Sebacyc Opublikowano 13 Grudnia 2015 Opublikowano 13 Grudnia 2015 (edytowane) Witam pacjent to moja A4 B5 Avant 2001r. AJM 420 000km przebiegu.Otoz od momentu kupna samochod bardzo duzo pali tak jak w temacie od 8-9L na 100km jedynie daleka trasa schodzi do okolo 7L, kola mam 16" 205/55, hamulce nie zapieczone style jazdy probowalem wszystkie od emeryta po ciagly but itp zawszze spalanie wysokie(przy duzym bucie 9L bez problemu) W samochodzie zrobione/sprawdzone:- wymienione pompowtryskiwacze AL (korekty 0.5mg max bipy 038max) na nowych uszczelkach, ps. gniazda pompowtryskow sa juz zregenerowane na tulejach mosieznych(od kupna tak juz bylo)- wymieniony termostat- regulacja rozrzadu 0,0*- wywalony kat- wywalony EGR- turbo AWX sprawne dobrze pompuje w logach itd- przeplywomierz jest takze wywalony programowo- nowa pompa tandemowa (bez luzujacego sie krucca) z BOSCHA- nowe filtry, olej 5w40 itp- nowy czujnik wody (dobrze pokazuje bez rozbieznosci)- pomiar kompresji 28bar na wszystkich cylindrach- walek rozrzadu nie wytarty szklanki tez wygladaja okej- paliwo lalem juz z roznych stacji non stop to samo- logi okej- spalanie na wolnych w 015 kanale 0.5L- sprzeglo alternatora okej- wiazka pompek tez wymieniona na inna uzywke- podmianka sterownika + dopisanie korekt pod pompki AL- auto pali od strzalu czy -30 czy +35 nie kopci- samochod byl i jest na chip tuningu program byl 3 razy ogladany i poprawiany m.in. przez Anderlh z tego forum wszystko wydaje sie byc okej- wyciekow brak !Tak jak pisze spalanie wysokie na pelnym baku robie okolo 700km, samochodem jezdze dziennie okolo 15km w jedna strone samochod sie dogrzewa iwgl wiec gadka ze to wina stylu jazdy itp. na prawde nie wchodzi w gre. Nie wiem co to moze byc ale strasznie mnie to denerwuje, bo wiem ze cos jest nie tak.... Edytowane 11 Marca 2016 przez Sebacyc
lukasz51237 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Opublikowano 13 Grudnia 2015 robisz 700km od pełna do rezerwy?
Sebacyc Opublikowano 13 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2015 (edytowane) Dokladnie maxymalnie robie 750Km od pelniuskiego baku do glebokiej rezerwy..Tak program zrobiony bez pomiaru mocy, poprawiony pod pompki AL z AVF i wszystko niby okej, a spalanie jak w 2.5TDI.... Juz na prawde nie wiem co to moze byc Edytowane 13 Grudnia 2015 przez Sebacyc
lukasz51237 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Jak miałem B5 i zrobiłem 750km na zbiorniku od odbicia do rezerwy to spalanie wychodziło mi 6.5litra, co prawda miałem tam inny silnik, ale zbiornik był raczej taki sam. Weź pod uwagę jeszcze fakt, że masz program 7L to jeszcze nie tragedia na to auto, mój obecny AVF przy bucie pali podobnie.
Sebacyc Opublikowano 13 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2015 (edytowane) Tylko ze 750km to jest dla mnie dobry wynik, a latwo jest policzyc ze jesli wchodzi mi 60L to po przejechaniu 750kilometrow spalanie jest rowne 8L...a zreguly robie 700-680 Okej postaram sie wrzucic logi jak najszybciej Choc nie mam nadzieji zeby bylo sie w nich do czego doczepic niestety Edytowane 13 Grudnia 2015 przez Sebacyc
lukasz51237 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Wchodzi Ci 60 litrów tzn, że wyjeżdżasz całe paliwo do samego końca? Przy zapaleniu się lampki rezerwy w zbiorniku jest jeszcze dobre 10litrów.
misiek95 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Mam taki sam setup jak ty. Pompki turbo program wywalona przeplywka i spalanie przy dojazdach na uczelnie 25km w jedna strone 5.9l. Nie wciskajcie mu kitu ze to normalne spalanie, ludzie
Sebastiano87 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Pali ja ruski łaz tak napewno nie może być . Mój ajm pali max 7.5L wiecej nie potrafiłem z niego wycisnoć w spalaniu. Nawet ujeżdzałem go do 190 i nic 7.5 max Jak rozgrzej do 90 i 5 minut odczekam to jazda 140-160 to norma. Najmniej miałem 6,0 ale to meczarnia nie jazda. Na baku robie 980-1000-1200km wiadomo zależy do buta. A i u mnie bez żadnego programu kat ori nie wyrzucony ,egr ori nie zaślepiony, bez żadnego programu jeżdze, czysta czysciusieńka niemcowska seria, wszystko tak jak fabryka wypuściła.
lukasz51237 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Nie wciskam mu kitu, tylko zastanawiam sie czy dobrze liczy spalanie.
Sebacyc Opublikowano 13 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2015 Dobrze ze niektorzy mnie rozumieja ze nie wciskam kitu tylko serio jest cos nie tak, a ja za cholere nie umiem temu podolac.... Tak jak Misek95 pisze ludzie maja mniej wiecej takie mody jak ja i spalanie rzedu 7L to wychodzi na mocnym bucie... a mi przy jezdzie jak stary dziad....Nic wrzuce logi moze ktos cos znajdzieP.S. tak wchodzi mi 58-60L jak mocno wyjezdze rezerwe
lukasz51237 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Ok w takim razie serio jest problem. A jak z kołami kręcą się swobodnie? Hamulce Ci nie trzymają?
Sebacyc Opublikowano 13 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2015 (edytowane) Niee tak jak pisalem hamulce nie trzymaja Kreca sie swobodnie Edytowane 13 Grudnia 2015 przez Sebacyc
misiek95 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Sprobuj kąt synchronizacji rozrzadu delikatnie na - ustawić. Czujniki g2/g62 i temp paliwa 100% sprawne?
Sebacyc Opublikowano 14 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2015 Kat byl juz ustawiany -0.6 i na +0.6 i caly czas tak samo (nawet 1.1), czujnik G62/G2 byl dobry ale i tak zostal wymieniony i tez bez zmian, generalnie obydwa czujniki pokazuja prawidlowo przy podlaczeniu VAGa z samego rana na zimnym jak i na cieplym.
Hezen Opublikowano 14 Grudnia 2015 Opublikowano 14 Grudnia 2015 A pozostałe czujniki, czyli temp. powietrza i paliwa? Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
Sebacyc Opublikowano 14 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2015 Czujnik temp. powietrza, paliwa, G62/G2 dobrze wskazuja, sa sprawdzane przy kazdym podpieciu vaga...
lukasz51237 Opublikowano 14 Grudnia 2015 Opublikowano 14 Grudnia 2015 A nie masz może gdzieś wycieku paliwa? Nie śmierdzi gdzieś ropą?
Sebacyc Opublikowano 18 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2016 (edytowane) Niee wyciekow wlasnie brak chociaz one by najbardziej pasowaly do tego problemu ..... Logi tym czasem beda najszybciej w sobote, bo niema mnie na miejscu, a do tego jest problem z zarejestrowaniem jakies pelnej wersji VAG-COMa na Win7, niewiecie gdzie moge znalezc dzialajacego VAGa ? edit: Oks pelna wersje VCDS-a juz mam Sorry ze po takiej przerwie dopiero wrzucam logi, ale mialem rozne problemy i malo czasu...Oczywiscie sytuacja bez zmian spalanie 8.5L/100km (okolo 650km na pelnym baku) Logi statyczne: Grupa 013: http://vaglog.pl/log_247069.html Grupa 023: http://vaglog.pl/log_247070.html Grupa 018: http://vaglog.pl/log_247068.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_247063.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_247064.html Grupa 007: http://vaglog.pl/log_247065.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_247066.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_247067.html Logi dynamiczne(przeplywomierz mam wyciety):Grupa 011: http://vaglog.pl/log_247062.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_243498.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_247061.html Edytowane 18 Stycznia 2016 przez Sebacyc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się