Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AYM] Proszę o analizę błędów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam - jak tylko kupiłem auto , a mam go już ponad pół roku po podłączeniu pod VAG pokazuje cały czas 2 błędy których nie idzie skasować :

00542 - czujnik wzniosu końcówki wtryskiwacza - czy z tym mozna w dalszym ciągu jeździć , czym to się objawia , czy to szkodzi dla auta ,co z

tym zrobić, czy to drogi koszt

01375 - zawór regulacji twardosci zawieszenia silnika - tez prosze o dokładne opisanie tego problemu ,co to dokładnie jest , jak temu

zapobiedź,co trzeba wymienić

pozdrawiam

Opublikowano

co to za auto ...?

pierwszy blad - ma znaczenie na osiagi auta [prawdopodobnie zdech WS ]...

Opublikowano

00542 - Czujnik G80 skoku iglicy. Myślę, że do wymiany masz wtryskiwacz na trzecim cylindrze.

Maiłem taki sam błąd. Na samym początku łudziłem się, że może zaśniedziały końców na jakimś złączu

kabli ale okazało się, że jest niezbędna wymiana wtryskiwacza co jest dość kosztowną naprawą.

Sam wtryskiwacz bez usługi wymiany kosztował mnie 1381,10 PLN ? (ASO). :confused4:

A jeśli chodzi o błąd "01375" tak jak spanky musisz podać markę i model (kod silnika) auta

w którym ten błąd jest zgłaszany.

Opublikowano

ale to wymieniałeś 1 szt.pytam bo nie wiem a wiadomo jak jest z mechanikami , co do drugiego pytania to jest to silnik Diesel 2.5 V6 , kod silnika AYM , MOC 114 KW, czyli juz nie oglądać nic, żadnych połączeń przy wtryskach ??? - pozdrawiam ;(

Opublikowano

Tak jak pisałem wymieniłem tylko jeden wrtyskiwacz, ten który jest zespolony z czujnikien

uniesienie iglicy wtrysku (G80) Od tego wtryskiwacza odchodzi cienki kabelek. Powinien być

na 3 cylindrze

AYM :?: - napisz jeszcze markę i model auta

Opublikowano

Tak jak pisałem wymieniłem tylko jeden wrtyskiwacz, ten który jest zespolony z czujnikien

uniesienie iglicy wtrysku (G80) Od tego wtryskiwacza odchodzi cienki kabelek. Powinien być

na 3 cylindrze

AYM :?: - napisz jeszcze markę i model auta

marka AUDI A4 rok prod. 2001 , model B5 lub b6 poważnie nie wiem , ten jeden wtryskiwacz kosztował cie tyle kasy ???? - szok dla mnie , a może być tak że się urwał przewód od tego czujnika wtrysku , auto narazie chodzi OK, a jakie były u ciebie objawy ? ? ? - pozdrawiam

Opublikowano

Tak jak pisałem wymieniłem tylko jeden wrtyskiwacz, ten który jest zespolony z czujnikien

uniesienie iglicy wtrysku (G80) Od tego wtryskiwacza odchodzi cienki kabelek. Powinien być

na 3 cylindrze

AYM :?: - napisz jeszcze markę i model auta

marka AUDI A4 rok prod. 2001 , model B5 lub b6 poważnie nie wiem , ten jeden wtryskiwacz kosztował cie tyle kasy ???? - szok dla mnie , a może być tak że się urwał przewód od tego czujnika wtrysku , auto narazie chodzi OK, a jakie były u ciebie objawy ? ? ? - pozdrawiam

na poczatek wskazana jest sprawdzenie kabelkow od WS ...

Opublikowano

Tak jak pisałem wymieniłem tylko jeden wrtyskiwacz, ten który jest zespolony z czujnikien

uniesienie iglicy wtrysku (G80) Od tego wtryskiwacza odchodzi cienki kabelek. Powinien być

na 3 cylindrze

AYM :?: - napisz jeszcze markę i model auta

marka AUDI A4 rok prod. 2001 , model B5 lub b6 poważnie nie wiem , ten jeden wtryskiwacz kosztował cie tyle kasy ???? - szok dla mnie , a może być tak że się urwał przewód od tego czujnika wtrysku , auto narazie chodzi OK, a jakie były u ciebie objawy ? ? ? - pozdrawiam

na poczatek wskazana jest sprawdzenie kabelkow od WS ...

na poczatek wskazana jest sprawdzenie kabelkow od WS ...

a to WS to rozumie że chodzi o czujnik wtrysku - tak ? ? ? - pozdrawiam

Opublikowano

Spanky a widziałeś ten drugi błąd w jakimkolwiek b5, kolego czy ty masz jakaś specjalną wersję na poduszkach??

Opublikowano

a to WS to rozumie że chodzi o czujnik wtrysku - tak ? ? ? - pozdrawiam

WS- wtrysk sterujacy ...

Spanky a widziałeś ten drugi błąd w jakimkolwiek b5, kolego czy ty masz jakaś specjalną wersję na poduszkach??

AYM nie bylo w B5 .... :wink4:

Opublikowano

a b6 miały regulowany zawias(nie gwint)??

Opublikowano

a czy może to być przyczyną że teraz mam troche problem z odpaleniem jak postoi przez noc,musze go troche dłużej pokręcić, potemj uz pali od pstryka , czy ja kten wtrysk jest uszkodzony to może być słychać takie cykanie jakby zawór , prosze o podpowiedź - pozdrawiam

Opublikowano

Tak jak pisałem pozyżej miałe podobny problem z wtryskiem sterującym, lecz mimo to w moim przypadku nie miałem problemów z odpalanie auta.

Opublikowano

odpalanie ranne odpada - spalone świece żarowe 5 szt. natomiast dzis bedac u wymiany świec mechanik sprawdził mi wizualnie ten wtrysk sterujący , i co sie okazuje ten który teraz ktoś wkręcił ma całkiem inną wtyczkę i jest połączony z orginalną wtyczką 2 przewodami, czyli wynika z tego że ktoś wkręcił całkiem inny wtrysk sterujący , pozostaje mi tylko jednak wymiana tego wtrysku sterującego - pozdrawiam i dziękuje wszystkim za pomoc :)

Opublikowano

Zaloguj statycznie 004... bedzie widac czy wtryskiwacz sterujacy dziala ...

Opublikowano

a więc sprawa przedstawia się tak , ktoś już wtrysk wymieniał ,u mnie powinien być wtrys z końcówką 202F , natomiast ktos wkecił wtrysk z końcówką 202B, różnica jest taka że różnią się kostkami , ten z końcóka 202B ma małą wtyczke kwadratową natomiast ten z 202F ma dużą wtyczke zaokrągloną , i te wtyczki zostały połączone kabelkami , zmierzyłem wtrysk miernikiem i ku mojemu zdziwieniu miernik pokazał 99kM , zaraz humor się poprawił, okazało sie że jeden przewodzik nie przewodził , zrobiłem na krótko polutowałem , podpiąłem pod VAG - pokazuje nadal błąd po wykasowaniu jest wszystko OK , dziękuje wszystkim za okazaną pomoc - pozdrawiam :>

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...