sebidi Opublikowano 12 Grudnia 2015 Opublikowano 12 Grudnia 2015 Witam mega problem wymieniałem sobie na szybko panel od klimy i wkładając na miejsce coś docisnalem strzelilo i z wtyczki klimatronika poszedł dymek oczywiście panel zgasł i teraz na zapłonie przekreconym mruga jakby chciał się wlaczyc ale nie może na 2 innych panelach jest identycznie kable wszystkie przerylem i nic nie jest przerwane dodatkowo po przekreceniu kluczyka minimalnie świeci lampka schowka czyli gdzieś jest przebicie po włączeniu świateł zapala się normalnym światłem Jak widać wszystko mam na wierzchu ale niewiem juz gdzie szukać i co ewentualnie mógł szlag trafić tak więc delikatnie mówiąc pomocy !! Na lampkę schowka po przekreceniu kluczyka jest mini napięcie 1.5v po włączeniu świateł wskakuje na 12 z tym ze tego 1.5v nie powinno wcale być możliwe ze problem leży gdzieś na linii bez nr 3 czyli podswietlenie schowka i klimatronika tylko nie rozumiem dlaczego panele wariuja po podłączeniu i zakłócają obroty silnika jak odpal auto po odłączeniu klimatronika silnik chodzi poprawnie
marcin_franz Opublikowano 12 Grudnia 2015 Opublikowano 12 Grudnia 2015 Witam mega problem wymieniałem sobie na szybko panel od klimy i wkładając na miejsce coś docisnalem strzelilo i z wtyczki klimatronika poszedł dymek oczywiście panel zgasł i teraz na zapłonie przekreconym mruga jakby chciał się wlaczyc ale nie może na 2 innych panelach jest identycznie kable wszystkie przerylem i nic nie jest przerwane dodatkowo po przekreceniu kluczyka minimalnie świeci lampka schowka czyli gdzieś jest przebicie po włączeniu świateł zapala się normalnym światłem Jak widać wszystko mam na wierzchu ale niewiem juz gdzie szukać i co ewentualnie mógł szlag trafić tak więc delikatnie mówiąc pomocy !! Na lampkę schowka po przekreceniu kluczyka jest mini napięcie 1.5v po włączeniu świateł wskakuje na 12 z tym ze tego 1.5v nie powinno wcale być możliwe ze problem leży gdzieś na linii bez nr 3 czyli podswietlenie schowka i klimatronika tylko nie rozumiem dlaczego panele wariuja po podłączeniu i zakłócają obroty silnika jak odpal auto po odłączeniu klimatronika silnik chodzi poprawnie Sprawdź bezpieczniki, może któryś jest nie do końca przepalony.
sebidi Opublikowano 12 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 12 Grudnia 2015 Bezpieczniki sprawdzone .na linii lampki od schowka nawet bez kluczyka jest 1.60v pobór napięcia po przekreceniu na zapłon skacze do 4.60v a po zapaleniu świateł wskakuje na 12 dopiero po wyciągnięciu bezpiecznika nr 15 pobór znika na każdym szarym przewodzie z zielonym paskiem (lampka schowka i klimatronik mała wtyczka pojawił się ten problem )napięcie 1.6v oraz po zaplonie 4.6v) występuje nawet po wyciagnieciu bezpiecznika nr 3 odpowiedzialnego za podswietlenie lampki schowka
Bromchit Opublikowano 13 Grudnia 2015 Opublikowano 13 Grudnia 2015 (edytowane) Napisz kolego dokładnie która to wtyczka, ile pinów, a najlepiej wrzuć zdjęcie, inaczej nie znajdę jej na schemacie i nie wiadomo gdzie dalej idą te kable, może wtedy udałoby się ustalić co tam mogło Ci się upalić. Na odległość może być ciężko, coś pomóc. Z tego co opisujesz to nie wygląda to przerwę, tylko coś gdzieś się przygrzało i jest jakieś zwarcie w kablach, musisz pod tym kątem przejrzeć instalację. Edytowane 13 Grudnia 2015 przez Bromchit
sebidi Opublikowano 13 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2015 Na pewno szaro zielony przewód z lampki ze schowka oraz ten sam kolor przewód który na początku był w beżowej wtyczce 2 pin patrząc od góry ale po zmianie konsoli na polift siedzi na 1 pin od góry w małej czarnej kostce od 2 dni przeglądam instalke cm po cm i wszystko wygląda w porządku wtyczki nie upalone jakby cholerny bezpiecznik strzelił byłoby znacznie prościej pozatym poza niedzialajacym klimatronikiem i żarzaca się lampka schowka brak dodatkowych wskazówek Zdjęcia dorzucę jak pójdę dalej szukać usunąłem dodatkowo wszelkie mody typu grzanie foteli itp by ewentualnie wykluczyć możliwość zwarcia w dolozonych przewodach
Bromchit Opublikowano 13 Grudnia 2015 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Tak to nie dam rady, bo Twój opis mi nie wiele mówi, nie znam tak dobrze wnętrza B5, grzebałem takim autku tylko kilka razy
sebidi Opublikowano 13 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2015 Po robie fotki i wrzucę dokładnie ale wiele by pomogło przesledzenie wiązki lampki ze schowka gdzie ona idzie bo ma dużo wspólnego z zaistniała sytuacja
Bromchit Opublikowano 13 Grudnia 2015 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Pomóc mogę tylko jak będę miał informację o oryginalnych nie przerabianych wtyczkach i kablach, bo tylko tak będą mógł coś znaleźć na schematach
sebidi Opublikowano 13 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2015 Lampka ze schowka jest orginalna Oraz beżowa wtyczka A klimatronika pin nr2 Podaje jak fabryka dała
Bromchit Opublikowano 13 Grudnia 2015 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Kolor kabla od klimatronika we wtyczce A pin 2, to czarno-żółty? bo on idzie do sterownika silnika... Lampki schowka nie mogę, na razie znaleźć na schematach I Napisz czy masz grzaną szybę z oddzielnego przycisku, czy z panelu klimy. Bo ten przewód idzie jeszcze do przycisku włącznika grzania szyby.
sebidi Opublikowano 13 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2015 Sytuacja opanowana we wiazce od klimatronika w miejscu gdzie wchodzi juz w deskę były 2 kabelki przytopione i zwieraly także dzięki za wskazówki temat do zamkniecia[emoji16] [emoji16] [emoji16]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się