DarePB 1 Opublikowano 21 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2015 (edytowane) Witam! A4 b6, 1.8T 150km AVJ. A więc tak, problem jest tego typu, iż czasami zdarza się taka sytuacja, że odpalam zimny silnik i nie wchodzi od razu na ~1200obr/min, tylko tam jakieś ~~700obr/min i wzrasta do 1200obr/min,przy czym słychać to tak jakby się przydławiał.. Na ciepłym już tego nie zaobserwowałem. A na zimnym też nie zawsze, czasami, ale jest to irytujące dla mnie. Błędów na kompie brak, świece nowe, uszczelka pod kolektorem nowa, przepustnica czysta i zaadoptowana, uszczelka pod przepustnicą nowa, przewody podciśnienia nowe, odma cala wyczyszczona + nowe elementy (kolanko, oring, zaworek słynny, trójnik przy kapie zaworów), przepływka wyczyszczona, choć wiadomo jak to czyszczenie.. Wszystko poskręcane. Sam nie mam wizji na to. Słabe ako ? Ale nie miałem nigdy żadnych problemów z rozruchem zimą czy po nawet tygodniowym postoju. Może ktoś miał podobny problem ? Jakieś sugestie ? Z góry dzięki! Edytowane 21 Grudnia 2015 przez DarePB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekb7 1 Opublikowano 22 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2015 brak ssania na kompie moze czujnik tempoeratury cieczy widzi zla temperature silnika ze niby silnik jest cieply a w rzeczywistosci jest zimny. mozesz to sprawdzic wagiem na kanale 1 chyba i rano powinna byc temperatura zblizona do otoczenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarePB 1 Opublikowano 23 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2015 Ale sęk w tym, że on załapie te 1200 obrotów,ale nie natychmiast tylko tak jakby sobie wszedl na 700 i po sekundzie na 1200 od razu.. To tak nie do końca ssania nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekb7 1 Opublikowano 23 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2015 sprawdz jak temperature ecu silnika widzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
inzKornel 0 Opublikowano 30 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2015 Podepnę się do tematu. Silnik ten sam, problem ten sam + jakiś cholernie głośny dźwięk przez kilka sekund po uruchomieniu. Na ciepłym objawów nie ma. Dodam, że tydzien temu wymieniany byl termostat (BEHR). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gandzior 0 Opublikowano 9 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2016 Podłączam się do tematu. U mnie jest dokładnie tak samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukaszdabro 0 Opublikowano 11 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2016 (edytowane) Podpinam się pod pytanie. Zaczeło się od dziwnego dzwięku przy odpalaniu, przypominajacego tarcie o siebie nie nasmarowanych cześci (słychać to miedzy 6 a 7s filmu, podoby i jeszcze wyraźniej to słychać na filmie kolegi inzKornela miedzy 8 a 9s). Byłem pewien że to rozrusznika ale po jakimś czasie doszedł problem z wchodzeniem na obroty zaraz po odpaleniu, widać to na filmie, szczególnie obrotomierzu. Problem ogólnie występuje na cimnym silniku, chociaż czasem zdarza się mu dziwnie odezwać i na ciepłym. Z błędów to sporadycznie pojawiał się błąd czujnika temperatury cieczy G62, ale jego wymiana nic nie zmieniła, chyba że nowy jest też walnięty, bo nie odczytywałem jeszcze błędów po wymianie. Zastanawiam się jeszcze nad pompą paliwa albo zaworem zwrotnym, niby niedawno wymieniałęm pompę bo padłą ale jej nie słysze przy przekręceniu kluczyka. Mechanik który mi to robił wyglądał i zachowywał się troche na magika... W którym miejscu jest zawor zwrotny? na pompie, filtrze czy jako oddzielny element? https://youtu.be/1yC8EV1306w Edytowane 11 Lutego 2016 przez ukaszdabro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eliteraptor 0 Opublikowano 12 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2016 Witam też mam taki problem może pompa oleju nie daje rady? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarePB 1 Opublikowano 15 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2016 Ogólnie te tarcie to napinacz łańcuszka, bo olej nie zdąży tam dotrzeć tymbardziej na zimnym.. Zagwostką jest co to powoduje, że silnik nie wskakuje od razu na 1200obr.. Ktoś ma jakieś sugestie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eliteraptor 0 Opublikowano 15 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2016 u mnie to sie objawia tylko na zimnym po nocnym postoju i tak jak pisze kolega wyzej jest 2 sekundowe tarcie napinaca ,czyli nie ma oleju przez ten czas i dlatego tak trze i skacza obroty a to moze wynikac albo z apchanego smoka lub pompa oleju nie daje rady lub zawór zwrotny w filtrze oleju jest niesprawny a ma on za zadanie odrazu dac olej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarePB 1 Opublikowano 21 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2016 Ale pompa oleju powodowałaby skoki obrotów ? Jakoś mi to dziwne.. Nie mówię jakby tak było za każdym razem, ale dzieje się tak raz po raz, tylko na zimnym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
--Rafcio-- 8 Opublikowano 22 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 Mam podobnie w B5 1.8T AEB, jak zimny to tak się dzieje, na ciepłym nie ma tego problemu. Ja obstawiam, że czujnik temperatury cieczy na zimnym coś źle mierzy ale to tylko przypuszczenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litai 0 Opublikowano 22 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 Podepnę się do tematu. Silnik ten sam, problem ten sam + jakiś cholernie głośny dźwięk przez kilka sekund po uruchomieniu. Na ciepłym objawów nie ma. Dodam, że tydzien temu wymieniany byl termostat (BEHR). Dokładnie to samo mam... czekam na rozwiązanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarePB 1 Opublikowano 2 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 Widzę, że tam powszechny, ale nie rozwiązany.. Czujnik cieczy kolega wyżej wymienił i zero zmian. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukaszdabro 0 Opublikowano 2 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 (edytowane) Wymieniłem w weekend przekaźnik pompy paliwa i wygląda na to że problem rozwiązany. Jednak z ostateczną oceną się jeszcze wstrzymam przez kilka dni. Swoją drogą, dobrze ukryty ten przekaźnik.. Edytowane 2 Marca 2016 przez ukaszdabro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwak 1 Opublikowano 3 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2016 Jaki numer ma ten przekaźnik jaka cena ?? On siedzi w podszybiu ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukaszdabro 0 Opublikowano 3 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2016 Jaki numer ma ten przekaźnik jaka cena ?? On siedzi w podszybiu ?? Ja kopiłem ten: http://allegro.pl/show_item.php?item=5100305341 Może kiedyś wymienię na oryginalny, teraz szybko chciałem sprawdzić czy pomoże. Rozebrałem całe podszybie żeby się dowiedzieć ze go tam nie ma. Znajduje się w środku deski rozdzielczej a dostać się do niego można przez otwór nad bezpiecznikami, przekaźnik pierwszy od lewej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriuupb 0 Opublikowano 6 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 Jaki numer ma ten przekaźnik jaka cena ?? On siedzi w podszybiu ?? Ja kopiłem ten: http://allegro.pl/show_item.php?item=5100305341 Może kiedyś wymienię na oryginalny, teraz szybko chciałem sprawdzić czy pomoże. Rozebrałem całe podszybie żeby się dowiedzieć ze go tam nie ma. Znajduje się w środku deski rozdzielczej a dostać się do niego można przez otwór nad bezpiecznikami, przekaźnik pierwszy od lewej. A może jakieś zdjęcia gdzie się to znajduje, oryginalny numer przekaźnika?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eliteraptor 0 Opublikowano 10 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2016 U mnie jest tak tylko podczas odpalenia po nocy, to też może oznaczać przekaźnik?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek_454 0 Opublikowano 14 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2017 Kolego ukaszdabro czy pomogla u Ciebie wymiana przekaznika pompy paliwa i obroty przestaly wzrastac bo ja wymienilem czujnik temp, termostat, generalnie mialem wode w aucie przez obudowe ecu juz uszczelnilem i wtyki poczyscilem, kable masy , problem z pedalen gazu i jakby ustalo ale zdarza sie ze wchodzi na ok 1200, ake nie wchodzu juz w tryb awaryjny i po przejechaniu chwile spada na norme. Mam tdi AVF i wiem ze mam ten przekaznik w obudowie ecu nr 395 tylko czy u ciebie wymiana pomogla i masz spokoj. Dzieki za odpowiedz Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się