobrej opinii).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam wszystkich :hi:

Wymieniem płyn wspomagania i czytam forum: :shocked:

połowa ludzi pisze że febi mineral zielony 6162 jest ok a druga ludzi połowa że Ori z ASO bo napewno lepszy od febi itp. :mysli:

Dzwonie do ASO mówią że nie produkują już mineralnego płynu zielonego tylko zielony syntetyk - pomijam fakt ze w instrukcji B5 piszą że lać mineralny. :disgust:

Gość w serwisie mówi żeby lać ten zielony syntetyk. Ale to wbrew instrukcji. :wallbash:

Może zapomnieli już niemcy o starszych Audikach i przestali to produkować - tam samochody jeżdżą max 8-10 lat. :evil:

A może dopracowali parametry tego syntetyku żeby pasował do B5 sam nie wiem.

Wlewał ktoś ten nowy ori z ASO syntetyk bo minerala nie mają już.????????????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

az z ciekawosci poszedlem spr.bo mam buteleczke tego ori plynu w bagazniku i na butelce nic nie pisze ze to mineral,owszem na zbiorniczkach pisze ale na 1l butelce jest tylko plyn do przejkladni ukladow wspomagania w kilku jezykach plus znaczki audi.vw,skoda,seat i tyle nigdzie napisu mineral fluid albo soap...wiadomo tylko ze byla zmiana z g002 na g 004 jak co to moge fote pstryknac buteleczki ale nigdzie tej informacji nie ma...kup w ASO napewno zlego ci nie sprzedadza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Carlube CH11S zielony: spełnia normy VW G002 000 / G004 000 i VW TL52146. poza tym normy citroena,man-a ,bmw mercedesa,opla i porsche.

Sprawdzony :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam wszystkich :hi:

Wymieniem płyn wspomagania i czytam forum: :shocked:

połowa ludzi pisze że febi mineral zielony 6162 jest ok a druga ludzi połowa że Ori z ASO bo napewno lepszy od febi itp. :mysli:

Dzwonie do ASO mówią że nie produkują już mineralnego płynu zielonego tylko zielony syntetyk - pomijam fakt ze w instrukcji B5 piszą że lać mineralny. :disgust:

Gość w serwisie mówi żeby lać ten zielony syntetyk. Ale to wbrew instrukcji. :wallbash:

Może zapomnieli już niemcy o starszych Audikach i przestali to produkować - tam samochody jeżdżą max 8-10 lat. :evil:

A może dopracowali parametry tego syntetyku żeby pasował do B5 sam nie wiem.

Wlewał ktoś ten nowy ori z ASO syntetyk bo minerala nie mają już.????????????

febi i Ori to to ten sam płyn

butelki te same tylko nakretki i nalepki inne :polew: :polew: :polew:

ja leje LHM od cytryny, pod tym względem żabojady troche lepiej znaja sie na tym od fryców

bo pracują na "mineralnym" od lat 50-tych a zaczynali w citroenach DS, które pracuja na mineralnym płynie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Olej do wspomagania Febi jest rzadszy niż oryginalny kupiony w ASO ponadto zmienia kolor podczas eksploatacji natomiast oryginalny jest cały czas koloru zielonego. Kombinowałem jak to określił lukaszr z FEBI ale przy mojej pompie która nie była już pierwszej młodości było już tylko gorzej i pojawiły się problemy z pompą. Nie twierdze, że Febi ją wykończyło ale też nie można tego wykluczyć, iż rzadszy olej był tym gwoździem który ją dobił. Miałem w ręku olej Febi i oryginalny i z własnego doświadczenia polecam oryginalny który użytkuje aktualnie od roku bez żadnych problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...