Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Katalizator.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, zastanawiam się nad wycięciem kata, ale chciałbym się dowiedzieć czy jest ktoś kto ma już wycięty i mógłby wypowiedzieć się coś na ten temat? Czy jest dużo głośniej itp? Jak dobrze to zrobić.

PS. I czy ktoś mógłby wstawić jakieś filmiki z dźwiękiem, jak chodzi bez kata?

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Szczerze mówiąc wyciąłem go parę miesięcy temu, ale generalnie mam większe spalanie, gorsze odpalanie na zimnym (choć może to sprawka pompki w zbiorniku). Wywaliłem go bo był całkowicie zatkany. Jedyny plus to że mogę jeździć.

Opublikowano

Nieciekawie :/ poczekam na innych, może nie jest najgorzej

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Teoretycznie powinno być lepiej (mniejsze opory wylotu spalin), ale muszę zrobić sobie logi bo może przepływka, może coś innego.

Opublikowano

Tak właśnie słyszałem.

Chciałbym żeby nie było za głośno, ale żeby było słychać tuebine.

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Może ktoś jeszcze się wypowiedzieć na ten temat?

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Ref

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Ref

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Wydaję mi się, że samo wycięcie kata bez zmiany w programie nic nie da.

Też bez przesady odnośnie głośności, jeśli masz cały seryjny układ, to jeśli będzie jakakolwiek zmiana to pewnie ledwie zauważalna.

Opublikowano

@up

Program nic nie wykazał, żadnych błędów.

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Szczerze mówiąc wyciąłem go parę miesięcy temu, ale generalnie mam większe spalanie, gorsze odpalanie na zimnym (choć może to sprawka pompki w zbiorniku). Wywaliłem go bo był całkowicie zatkany. Jedyny plus to że mogę jeździć.

jakie miales objawy jak byl calkowicie zatkany..?

Opublikowano

Ja w ake mam prokata wywalonego i 2 katalizatory ładnie turbina mruczy i lepiej samochod chodzi spalanie i odpalanie takie jak wczesniej.

Opublikowano

Szczerze mówiąc wyciąłem go parę miesięcy temu, ale generalnie mam większe spalanie, gorsze odpalanie na zimnym (choć może to sprawka pompki w zbiorniku). Wywaliłem go bo był całkowicie zatkany. Jedyny plus to że mogę jeździć.

jakie miales objawy jak byl calkowicie zatkany..?

Z początku miałem problemy z odpalaniem w środkowym zakresie temp silnika, myślałem że może kiepski akumulator ( 7 lat u mnie a wcześniej brak danych).

Później było tylko gorzej (nowy aku nie pomógł). Na samym końcu wyjechałem z bólem ze swojego garażu i ... do sąsiedniego musieliśmy go wpychać. Po wycięciu w środku "winowajcy" jakby jedna skorupa zalewająca otworki kata.

Opublikowano

U mnie przepływa nówka sztuka, strumiennicę już mam także na dniach będę wymieniał. Samochód jakoś słabo wkręca się na obroty, max 3,2k obrotów, do 140/50 idzie potem nie chce, jakby blokadę miał... przy turbinie widać że było coś robione, ale sztanga chodzi i słychać ja w miarę, ale taki zmulony jest. Co jak co ma te 150 km ale ich nie czuć, tak jakby 90 miał. Czuję, że to może być wina katalizatora dlatego pozbede się go. :)

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Katalizator wycięty. Lekką poprawę czuć, trochę zawalony był. Lepiej mi na obroty się wkręca, takie mam wrażenie.

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

ja miałem całkowicie zapchany prawy kat. Wydłubałem obydwa ze środka. Auto lepiej ciągnie w górnym zakresie obrotów i po przekroczeniu 3 tys obrotów słychać fajny "gulgot". Na katach zarobiłem 520zł

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...