pawel96 0 Opublikowano 12 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2015 Witam, zastanawiam się nad wycięciem kata, ale chciałbym się dowiedzieć czy jest ktoś kto ma już wycięty i mógłby wypowiedzieć się coś na ten temat? Czy jest dużo głośniej itp? Jak dobrze to zrobić. PS. I czy ktoś mógłby wstawić jakieś filmiki z dźwiękiem, jak chodzi bez kata? Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Viwaldi 1 Opublikowano 12 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2015 Szczerze mówiąc wyciąłem go parę miesięcy temu, ale generalnie mam większe spalanie, gorsze odpalanie na zimnym (choć może to sprawka pompki w zbiorniku). Wywaliłem go bo był całkowicie zatkany. Jedyny plus to że mogę jeździć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel96 0 Opublikowano 12 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2015 Nieciekawie :/ poczekam na innych, może nie jest najgorzej Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Viwaldi 1 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 Teoretycznie powinno być lepiej (mniejsze opory wylotu spalin), ale muszę zrobić sobie logi bo może przepływka, może coś innego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel96 0 Opublikowano 29 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2015 Tak właśnie słyszałem. Chciałbym żeby nie było za głośno, ale żeby było słychać tuebine. Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Może ktoś jeszcze się wypowiedzieć na ten temat? Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Ref Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Ref Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitro20 0 Opublikowano 22 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2016 Wydaję mi się, że samo wycięcie kata bez zmiany w programie nic nie da. Też bez przesady odnośnie głośności, jeśli masz cały seryjny układ, to jeśli będzie jakakolwiek zmiana to pewnie ledwie zauważalna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel96 0 Opublikowano 22 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2016 @up Program nic nie wykazał, żadnych błędów. Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pesik87 0 Opublikowano 1 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2016 Szczerze mówiąc wyciąłem go parę miesięcy temu, ale generalnie mam większe spalanie, gorsze odpalanie na zimnym (choć może to sprawka pompki w zbiorniku). Wywaliłem go bo był całkowicie zatkany. Jedyny plus to że mogę jeździć. jakie miales objawy jak byl calkowicie zatkany..? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lunatic 0 Opublikowano 3 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 Ja w ake mam prokata wywalonego i 2 katalizatory ładnie turbina mruczy i lepiej samochod chodzi spalanie i odpalanie takie jak wczesniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Viwaldi 1 Opublikowano 3 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 Szczerze mówiąc wyciąłem go parę miesięcy temu, ale generalnie mam większe spalanie, gorsze odpalanie na zimnym (choć może to sprawka pompki w zbiorniku). Wywaliłem go bo był całkowicie zatkany. Jedyny plus to że mogę jeździć. jakie miales objawy jak byl calkowicie zatkany..? Z początku miałem problemy z odpalaniem w środkowym zakresie temp silnika, myślałem że może kiepski akumulator ( 7 lat u mnie a wcześniej brak danych). Później było tylko gorzej (nowy aku nie pomógł). Na samym końcu wyjechałem z bólem ze swojego garażu i ... do sąsiedniego musieliśmy go wpychać. Po wycięciu w środku "winowajcy" jakby jedna skorupa zalewająca otworki kata. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel96 0 Opublikowano 6 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2016 U mnie przepływa nówka sztuka, strumiennicę już mam także na dniach będę wymieniał. Samochód jakoś słabo wkręca się na obroty, max 3,2k obrotów, do 140/50 idzie potem nie chce, jakby blokadę miał... przy turbinie widać że było coś robione, ale sztanga chodzi i słychać ja w miarę, ale taki zmulony jest. Co jak co ma te 150 km ale ich nie czuć, tak jakby 90 miał. Czuję, że to może być wina katalizatora dlatego pozbede się go. Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Katalizator wycięty. Lekką poprawę czuć, trochę zawalony był. Lepiej mi na obroty się wkręca, takie mam wrażenie. Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KOSA1987 0 Opublikowano 20 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2016 ja miałem całkowicie zapchany prawy kat. Wydłubałem obydwa ze środka. Auto lepiej ciągnie w górnym zakresie obrotów i po przekroczeniu 3 tys obrotów słychać fajny "gulgot". Na katach zarobiłem 520zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się