Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Ile przeciętnie PS i Nm można wycisnąć z 1Z ?


tomiqu

Rekomendowane odpowiedzi

Ile kopytniaków i niutków więcej to może nie tak istotne jak ich odpowiedni przebieg. Ile byś tego nie miał (po wizycie u dobrego tunera )to na pewno poczujesz różnicę i będziesz zadowolony.Co do cen no niestety ceny są takie jakie ludzie gotowi są płacić ( ja Dodę prędzej bym kopnął w d. niż jej zapłacił ponad 100.000 za występ)(piekarz co wstaje o 2 w nocy i zdycha przy gorącym piecu co dnia też powinien mieć tysiaka za dniówkę-ale nie ma bo ludzie z głodu by pomarli).Jednak na temat ja płaciłem za pierwszy program 700 zł za drugi 1100 i dlaczego -bo za pierwszym razem byłem zupełnie zielony i pojechałem byle gdzie za drugim już trochę wiedziałem co w trawie piszczy. Dzięki pierwszemu rozwaliłem turbo ( za duże ciśnienie na AFV maiłem jak na BRD ) teraz mam program konkretnie pod zestaw i jest wreszcie dobrze.1100 to nie drogo-powiedz to komuś kto siedzi na kasie w markecie i tyle ma m-c , ale co zrobisz za boksy i inne buble zapłacisz wiele razy więcej niż za drogi program (nerwy naprawy itp.)

Gdybyś się zdecydował to poczytaj wątek ,,dobrzy chiptunerzy"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak czytam to wszystko i się zastanawiam i znowu czytam i dochodzę do wniosku , że chyba zostawię w spokoju mojego starego, dobrego 1Z-a. :) Niech się turla z seryjną mocą jeszcze przez jakiś czas aby później mógł go zastąpić następca z szachownicą na masce - 320d 150KM , ale to już temat nie na to forum :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nikt tu nie mowi o BOX ( mam nadzieje)ale np. o wsadach pamieci... to chyba roznica... Silniki sa te same i moce mozna wg mnie porównywac a to , że ktoś pokaże wykres to o niczym nie swiadczy, wiadomo że po zwiększeniu mocy coś może nie wytrzymac np. sprzęgło półoś itd ale jak ktos napisze program z 90KM na 102KM dlatego iż sadzi że sprzegło jest już za słabe czy zużyte i skroji 1500 zł to troszkę wg mnie nie fair, bo to mogło by paśc za 10 000km... a za te 10KM to troche za drogo ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mnie mój chiptuner uprzedził że dwumas sie odzywa, dlatego zmiejszył mi wartość NM w tym przedziale obrotów gdzie on najwiecej dostawał i pożył jeszcze troche, a potem wymiana na jednomasa i mozna było robić korekte no ale sprzedałem juz auto :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moskal da się zauważyć w Twoich postach , że masz chyba jakiś patent na fachmana

I tu sie mylisz , żaden ze mnie fachman , ja ten dział czytam i opieram się na wypowiedziach i doświadczeniu prawdziwych fachowców.

Przeczytałem baaardzo dużo tematów z tego działu i powiem Ci ,że w żadnym z nich nie było pozytywnej opinni o box-ach a wręcz przeciwnie :thumbdown:

Rób jak uwazasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak chcecie zrywniejsze auto to wywalcie katalizator i zaslepcie egr,to wam sie poprawi dynamika.Co do ceny programów to myśle że jak byście przygotowali ecu(wyjeli kosci) i wczesniej pogadali z tunerem to by wam wgral jakis slabszy soft na wlasne ryzyko za niższą cene.Ale najlepie sprawdzic autko na drodze i hamowni dac te 1*** i miec pewnosc i satysfakcje ze jest jak trzeba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wywalenie kata jak i zaślepienie EGRu bez programu nic nie da odczujesz pozorne zwiększenie dynamiki, przechodziłem przez to :gwizdanie: No chyba ze masz ze 400tys nalatane to wtedy inna bajka bo kat juz bedzie zapchany dosć :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...