szuszek83 Opublikowano 11 Grudnia 2015 Opublikowano 11 Grudnia 2015 witam prośba o pomoc co doiagnozy i za co najepierw sie zabrać: 1 wyskoczył bląd miesiac temu: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-00 - - 17965 - Ciśnienie turbosprężarki (TC) - przekroczona granica > podłączenie węża - wczoraj się ponowiło podczas trasy, właśnie byłem zrobić logi i znów po przekroczeniu 3tys obr. ponownie, podczas logów: http://vaglog.pl/log_242829.html http://vaglog.pl/log_242830.html http://vaglog.pl/log_242831.html pierwszy raz robiłem logi, wiec jeżeli to za mało to ponowie, jutro powymieniam przewody podciśnienia w pierwszej kolejności, jeśli to nie pomoże będę szukać dalej, powiem jeszcze jak zrobiłem test to przy N239 zgasł samochód, N75 przeszedł poprawnie, proszę o jakieś wskazówki, sugestie , z góry dziękuje
Jarol Opublikowano 11 Grudnia 2015 Opublikowano 11 Grudnia 2015 No logi zrobiłeś beznadziejnie. Loguje się tylko jedną grupę. Z tego co widzę to masz do czyszczenia turbosprężarkę a dokładnie geometrię. Jak wyczyścisz turbo to zrób ponownie logi bo wydaje mi się że masz też słabą przepływkę.
szuszek83 Opublikowano 11 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2015 A jak się ma to do tego, jak wyczyszcze turbo to wskazania przepływki się poprawia? Czy z tych logów wynika moze już ze przepływka właśnie już się sypie?
aker Opublikowano 11 Grudnia 2015 Opublikowano 11 Grudnia 2015 Zawór n 75 reguluje pracą turbiny i może być nie sprawny i dlatego wchodzi w tryb awaryjny.
szuszek83 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2015 (edytowane) Czyli co proponujesz? nowe logi dokładniejsze: 003 http://vaglog.pl/log_243105.html 008 http://vaglog.pl/log_243111.html 011 http://vaglog.pl/log_243112.html może teraz coś dokładniej można wywnioskować? sztanga od gruszki-turbo działa w pełnym zakresie, test przez vaga zrobilem i strzykawka bezpośrednio podlaczona do gruszki, czy bardziej by to przypadało na zawór N75? Edytowane 13 Grudnia 2015 przez szuszek83
Jarol Opublikowano 13 Grudnia 2015 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Logi znów są do niczego. Dynamiczne robi się z pedałem w podłodze. Poczytaj dokładnie bo jest temat na forum jak logować auto a dopiero potem to zrób ponownie.
szuszek83 Opublikowano 14 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2015 (edytowane) Tu zrobilem z pedalem w podlodze ale tylko 11:http://vaglog.pl/log_243113.htmlzauważyłem tu dziwny przeskok w turbinie, od dołu ciągnie, a pomiędzy 2600 a 2700 nagle spadek barów z 2784 na 2035 i znów w górę? od czego to może być? Zawór n 75 reguluje pracą turbiny i może być nie sprawny i dlatego wchodzi w tryb awaryjny. Sprawdzilem N75 i namierniku 0,65 bara na wolnych obrotach trzyma, ale co 10-15 sekund poleci o 0,1 i wraca znów na 0,65, taki szybki skok, czy to moze byc tez jakas oznaka? No chyba ze to przycina sie zawór? wiem ze mam egr do czyszczenia, bo jest zasyfiony, czy to może być jakaś usterka która powoduje taką przyczynę? Edytowane 15 Grudnia 2015 przez szuszek83
Jarol Opublikowano 15 Grudnia 2015 Opublikowano 15 Grudnia 2015 (edytowane) N75 najlepiej mierzyć wakumetrem przy włączonym BS na kanale 11 Edytowane 15 Grudnia 2015 przez Jarol
lukaszooo Opublikowano 15 Grudnia 2015 Opublikowano 15 Grudnia 2015 Podcisnienie masz szczelne ? Zaloguj 11BS ale raczej kierownice do czyszczeniam
szuszek83 Opublikowano 16 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2015 (edytowane) logi:003 BS: http://vaglog.pl/log_245178.html 011 BS: http://vaglog.pl/log_245179.htmli filmik jak podciśnienie się zmienia podczas BS 011: Tu na wolnych obrotach bez testów: Edytowane 30 Grudnia 2015 przez szuszek83
lukaszooo Opublikowano 16 Grudnia 2015 Opublikowano 16 Grudnia 2015 Podciśnienie masz ok, więc masz przycinającą sie geometrię.
szuszek83 Opublikowano 23 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2015 Ok tak juz myslalem ze geometria, juz umowilem sie z mechanikiem, wyczyscimy turbinke i egr z kolektorem, porobie zdjecia jak rozbierze i wrzuce i zrobie logi jaki efekt bedzie egr z kolektorem wyczyszczony, turbina wyczyszczona, choć nagaru aż tak dużego nie było, no ale najważniejsze że auto zapier..... aż miło, niebawem zrobie logi wrzuce, dzieki i pozdrawiam
szuszek83 Opublikowano 28 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2015 (edytowane) Srodkiem do czyszczenia egr i nafta logi: 003 BS http://vaglog.pl/log_244889.html 011 BS http://vaglog.pl/log_244890.html 003 Dynam. http://vaglog.pl/log_244891.html 008 Dynam. http://vaglog.pl/log_244892.html 010 Dynam. http://vaglog.pl/log_244893.html 011 Dynam. http://vaglog.pl/log_244894.html 003 008 011 Dynam. http://vaglog.pl/log_244906.html Edytowane 29 Grudnia 2015 przez szuszek83
szuszek83 Opublikowano 28 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2015 tak przepływka i cała reszta ok. no to super, choć spalanie mam na poziomie 6-6,5 litra i tak się zastanawiałem czy jest coś co można jeszcze sprawdzić by mieć pewność ze jest wszystko ok?
szuszek83 Opublikowano 29 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2015 (edytowane) pozostałe logi statyczne, bs i dynamiczne: 000 Stat. http://vaglog.pl/log_245016.html001 Stat. http://vaglog.pl/log_245017.html003 Stat. http://vaglog.pl/log_245018.html004 Stat. http://vaglog.pl/log_245019.html007 Stat. http://vaglog.pl/log_245020.html013 Stat. http://vaglog.pl/log_245021.html018 Stat. http://vaglog.pl/log_245023.html023 Stat. http://vaglog.pl/log_245024.html 000 BS http://vaglog.pl/log_245012.html 003 BS http://vaglog.pl/log_244889.html 011 BS http://vaglog.pl/log_244890.html 000 Dynam. http://vaglog.pl/log_245013.html001 Dynam. http://vaglog.pl/log_245014.html 003 Dynam. http://vaglog.pl/log_244891.html 004 Dynam. http://vaglog.pl/log_245015.html 008 Dynam. http://vaglog.pl/log_244892.html 010 Dynam. http://vaglog.pl/log_244893.html 011 Dynam. http://vaglog.pl/log_244894.html 003 008 011 Dynam. http://vaglog.pl/log_244906.html Edytowane 29 Grudnia 2015 przez szuszek83
lukaszooo Opublikowano 29 Grudnia 2015 Opublikowano 29 Grudnia 2015 Zdrowy AWX, żadko sprawdza sie takie ładne logi.
szuszek83 Opublikowano 3 Maja 2016 Autor Opublikowano 3 Maja 2016 (edytowane) Fajnie to czytac, mam go od konca wrzesnia i mam nadzieje ze polata jeszcze, jak na 270 tys to jezdzi sie super, 130 kucy tez wystarcza w zupelnosci wracam do tematu, znów pojawił mi sie komunikat: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10 - - - Intermittent powiem tak: przejechałem się żeby sprawdzić, za 1 razem odcięło turbinę ale logi robiłem na 3, 8, 11: http://vaglog.pl/log_261063.html skasowałem błąd i za drugim razem robiłem już tylko 11 i błąd nie wyskoczył: http://vaglog.pl/log_261057.html za trzecim razem zrobiłem próbę i wyszło: http://vaglog.pl/log_261058.html turbo było wyczyszczone pod koniec grudnia, czy może to być przycinający się zawór N75? ponieważ jak już raz przytnie, zgaszę samochód i ponownie jadę to o niebo lepiej się zbiera turbo. Edytowane 3 Maja 2016 przez szuszek83
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się