Misiek1994 Opublikowano 8 Grudnia 2015 Opublikowano 8 Grudnia 2015 (edytowane) Hello, it's me... Dwa tygodnie albo i trzy wpadła do mnie Audi A4. Kolor ma srebrny, koni ma 100, lecz ciężka paka i ledwo szło A tak serio to zakupiłem coś większego, ponieważ teraz siedzę za granicą i potrzebuje tu coś wygodniejszego i pakowniejszego niżeli golfik A więc wybór padł na Audi A4 B5 z 2000 roku.Aktualnie jestem w Niemczech, ale jutro zwijam do Polski bo straciłem wszystkie dokumenty i nie mam jak cokolwiek zrobić, nawet prawko więc na myjni też nie byłem DANE:Marka: AUDIModel: A4 [b5]Pojemność skokowa silnika: 1595 cm3Liczba drzwi: 5 - drzwiowyMoc: 101 KMNapęd: PrzódBiegi: Manualne (5)Rok: 2000Wersja: poliftowaWYPOSAŻENIE:* elektryczne szyby 2x i 2x korbotronik,* elektryczna regulacja świateł,* klimatronik,* halogeny,* ABS,* domykanie szyb z kluczyka,ZMIANY PLANOWANE:* gwint MTS ( planowane na kwiecień 2017)* koło ( planowane na kwiecień 2017)* relingi na dach - czekają na montaż* SWAP na 1.8T lub remont silnika od podstaw po uszczelki na głowicy itp czerwiec 2016* podtlenek LPG (planowane na koniec 2016)* lusterko prawe z wersji angielskiej - czeka na montaż* tylne szyby w elektryce - czekają na montaż* kubełki* wskaźnik ciśnienia oleju* żółte halogeny* tylnia wycieraczka od passata b5* przednie ramiona wycieraczek także od paska b5* radio Concert (w planie dalszym)* oświetlenie w środku ledowe,* zaciski aluminiowe Fociaszki na dzień dzisiejszy:Fotki z dnia 19.03.2016r (sorry za jakość):Zabiegi mechaniczne:* przy 202 657 km wymieniony kompletny rozrząd,* przy 202 657 km wymienione filtry i olej,* przy 204 244 km wymienione klocki hamulcowe i zregenerowane zaciski,* przy 204 244 km wymienione tylne sprężyny amortyzatorów (poprzednia jedna strzeliła i wymiana z przymusu) 23.03.2016 - Przybył relingi od Prezes870 :naughty: Przybył silniczek i tylne szyby w elektryce :banan: 10.04.2016 r - wymiana filtra pyłkowego 26.04.2016 r - nowe części do Miśkovozu UPDATE 15-12-2016 Nowe tarcze przód HELLA + nowe klocki Edytowane 16 Grudnia 2016 przez Misiek1994
Sajmoon Opublikowano 8 Grudnia 2015 Opublikowano 8 Grudnia 2015 Ładne autko silnika nie wiem czy gratulować czy współczuć bo wiem co potrafi no ale ogółem ok i powodzenia w ulepszeniu A jakby co to mam relingi
Misiek1994 Opublikowano 9 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2015 Sajmoon, mówisz lipa silnik? Co się psuje? Lepiej dmuchać na zimne i naprawiać lub wymieniać póki jeździ haha Póki co pewine będzie do roboty uszczelka, bo olej bierze i płyn, ale to po powrocie i tak będzie i tak
Sajmoon Opublikowano 9 Grudnia 2015 Opublikowano 9 Grudnia 2015 Ja mam inny kod silnika więc mogę jedynie powiedzieć jak u mnie wygląda sytuacja Największą wadą tego silnika już sam nie wiem co jest..wydaje mi się,że on sam w sobie jest wadą No ale tak na poważnie to nic mi się z nim nie dzieje,chodzi bardzo dobrze,nie mam wycieków ogólnie można powiedzieć,że jest bezobsługowy w moim przypadku.Jedyny minus u mnie to pękający kolektor wydechowy,podobno w większości tak jest i tak też jest u mnie Moim zdaniem remont tych wszystkich 1.6 nie ma sensu.. ani to oszczędne,ani nie brzmi,ani nie jedzie,lepiej to zajeździć i wpakować coś normalnego
Misiek1994 Opublikowano 9 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2015 Zobaczymy jak to będzie, ja go wziąłem, bo w sumie miałem szukać coś co jest proste jak drut i mam. Silnik prawie taki sam jak w moim drugim aucie - Golfie 3 Ten plus że będzie można go łątwo naprawiać i częsci nie drogie
Sajmoon Opublikowano 9 Grudnia 2015 Opublikowano 9 Grudnia 2015 Dokładnie ,eksploatacja tego silnika nie jest droga
Misiek1994 Opublikowano 17 Marca 2016 Autor Opublikowano 17 Marca 2016 Panowie w związku z tym że mam fundusze prace będą ruszać. Pytanie czy gwint TaTechnix jest dobry? Czy przy montazu trzeba dystanse gdy go obnize? Oraz jakie koło do 1000-1300 polecacie żeby pasowało w miarę?
enczu Opublikowano 17 Marca 2016 Opublikowano 17 Marca 2016 Też stoję przed wyborem gwintu i mieszane myśli. Tutaj masz porównanie mtsa z ta http://zawieszenia-sportowe.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=17:info-ogolne Opinii na necie jest tyle co ludzi, którzy je piszą. Jednym odpowiada, drudzy spodziewali się czegoś innego, może lepszego. Można pomyśleć nad jakąś używką, jest sporo ludzi, którzy polecają markowy ale używany gwint niż niższe półki ale nowe. Wybór i tak będzie należał do Ciebie. Dystanse wypychają Ci koła na chłopski rozum, będzie na pewno lepiej wyglądać koło równo z nadkolem. No i dodatkowo powinno minimalnie być lepiej biorąc pod uwagę pod i nadsterowność na zakrętach. Felgi no to najlepiej ori wiadomo, ale co tu polecać każdy ma swój gust i chyba najlepiej pooglądaj i w dziale felgi napisz temat z tymi które Ci przypadły do gustu, porada pójdzie na pewno
Misiek1994 Opublikowano 22 Marca 2016 Autor Opublikowano 22 Marca 2016 (edytowane) Nie no dystananse obowiazkowo i wiem do czego są Chodziło mi właśnie o estetykę Zamówiłem relingi, tył w elektryce i ramki klubowe Kasa na gwint jest, jednak nie wiem jeszcze jaki + to samo z kołem Miałem brać od kolegi karol24 (a8 d2) ale 17" to za dużo na mój silniczek :/ Edytowane 22 Marca 2016 przez Misiek1994
jacca90 Opublikowano 22 Marca 2016 Opublikowano 22 Marca 2016 Jak myslisz o gwincie to kolo 17" to minimum[emoji14]
Misiek1994 Opublikowano 22 Marca 2016 Autor Opublikowano 22 Marca 2016 Właśnie problem w tym nieszczęsnym silniku :/ 1.6 a 17" szału nie ma :/
jacca90 Opublikowano 22 Marca 2016 Opublikowano 22 Marca 2016 Właśnie problem w tym nieszczęsnym silniku :/ 1.6 a 17" szału nie ma :/I tak nie ma niezaleznie na jakim kole. Szukaj 17tek
Misiek1994 Opublikowano 22 Marca 2016 Autor Opublikowano 22 Marca 2016 Kurde to ja już nie wiem haha bo jakbym brał 17" to skusiłbym się na a8 d2 od karol24 ale zaś czy to wgl pojedzie w tym motorze w pace avanta?
koziol992 Opublikowano 22 Marca 2016 Opublikowano 22 Marca 2016 czemu ma nie pojechać? i tak 1.6 demonem nie jest, więc niech chociaż wygląda pozatym 17 to jeszcze nie tak dużo, kolega karol24 ma chyba jeszcze tam jakieś węższe opony niż 225, także spokojnie. kupisz 16 i za jakiś czas będzie niedosyt
Misiek1994 Opublikowano 25 Marca 2016 Autor Opublikowano 25 Marca 2016 (edytowane) Karol24 ma tam 225/45 chyba z tego co pamiętam Kurde chyba się skuszę PS. Zmiana, z planowanego TaTechnix na MTS'a. Jeszcze raz przeczytałem porównanie Wczoraj przybyły relingi od Prezes870 Dalej czekamy na szybki tylne w elektryce, lusterka prawego od angola itp itd Idzie już też silniczek tlwycieraczki tył, Panowie pytani mam, czy jakbym zamontował ramie od passata B5 podejdzie bez przeróbek? Widziałem u kogoś na forum i ładnie to wyglada Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka Edytowane 22 Marca 2016 przez Misiek1994
OficeR Opublikowano 25 Marca 2016 Opublikowano 25 Marca 2016 Bez problemu Ci podejda. Masz juz poliftowa bude wiec i motaz ramion wycieraczki bedzie latwy. Ramiona z paska fl sa motowane na bolcach tak samo te z polifta b5
Misiek1994 Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Mam pytanie, bo chce sobie założyć elektryczne szyby nabtył i mam już cały mechanizm, zaklepane boczki z przełącznikami i przełączniki na przód 4x, prawdopodobnie też oryg wiązke kabli. Wyczytałem gdzieś że po montażu muszę wymieniać moduł komfortu czy coś w ten deseń oraz kodować w vagu? Jak to się ma?
OLI_B5 Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Mam pytanie, bo chce sobie założyć elektryczne szyby nabtył i mam już cały mechanizm, zaklepane boczki z przełącznikami i przełączniki na przód 4x, prawdopodobnie też oryg wiązke kabli. Wyczytałem gdzieś że po montażu muszę wymieniać moduł komfortu czy coś w ten deseń oraz kodować w vagu? Jak to się ma? Wpinasz wiązke i wszystko działa , tu nie ma modułow komfortu Ważne żebyś miał wiązke poliftową i wszystko jest p&p.
Misiek1994 Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Mam pytanie, bo chce sobie założyć elektryczne szyby nabtył i mam już cały mechanizm, zaklepane boczki z przełącznikami i przełączniki na przód 4x, prawdopodobnie też oryg wiązke kabli. Wyczytałem gdzieś że po montażu muszę wymieniać moduł komfortu czy coś w ten deseń oraz kodować w vagu? Jak to się ma? Wpinasz wiązke i wszystko działa , tu nie ma modułow komfortu Ważne żebyś miał wiązke poliftową i wszystko jest p&p. A co z otwieraniem i zamykaniem z kluczyka? Będzia tak z przodu czy nie bardzo? [emoji3] Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
OficeR Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Jesli wszystko masz ori to bedzie ok. Ja tak zrobilem u siebie i wszystko dziala. Razem z otwieraniem i zamykaniem z kluczyka Wysłane z mojego GT-I9505
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się