Tominator Opublikowano 18 Grudnia 2015 Opublikowano 18 Grudnia 2015 (edytowane) Witam Po przygodzie z Ibizami 6K i 6K FL zakupilem nowe autko Cordoba w wersji Sport 1.9 TDI 131KM BLT Modyfikacje zaczely sie od hebli - przod 288mm ->312mm nawiercane nacinane wentylowane i tarcze + zaciski z Audi TT 1.8 T 225KM->323mm+ brembo 4 tłoczkowe-> 334x32 + Brembo 6 tloczkowe aktualnie - tyl 232->256mm nawiercane nacinane i co najważniejsze wentylowane jak przod + zaciski Audi S3->312mm + jeden duży tłoczek aktualnie - przewody w oplocie przod i tyl - felgi OZ Superleggera 18" cale w polerce Kolejno: - intercooler z Cupry BPX - GTB22 - po dwoch nieudanych próbach z hybrydami z wroclawskiej firmy Top Tune Parts - tragedia omijac z daleka !!! - downpipe 2,5"-> 2,75" cały wydech na dwoch przelotach - sprężyny H&R dedykowane do a4, przerobie wkrótce i bedzie jakies 2-3 cm niżej - wywalony kat - wskazniki EGT, BOOST, TEMP OIL - program w CTR Tuning Ponizej fotki, pzdr Wyszlo 231KM/430NM takze calkiem calkiem jak na seryjne pompki BA, seryjnych wydech i sprzeglo. Wydech zrobiony 2,75 na dwoch przelotach - do 160km/h w miare cicho:) Poniżej fotka felgi w sloncu, teraz to dopiero widac polerke :mrgreen: ale mi sie te felgi podobaja Mały remony, jedna krzywka wytarta Ważenie Springi, fotki tylk tylu, przodu do kompletu, teraz jest juz twardo chociaz wysoko, w grudniu 2015 bedzie obnizenie o ok 2-3cm i wtedy juz wyglad bedzie normalny. 30 cze 2015, o 18:01 -- Nowe kapcie 225/35R18 Znalazłem chwile czasu i założyłm nowy big brake na tył tarcza 312x25mm, felga 18" Teraz to i hamuje i wygląda jak trzeba:) Awaryjnie przód 323x28 jeszcze jakies dwa tygodnie, później wpada coś lepszego:) Przod do mnie przygotowany, czasu zalozyc narazie nie ma :mrgreen: Już na aucie Tarcza 11kg, zaciski sa cale z alu, wiec waga jest podobna do żeliwnych oryginalnych, ale musialbym zwazyc. Jak bedzie chwila zwaze kolejny zestaw do Leona, bo akurat taki teraz robie. Umylem bo siara brudasem jezdzic Nowy felunek na aucie Mikolaj w tym roku przyniosl cos od Sachs Performance Mikołaj dosłał jeszcze uzupełnienie, wysprzęglik sachs performance o 4mm dłuższy niż ori, dzieki temu nie bedzie żadnych problemów z wysprzęglaniem Przyszla tarcza obita kevlarem, w poniedzialek skaldam do kupy wszystko i pierwsze testy Edytowane 23 Lipca 2016 przez Tominator
wodz Opublikowano 18 Grudnia 2015 Opublikowano 18 Grudnia 2015 Nie no mody jak najbardziej na plus,ale na ziemie jak najszybciej z furą. Według mnie ta "terenowa" zawiecha psuje cały efekt pracy Pozdrawiam
carrera369 Opublikowano 18 Grudnia 2015 Opublikowano 18 Grudnia 2015 Wygląda kiepsko jak każda Cordoba - szczególnie z tymi czarnymi felgami, ale moc robi wrażenie i pewnie nie jeden już się zdziwił jak go wyprzedziłeś
Tominator Opublikowano 18 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2015 Moc standardowa jak na 1.9 TDI w dzisiejszych czasach, teraz czas na VKLRa, HF100 i wiekszy IC, powinno cos wyjsc 270+ bezdymnie, ale zobaczymy
black4 Opublikowano 19 Grudnia 2015 Opublikowano 19 Grudnia 2015 Moc standardowa jak na 1.9 TDI w dzisiejszych czasach, teraz czas na VKLRa, HF100 i wiekszy IC, powinno cos wyjsc 270+ bezdymnie, ale zobaczymy Witaj, Widać sporo pracy włożonej w auto! Fajnie się prezentuje w pakiecie czerń Te felgi czarne to 18" z Cupry? Jak wagowo się prezentują w stosunku do 18" OZ Superleggera? Koniecznie zawieszenie obniż bo psuje cały efekt prac. Ewentualnie mógłbyś wrzucić zderzaki z Cupry. Moc konkretna na taką budę. Jakie obecnie ma osiągi? Pozdrawiam!
Tominator Opublikowano 19 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 19 Grudnia 2015 Moc standardowa jak na 1.9 TDI w dzisiejszych czasach, teraz czas na VKLRa, HF100 i wiekszy IC, powinno cos wyjsc 270+ bezdymnie, ale zobaczymyWitaj, Widać sporo pracy włożonej w auto! Fajnie się prezentuje w pakiecie czerń Te felgi czarne to 18" z Cupry? Jak wagowo się prezentują w stosunku do 18" OZ Superleggera? Koniecznie zawieszenie obniż bo psuje cały efekt prac. Ewentualnie mógłbyś wrzucić zderzaki z Cupry. Moc konkretna na taką budę. Jakie obecnie ma osiągi? Pozdrawiam! Felgi to 17stki z Ibizy, maja wciecie na ap racingi dlatego je wybralem, waza ok 10kg czyli sporo jak na 17stki robi je ronal, 18stki superleggery waza 8,3kg Przy dobrym starcie 6.0s 0-100, setup przejezdzil juz ponad 100 tys km bezawaryjnie i tak naprawde mi sie znudzil dlatego musze cos dokoksowac bo dla mnie to auto juz nie jedzie, zwlaszcza ze heble na duze. Zawieszenie wiem wiem jest allroad teraz ale na dniach to zmienie.
black4 Opublikowano 19 Grudnia 2015 Opublikowano 19 Grudnia 2015 Moc standardowa jak na 1.9 TDI w dzisiejszych czasach, teraz czas na VKLRa, HF100 i wiekszy IC, powinno cos wyjsc 270+ bezdymnie, ale zobaczymyWitaj, Widać sporo pracy włożonej w auto! Fajnie się prezentuje w pakiecie czerń Te felgi czarne to 18" z Cupry? Jak wagowo się prezentują w stosunku do 18" OZ Superleggera? Koniecznie zawieszenie obniż bo psuje cały efekt prac. Ewentualnie mógłbyś wrzucić zderzaki z Cupry. Moc konkretna na taką budę. Jakie obecnie ma osiągi? Pozdrawiam! Felgi to 17stki z Ibizy, maja wciecie na ap racingi dlatego je wybralem, waza ok 10kg czyli sporo jak na 17stki robi je ronal, 18stki superleggery waza 8,3kg Przy dobrym starcie 6.0s 0-100, setup przejezdzil juz ponad 100 tys km bezawaryjnie i tak naprawde mi sie znudzil dlatego musze cos dokoksowac bo dla mnie to auto juz nie jedzie, zwlaszcza ze heble na duze. Zawieszenie wiem wiem jest allroad teraz ale na dniach to zmienie. Witaj, U mnie lata taka niepozorna czarna Skoda Fabia RS. Wszystko w czerń, obniżona no i ok 230 PS. z 1.9 TDI. Lekka buda także lata to niesamowicie Daj znać jak idą postępy prac, Pozdrawiam!
Blachu Opublikowano 19 Grudnia 2015 Opublikowano 19 Grudnia 2015 (edytowane) Wrzuć jakiś clip 50-200 Edytowane 19 Grudnia 2015 przez Blachu
wesz82 Opublikowano 19 Grudnia 2015 Opublikowano 19 Grudnia 2015 Fura konkret. Pogratulować Ciekawe jak by poradziła sobie z 1.8T po chipie... Heble fakt w ciul wielkie jak do tego samochodu,ale skoro Ci to nie przeszkadza to ok hamowania nigdy za mało Jakiś rok temu na niedziele dostałem w swe łapska gofra 4 r32 i powiem Ci ze do dzis nie mogę wyjść z podziwu jak to hamowało,domyślam sie jakie muszą być u Ciebie przeciążenia
Tominator Opublikowano 19 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 19 Grudnia 2015 Fura konkret. Pogratulować Ciekawe jak by poradziła sobie z 1.8T po chipie... Heble fakt w ciul wielkie jak do tego samochodu,ale skoro Ci to nie przeszkadza to ok hamowania nigdy za mało Jakiś rok temu na niedziele dostałem w swe łapska gofra 4 r32 i powiem Ci ze do dzis nie mogę wyjść z podziwu jak to hamowało,domyślam sie jakie muszą być u Ciebie przeciążenia 1.8T po chipie wciagam jak dziecko. Zeby cos jechalo na poziomie mojej cordoby musi miec 250+ KM i wazyc 1200kg, Golf 4 r32 ma slabe heble z przodu 2 tloczkowe ate + 334x32, z tylu 256x22 na malym tloczku. Auto tez lekko 100kg cieższe od cordoby takze szalu nie ma.
wesz82 Opublikowano 19 Grudnia 2015 Opublikowano 19 Grudnia 2015 Fura konkret. Pogratulować Ciekawe jak by poradziła sobie z 1.8T po chipie... Heble fakt w ciul wielkie jak do tego samochodu,ale skoro Ci to nie przeszkadza to ok hamowania nigdy za mało Jakiś rok temu na niedziele dostałem w swe łapska gofra 4 r32 i powiem Ci ze do dzis nie mogę wyjść z podziwu jak to hamowało,domyślam sie jakie muszą być u Ciebie przeciążenia 1.8T po chipie wciagam jak dziecko. Zeby cos jechalo na poziomie mojej cordoby musi miec 250+ KM i wazyc 1200kg, Golf 4 r32 ma slabe heble z przodu 2 tloczkowe ate + 334x32, z tylu 256x22 na malym tloczku. Auto tez lekko 100kg cieższe od cordoby takze szalu nie ma. Powinieneś dodac jak dla mnie to szału nie ma Kiedy nex stage z mocą???
Tominator Opublikowano 19 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 19 Grudnia 2015 Zalezy jak szybko uda mi kupic graty. Zostalo turbo vklr koszt ok 2800zl zrobione profi u jednego goscia bo od innych nie chce chalupnikow, a wtryski hf100 to 1600-1800zl w zaleznosci od kogo kupie, korekta jakies 400-500zl i bedzie juz te wzgledne minimum jak na obecne czasy:) Od czasu jak hamowalem 231KM doszlo: - nowe sprzeglo sachs performance docisk, nowe kolo dwumasowe i tarcza obita kevlarem , wymieniony olej w skrzyni na motul 300 zamiast ori ktory juz swoje 300 tys przelatal - wiekszy wydech z ori 55mm na 70mm z nierdzewki na jednym przelotowym, ten drugi tlumik wywalilem ostatnio i mam na sprzedaz - wkladka pipercross zamiast ori filtra - po hamowni kupilem k&n zestaw dedykowany ale buczal jak bmka pod remiza i wywalilem to dziadostwo - glowica wyczyszczona, splanowana, nowe szklanki, uszczelniacze itp, nowy walek rozrzadu - stary mial wytarta jedna krzywke. Jaki wynik wyjdzie nie wiem, nie napalam sie ale chcialbym te 40KM wiecej jak mam i bezdymnie z niskim egt
wesz82 Opublikowano 19 Grudnia 2015 Opublikowano 19 Grudnia 2015 Grubo jedziesz,a powiedz jak z trakcja w tak lekkim aucie?
Tominator Opublikowano 19 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 19 Grudnia 2015 Na lato mam 225/35R18 wiec problemu nie ma zeby przeniesc te marne 430NM, zobaczymy jak bedzie pod 500NM jaka bedzie trakcja. Tu moja wczesniejsza zabawka czyli ibiza 99-02 flka z silnikiem 1.9 tdi asv ostatni wypust na pompie 203KM, ale jezdzilo to slabiej jak cordoba, gora byla duzo gorsza mimo wagi nizszej i ogolnie autko wolniejsze bylo Ja 203KM vs arl po chipie 191KM, od poczatku golf baty dostaje https://m.youtube.com/watch?v=QWbeI2vrVlE Ja 203KM vs m3 e46 343KM - do konca trojki rowno, pozniej m3 odjerzdza https://m.youtube.com/watch?v=JN9m3W1UKjY
garry99 Opublikowano 19 Grudnia 2015 Opublikowano 19 Grudnia 2015 Auto jak auto do najladniejszych nie należy ale mody to na duży plus!
wesz82 Opublikowano 20 Grudnia 2015 Opublikowano 20 Grudnia 2015 (edytowane) Własnie,nikt sie nie spodziewa a tu bum Edytowane 20 Grudnia 2015 przez wesz82
Marynarz____ Opublikowano 30 Grudnia 2015 Opublikowano 30 Grudnia 2015 No właśnie nikt tu się nie spodziewa, że dostanie baty od auta które wygląda jak rozmazana kupa (sorry ale Cordoby nigdy mi się nie podobały- wyglądają jak murzynka z napuchniętą d*pą). Mody super, samo auto nie.
Tominator Opublikowano 1 Maja 2016 Autor Opublikowano 1 Maja 2016 Troche sie dzieje w temacie wiec uzupelniam Sprezyny przyciete dogiete HR Custom na bazie A4 B8 Lampy zregenerowane, wymienionny odblysnik na xenonie Tyle sprezyny dostaly regulacje KW Wiekszy cooler zamiast ori z Cupry -- 24 kwi 2016, o 09:28 -- Nowy, wiekszy IC - 450x410x65 Nowy IC na aucie, porownanie do starego z cupry Stary Cupra Kratki + co ważniejsze łapacz z cupry Porownanie na sprezynach z a4 b8 h&r (koza) po odpowiednim dostosowaniu:) Przed Po Łapacz z Cupry vs seryjny No i nowa suszarka GTB2060VKLR na kutym kole kompresji
griga-st Opublikowano 2 Maja 2016 Opublikowano 2 Maja 2016 Cordoba....hmm, nie każdemu musi się podobać. Z pozytywów to rdzewieje mniej jak Audi? Natomiast projekt zasługuje na szczególne słowa uznania ? Ode mnie specjalne podziękowania za info o hybrydzie. THX.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się