Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Ile przeciętnie PS i Nm można wycisnąć z 1Z ?


tomiqu

Rekomendowane odpowiedzi

Patrząc po autkach uzytkowników tego motorka to bez wymiany wtrysków zrobisz cos koło 120km a z wtryskami (od AFN)powinno wskoczyc ci to 130km bez problemu zalezy tylko w jakiej kondycji masz silniczek i turbinke :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przebieg przebiegiem, ale to nie świadczy o stanie silnika... Nie jestem chip tunerem, ale z tego, co widzę, to jakieś 130PS można z tego silnika zrobić programem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak sądziecie drodzy koledzy, to wtedy będzie jeździło lepiej od AJM 116 KM ? :) Bo te 90 PS co teraz mam to trochę niedzisiejsze na trasy.. :no:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zależy od stanu silnika i realnego przebiegu, nie stety jest tak jak pisza przedmówcy. Przebiegi są spokojnie 2x wieksze niż na licznikach. Wpływa to ogromnie na potencjał silnika.

Wczoraj robiłem Audi B4 !! z 93roku. W silniku wymieniliśmy końcówki na 110kowe i zrobiliśmy przeglad pompy z małymi mech. zmianami. Do tego wymieniłem sterownik n 16bitowy. Moc po modzie 135PS i 295Nm

Wykres postaram się wkleić w poniedziałek.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moc po modzie 135PS i 295Nm

:shocked: ... poczciwa B4 jeszcze nie jedno auto moze wprawic w zaklopotanie ... :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To była bardzo zdrowa B4ka, granicznie było 142PS ale ze względów zdrowo rozsadkowych i ekologicznych :wink4: finalnie zostało mniej.

Pozdrawiam

no to ladnie ... 142PS-y ...

a mazniesz cos o pompie wtryskowej [jakie zmiany] ... [moze byc na PW :wink4:]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie to zawsze zastanawia dlaczego na niemieckich stronach z ogłoszeniami 10-12 letnie diesle mają grubo ponad 200 tys km a w Polsce jakimś cudem mają po 150 tys :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie rozumie jednej rzeczy np. 10 samochodów jedzie do firmy na chip z takim samym silnikiem (np. TDI 1Z) i każdy chce miec ok. 115 KM to każdemu piszą inny program? Skoro silniki maja te same podzespoły, prawdopodobnie podobne przebiegi? I czy właściciel 11 samochodu nie może sobie skopiowac mapy od nich? Pod warunkiem że była diagnostyka silnika i wszystko gra...Wg mnie te firmy to troszke przesadzają z krojeniem kasy dlatego że maja hamownie i przedstawiają wykresy klientom.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

daw2 Z silnikami jest jak z dziewczynami :evil: Nie Ma jednego programu do wszystkich modeli, każda jest w innym stanie i do każdej trzeba podchodzić indywidualnie :naughty::good: a to kosztuje :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

daw2 masz rację, też uważam , że zdzierają kasę, samo wgranie programu powinno kosztować max 200 zł. Co innego przeróbki mechaniczne, wymiana wtrysków itd. tutaj już koszty wiadomo , że większe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie rozumie jednej rzeczy

.Wg mnie

widzisz stary... mało jeszcze wiesz :wink4:

poczytaj ten dział a bedziesz wiedział wiecej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego niby ma podchodzic inaczej skoro sa te same? No chyba ze jest niesprawny ale wtedy sie takiego nie kreci tylko remontuje...Jestem pewny ze teraz to już gotowce sa pakowane do ECU...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie jeśli człowiek się na czymś nie zna to dużo łatwiej jest go naciągnąć na koszty wmawiając mu coś o czym nie ma zielonego pojęcia. Tak samo jest i w tej kwestii. Bo jak sprawdzę , że dla mojego auta napisano indywidualny program? Bo mi tak tuner powiedział?? :) A swoją drogę ile czasu zajmuje wgranie takiego gotowca? Chiptuning to jest na prawdę niezły sposób na biznes.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi sa znane 2 sposoby: przez złącze i wyciagając pamiec z ECU i zaprogramowac zewnetrznie programatorem , trzeba miec jeszcze dawce:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeciez nikt Wam nie broni kupić sprzetu na allegro, ściągnąć gotowce i wgrywać po 200 zł

wiadomo, że w Polsce jest dużo firm tuningowych które stały sie mega komercyjne i tam bym napewno nie pojechał na chipa, ale są też osoby którym bez żadnych wątpliwości dałbym tego "tysiaka" -> a płaci sie za wiedze, doświadczenie i fachowe podejście

sam kiedys wgrałem gotowca u znajomego do swojego 1z-ta i był dramat -> dymił jak lokomotywa i palił jak popieprzony

z racji tego że paliwa było dowalone na maksa

na poczatku sie cieszyłem bo auto zapierniczało ale stwierdziłem ze tak nie moze być

potem już robiłem tylko programy indywidualne

"mądry człowiek to taki, który uczy się na błędach innych a nie swoich" :wink4:

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...