Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.0TFSI BGB Quattro Power Up! Od czego zacząć?~~


Mertruve

Rekomendowane odpowiedzi

Pierwszym elementem który warto zmodyfikować jest DP (zainteresowani priv),

ea8bd0454097667.jpg 2d358b454097668.jpg

Do downpipe zrobić możemy SOFT i mamy mocny przyrost mocy w całym zakresie obrotów ;)

Melduję się u Ciebie na wiosnę ;)

Zapraszam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co sądzicie o takim gotowym zestawie fmic? Spełnia to swoją rolę? Nie kosztuje fortuny a może usprawnić jazdę?

http://fmic.pl/audi-zestawy-dedykowane/993-bmw-e46-diesel.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest niskiej jakosci zestaw który pasuje jak świni siodło ;) Zaoszczędzisz 400-300zł a potem będą problemy bo nie będzie pasować a jakoś trzeba go zamontować....

Uwierz nie warto :) Dołóż i zamontujemy taki jak przystało na B7-ke.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie, że się udzielasz w moim temacie to daje mi dużo do myślenia i pozwala realnie spojrzeć na sprawę. Czy mógłbyś mi na priv udzielić informacji mniej więcej o kosztach z jakimi muszę się u ciebie liczyć przy takich modach jak tutaj piszemy? Tj program, dp, ewentualnie fmic, ewentualnie czyszczenie dolotu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam BGB, w tym miesiącu będę robił program. Seria wypluwa ok 210-220KM. Wywalasz kata > 200-500zł reszta wydechu może zostać. Program cenowo różnie, w stolicy np R-performance bierze ok 1200zł za 5h strojenia (cena z wczoraj).

Po tym zabiegu powinno być ok 260-280KM. Sprzęgło przy normalnej jeździe troche wytrzyma, wszystko zależy od stylu jazdy. Przy wymianie najlepiej sachs performance ok 2000zł +obicie kevlarem z 200zł (tak na przyszłość ;) ). Chociaż nie wiem czy nie wystarczy seria +kavlar to już niech ktoś doświadczony się wypowie.

Do tych 300KM można jeszcze powalczyć niedużym kosztem , powyżej już koszta grubo rosną x3 x4 x5 nie wiem czy jest górny limit ;)

Edytowane przez Lorence
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wywalenie kata jest jakieś znaczące? Myślałem, że to było modne i coś dawało dawno dawno temu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W 10letniej benzynie katalizator nadaje się do wywalenia. Nie spelnia juz dawno swojej funkcji dodatkowo blokuje przepływ spalin. Można wywalić albo kupić hiflow za ok 1200zl te tańsze są nic nie warte. Większość osób poprostu wywala.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czy ktoś wie jak wygląda sprawa podniesienia mocy w B7 w Tiptronicu? za zagranicznych forach piszą że ponoć da się dociągnąć do 400nm jednak jest to już na granicy :/

planuję podnieść moc w swojej B7 i zastanawiam się w jaki zakres mocy celować żeby skrzynia wytrzymała...

DP + soft spokojnie wytrzyma, ale myślę też o FMIC i większym turbo tylko nie wiem czy to skrzynia wytrzyma...

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czy ktoś wie jak wygląda sprawa podniesienia mocy w B7 w Tiptronicu? za zagranicznych forach piszą że ponoć da się dociągnąć do 400nm jednak jest to już na granicy :/

planuję podnieść moc w swojej B7 i zastanawiam się w jaki zakres mocy celować żeby skrzynia wytrzymała...

DP + soft spokojnie wytrzyma, ale myślę też o FMIC i większym turbo tylko nie wiem czy to skrzynia wytrzyma...

pozdrawiam

Skrzynia Tiptronic jeśli jest sprawna i regularnie serwisowana wytrzyma ~ 330km ~400nm.

ostatnio robiłem małego moda w tiptronicu B7 na k03 tak to wyszlo

http://gregor10.pl/audi-a4-b7-2-0tfsi-200km-bwe-tiptronic-usa-263-7km-348nm/

Edytowane przez gregor10
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po programie i dp ewentualnie w przyszłości warto przemyśleć inwestycję w fmic? dolot? wydech? W jakiej kolejności?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w pierwszej kolejności po sofcie i dp zainwestował bym w FMIC, potem w Wydech , do tego K04+Tip+wytryski+pompa + 300km gwarantowane :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po programie i dp ewentualnie w przyszłości warto przemyśleć inwestycję w fmic? dolot? wydech? W jakiej kolejności?

jak chcesz zmienić turbo na K04 lub robić hybrydę z K03 > K06 to kolejność tak jak piszę kolega, jeżeli nie planujesz zmieniać turbiny to nie ma sensu wymiana czegokolwiek, ewentualnie tylko sprawdź w lato czy fmic daje radę ale powinno być ok po samym programie

Edytowane przez Lorence
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po programie i dp ewentualnie w przyszłości warto przemyśleć inwestycję w fmic? dolot? wydech? W jakiej kolejności?

jak chcesz zmienić turbo na K04 lub robić hybrydę z K03 > K06 to kolejność tak jak piszę kolega, jeżeli nie planujesz zmieniać turbiny to nie ma sensu wymiana czegokolwiek, ewentualnie tylko sprawdź w lato czy fmic daje radę ale powinno być ok po samym programie

seria dual ic puchnie przy 250km+ przetestowane przeze mnie ;) jest po prostu kiepsko umiejscowiony i zasłonięty.. do dp i softu polecam zrobić fmica, wydech to już kwestia gustu- chcesz mieć fajny dźwięk to możesz modzić ale ogólnie zaleca się go do przekorczenia 300+.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fmic to rzecz nad którą myślę dodatkowo przy robieniu programu, zastanawia mnie tylko sposób wykonania tego orurowania, nie chce żeby ze zderzaka wystawały mi jakieś rury, a nie wiem czy jest to możliwe przy s-line zderzaku? Wole żeby moje auto pozostało całkowitym sleeperem jeśli istnieje taka techniczna możliwość ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Da się bez problemu mam zderzak S Line / S4 i FMIC'a i kratki oraz halogeny nie ruszane jedynie przeniosłem klaksony w miejsce starych IC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tym się nie sugeruj, może specjalnie ktoś wywalił kratki by jeszcze więcej powietrza wpadało na orurowanie/ic lub ktoś lubi jak mu się orurowanie z ic błyszczy ;) . Zawsze można pomalować na czarno i nie będzie się rzucać w oczy. Tak w ogóle da się zrobić by kratki normalnie zostały (dużo zależy od średnicy orurowania jak i wielkości samego FMICa). Ja u siebie nawet bez kratek auto kupiłem i jakoś na razie się tym nie przejmuje. :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W niemczech mowia ze do 300 KM nawet intercoolera nie trzeba ruszac ,sam znam goscia co ma 320KM i mowi ze przy 30 stopniach i pelnym bucie autostrada w dolocie nie ma wiecej jak 50stopni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...