Jump to content

Jaka temperaturę przełączania macie?


kreczi
 Share

Recommended Posts

Witam jaka jest najbardziej optymalna temperatura przełączania auta na gaz. W tej chwili mam 30 stopni i myślę o obniżeniu. :-D

Link to comment
Share on other sites

Ja mam 30 i jest ok ,jak bedzie za niska to parownik moze przymarzac

Link to comment
Share on other sites

30 nie ma sensu raczej na mniej zmieniać bo i tak moim zdaniem się szybko przełącza na LPG

Link to comment
Share on other sites

Skoro mówisz że szybko to po jakim odcinku u ciebie się przełącza? Przy dzisiejszych temperaturach?

Link to comment
Share on other sites

Skoro mówisz że szybko to po jakim odcinku u ciebie się przełącza? Przy dzisiejszych temperaturach?

dzis rano przy temp - 2 . 1KM i jest na gazie

Link to comment
Share on other sites

25 stopni C.

Kiedyś miałem w innym aucie ustawione na 15 stopni, działało bez problemów.

35 stopni to już rozrzutność.

Link to comment
Share on other sites

Ja mam też 35 ale dogrzewam silnik webasto po odpaleniu, więc praktycznie przełącza się "od razu"

Link to comment
Share on other sites

Ja mogę pomarzyć aby po 1 km przy 2stopniach auto było na gazie :-D dziś chyba zejdę do 25 lub 20:-D

Link to comment
Share on other sites

Ja mogę pomarzyć aby po 1 km przy 2stopniach auto było na gazie :-D dziś chyba zejdę do 25 lub 20:-D

to po ilu ci się przełancza

Link to comment
Share on other sites

Jakieś 2km może trochę więcej

Byłem u jednego Pana to mówi że nie warto zjechać te 5 stopni bo niby żadnej różnicy nie będzie. Co o tym myślicie?

Link to comment
Share on other sites

25 stopni C.

Kiedyś miałem w innym aucie ustawione na 15 stopni, działało bez problemów.

35 stopni to już rozrzutność.

Przedział jest w granicy 30-40°C. W innej temperaturze niszczą się wtryski.
Link to comment
Share on other sites

25 stopni C.

Kiedyś miałem w innym aucie ustawione na 15 stopni, działało bez problemów.

35 stopni to już rozrzutność.

Przedział jest w granicy 30-40°C. W innej temperaturze niszczą się wtryski.

Bajek naczytałeś się lub nasłuchałeś u gazowników, którym na rękę jest ustawić 35 stopni, wsadzić kiepawy filtr fazy lotnej.

Przy dobrym filtrowaniu, często zmienianych filtrach i w miarę dobrych jakościowo wtryskach wystarczy 15 stopni. Czyste wtryski nie będą zalepiać się.

Link to comment
Share on other sites

U mnie jest 35stopni i nie narzekam ale po gwarancji kupie sobie kabelek to przestawię sobie na 30. To że auto przejedzie 1km więcej na Pb na pewno silnikowi nie zaszkodzi, nie zapominajmy że raz w czas jednak dobrze jest kilkanaście kilometrów przejechać na samej benzynie a mało kto tak robi ze względu na oszczędności to chociaż "z rana" niech zrobi kilka metrów więcej na tej benzynce.

Link to comment
Share on other sites

20 stopni i nic sie nie dzieje, ale podstawa to dobry filtr, np. włókno szklane

Link to comment
Share on other sites

40

Link to comment
Share on other sites

55C. Wszystko zależy od reduktora oraz jakich korekt potrzebuje.. 30C dla większości zimą wartością jest za małą. To, że jeździ komuś, nie znaczy zgodnie ze sztuką i termiki.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...