Pony81 Opublikowano 12 Grudnia 2015 Opublikowano 12 Grudnia 2015 Witam jako jestem tu nowy nie wiem czy temat był już wałkowany ale mam następujące problemy przy 110km/h odcina moc na 4tym biegu lub na piątym biegu posiadam audi a4 b6 1.9 tdi 130ps, a druga sprawa spalanie po zatankowaniu pod korek zrobiłem raptem 80km i wskazówka spadła na 1/4 baku czy to możliwe żeby tyle spalił proszę o porady gdzie szukać winy i naprawić to
wesz82 Opublikowano 12 Grudnia 2015 Opublikowano 12 Grudnia 2015 Co do odcinki poczytaj sobie o natfaulach a bedziesz wiedział od czego zaczac. Podłacz pod kompa sprawdź błedy to podstawa. Co do spalania sugeruj sie po tym ile zrobisz km na pełnym baku a nie po 80km,poza tym spalanie zależy od wielu czynników. Pojezdzij zapali sie niski stan zalej na tej samej stacji znów do fula i wtedy policz. Acha masz AWX nie 1B
Pony81 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2015 sorka błąd w rejestracji,pytanie się nasuwa czy nie lepiej zrobić 100km i tankować do pełna do pierwszego odbicia i bedzie wiadomo wiela to pali czy do praktycznie do zera wyjezdzić i potem tankować
lukasz51237 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Opublikowano 13 Grudnia 2015 (edytowane) sorka błąd w rejestracji,pytanie się nasuwa czy nie lepiej zrobić 100km i tankować do pełna do pierwszego odbicia i bedzie wiadomo wiela to pali czy do praktycznie do zera wyjezdzić i potem tankować jak zrobisz 100km i zatankujesz to wyjdzie Ci równo ile pali na 100km. Jak wyjeździsz cały zbiornik to zatankujesz do pełna to musisz to policzyć przez ilość przejechanych km i też Ci wyjdzie spalanie Edytowane 13 Grudnia 2015 przez lukasz51237
suzuki999 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Witam jako jestem tu nowy nie wiem czy temat był już wałkowany ale mam następujące problemy przy 110km/h odcina moc na 4tym biegu lub na piątym biegu posiadam audi a4 b6 1.9 tdi 130ps, a druga sprawa spalanie po zatankowaniu pod korek zrobiłem raptem 80km i wskazówka spadła na 1/4 baku czy to możliwe żeby tyle spalił proszę o porady gdzie szukać winy i naprawić to Witam taaaki samiutki problem mam.. na każdym biegu moge wciskać do 5-ciu tysiu. a na 4 biegu odcina okolo 120-130..zależy.. Kumpel sprawdzał turbo mówi że jeszcze jest "sztywne" .. wąż od turbo ostatnio wymieniony.. wspomniał mi że mam poklejoną pompe vacum, pedał też robi mi sie sztywny po 2 naciśnieciach.. Jakieś propozycje Panowie ? denerwujące to jest. dzieki
suzuki999 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Zanieczyszczone kierownice w turbo Dev. i tylko tyle podejrzewasz? :/
lukasz51237 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Kiedyś widziałem przypadek jak wąż idący do gruszki do turbo był zagięty i auto też wpadało w tryb awaryjny, posprawdzaj wężyki podciśnieniowe.
suzuki999 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Opublikowano 13 Grudnia 2015 (edytowane) okej, dzieki. Czyli pozostało czyszczenie turbo? czy jak ją poganiam do oporu to troche sie odmuli? @podciśnienia- czyli pompe vacum??(zielony. -,-) Edytowane 13 Grudnia 2015 przez suzuki999
lukasz51237 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Możesz ja pogonić, ale jak się kierownice blokują to raczej to nic nie da, możliwe też, że sama grucha jest przegniła i jest do wymiany, ale tego nikt Ci przez neta nie powie :)
Pony81 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2015 widzę że nie tylko ja mam takowy problem, dodam od siebie że jak przekrczy magicznę 110km/h towygląda jakby się spadachron otworzył i hamuje auto, a najgorsze jest to że nie pokazuje błędu na desce żadna kontrolka się nie zapala (check) chyba że kontrolka jest spalona lub ktoś ewidentnie usunoł żaróweczkę, auto już mam jakieś dwa tygodnie
Dev Opublikowano 13 Grudnia 2015 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Beda bledy na VAGu ze turbo przeładowywuje. na poczatek podcisnienia, sprawdz jak pracuje gruszka, a w tym pomoze Ci tylko VAG.
wesz82 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Potrzeba vacuometr i vag. Tak jak pisze Dev bez tego nie ruszajcie sie nawet do auta w celu sprawdzenia co ja meczy...
Pony81 Opublikowano 21 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2015 Dziś jeden problem rozwiązany z paliwem , wszystko się wyjaśniło teraz zabieram się za spadek mocy dlaczego odcina moc najprawdopodobniej turbo zostanie wymontowane i sprawdzone potwierdzenia się sprawdziły turbo powiedziało papa dziś założyłem po regeneracji wymieniłem oleje filtry i chodzi aż miło ciekawi mnie myśl że czemu poprzedni właściciel zaślepił egr zna ktoś z was takowy przypadek
władysław Opublikowano 21 Grudnia 2015 Opublikowano 21 Grudnia 2015 I co to było z tym spalaniem?? EGRa zaślepił sobie pewnie, żeby się nie męczyć z lejącym właśnie tym zaworem- dużo taniej wychodzi zaślepić niż wymienić. Podobno jeszcze coś po takim zabiegu jest więcej mocy, podobno.
piotrsob1 Opublikowano 21 Grudnia 2015 Opublikowano 21 Grudnia 2015 pytanie się nasuwa czy nie lepiej zrobić 100km i tankować do pełna do pierwszego odbicia i bedzie wiadomo wiela to pali czy do praktycznie do zera wyjezdzić i potem tankować Czym więcej kilometrów przejedziesz a potem zatankujesz, to wyliczenie będzie bardziej dokładne , żeby nie przeginać w którąś stronę to zbiornik paliwa jest ilością optymalną , pomiędzy dokładnością a wygodą pomiaru
Faziox Opublikowano 4 Stycznia 2016 Opublikowano 4 Stycznia 2016 Cześć. Może komuś się przyda,jakiś czas temu także miałem problem z tym że audi rozpędzalo się tylko do 130km/h a potem takie momentalne odcięcie turbiny. Problem był w czujniku podciśnienia doładowania. Oczywiście wyszło dopiero po podłączeniu do komputera. Koszt takiego czujnika z Boscha to 160zł. A znajduje się koło osłony silnika ogólnie 5min roboty.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się