Skocz do zawartości
IGNOROWANY

odcina turbo powyżej 110km/h


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam jako jestem tu nowy nie wiem czy temat był już wałkowany ale mam następujące problemy przy 110km/h odcina moc na 4tym biegu lub na piątym biegu posiadam audi a4 b6 1.9 tdi 130ps, a druga sprawa spalanie po zatankowaniu pod korek zrobiłem raptem 80km i wskazówka spadła na 1/4 baku czy to możliwe żeby tyle spalił proszę o porady gdzie szukać winy i naprawić to

Opublikowano

Co do odcinki poczytaj sobie o natfaulach a bedziesz wiedział od czego zaczac.

Podłacz pod kompa sprawdź błedy to podstawa.

Co do spalania sugeruj sie po tym ile zrobisz km na pełnym baku a nie po 80km,poza tym spalanie zależy od wielu czynników.

Pojezdzij zapali sie niski stan zalej na tej samej stacji znów do fula i wtedy policz.

Acha masz AWX nie 1B

Opublikowano

sorka błąd w rejestracji,pytanie się nasuwa czy nie lepiej zrobić 100km i tankować do pełna do pierwszego odbicia i bedzie wiadomo wiela to pali czy do praktycznie do zera wyjezdzić i potem tankować :)

Opublikowano (edytowane)

sorka błąd w rejestracji,pytanie się nasuwa czy nie lepiej zrobić 100km i tankować do pełna do pierwszego odbicia i bedzie wiadomo wiela to pali czy do praktycznie do zera wyjezdzić i potem tankować :)

jak zrobisz 100km i zatankujesz to wyjdzie Ci równo ile pali na 100km. Jak wyjeździsz cały zbiornik to zatankujesz do pełna to musisz to policzyć przez ilość przejechanych km i też Ci wyjdzie spalanie

Edytowane przez lukasz51237
Opublikowano

Witam jako jestem tu nowy nie wiem czy temat był już wałkowany ale mam następujące problemy przy 110km/h odcina moc na 4tym biegu lub na piątym biegu posiadam audi a4 b6 1.9 tdi 130ps, a druga sprawa spalanie po zatankowaniu pod korek zrobiłem raptem 80km i wskazówka spadła na 1/4 baku czy to możliwe żeby tyle spalił proszę o porady gdzie szukać winy i naprawić to

Witam taaaki samiutki problem mam.. na każdym biegu moge wciskać do 5-ciu tysiu. a na 4 biegu odcina okolo 120-130..zależy.. Kumpel sprawdzał turbo mówi że jeszcze jest "sztywne" .. wąż od turbo ostatnio wymieniony.. wspomniał mi że mam poklejoną pompe vacum, pedał też robi mi sie sztywny po 2 naciśnieciach.. Jakieś propozycje Panowie ? denerwujące to jest. dzieki

Opublikowano

Zanieczyszczone kierownice w turbo

Opublikowano

Zanieczyszczone kierownice w turbo

Dev. i tylko tyle podejrzewasz? :/

Opublikowano

Mozesz sprawdzic jeszcze podcisnienia.

Opublikowano

Kiedyś widziałem przypadek jak wąż idący do gruszki do turbo był zagięty i auto też wpadało w tryb awaryjny, posprawdzaj wężyki podciśnieniowe.

Opublikowano (edytowane)

okej, dzieki. Czyli pozostało czyszczenie turbo? czy jak ją poganiam do oporu to troche sie odmuli?

@podciśnienia- czyli pompe vacum??(zielony. -,-)

Edytowane przez suzuki999
Opublikowano

Możesz ja pogonić, ale jak się kierownice blokują to raczej to nic nie da, możliwe też, że sama grucha jest przegniła i jest do wymiany, ale tego nikt Ci przez neta nie powie :) :)

Opublikowano

widzę że nie tylko ja mam takowy problem, dodam od siebie że jak przekrczy magicznę 110km/h towygląda jakby się spadachron otworzył i hamuje auto, a najgorsze jest to że nie pokazuje błędu na desce żadna kontrolka się nie zapala (check) chyba że kontrolka jest spalona lub ktoś ewidentnie usunoł żaróweczkę, auto już mam jakieś dwa tygodnie

Opublikowano

Beda bledy na VAGu ze turbo przeładowywuje.

na poczatek podcisnienia, sprawdz jak pracuje gruszka, a w tym pomoze Ci tylko VAG.

Opublikowano

Potrzeba vacuometr i vag.

Tak jak pisze Dev bez tego nie ruszajcie sie nawet do auta w celu sprawdzenia co ja meczy...

Opublikowano

Dziś jeden problem rozwiązany z paliwem , wszystko się wyjaśniło teraz zabieram się za spadek mocy dlaczego odcina moc najprawdopodobniej turbo zostanie wymontowane i sprawdzone


potwierdzenia się sprawdziły turbo powiedziało papa dziś założyłem po regeneracji wymieniłem oleje filtry i chodzi aż miło

ciekawi mnie myśl że czemu poprzedni właściciel zaślepił egr zna ktoś z was takowy przypadek ;)

Opublikowano

I co to było z tym spalaniem??

EGRa zaślepił sobie pewnie, żeby się nie męczyć z lejącym właśnie tym zaworem- dużo taniej wychodzi zaślepić niż wymienić. Podobno jeszcze coś po takim zabiegu jest więcej mocy, podobno.

Opublikowano

pytanie się nasuwa czy nie lepiej zrobić 100km i tankować do pełna do pierwszego odbicia i bedzie wiadomo wiela to pali czy do praktycznie do zera wyjezdzić i potem tankować :)

Czym więcej kilometrów przejedziesz a potem zatankujesz, to wyliczenie będzie bardziej dokładne , żeby nie przeginać w którąś stronę to zbiornik paliwa jest ilością optymalną , pomiędzy dokładnością a wygodą pomiaru :decayed:

Opublikowano

Cześć. Może komuś się przyda,jakiś czas temu także miałem problem z tym że audi rozpędzalo się tylko do 130km/h a potem takie momentalne odcięcie turbiny. Problem był w czujniku podciśnienia doładowania. Oczywiście wyszło dopiero po podłączeniu do komputera. Koszt takiego czujnika z Boscha to 160zł. A znajduje się koło osłony silnika ogólnie 5min roboty.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...