wowa04 Opublikowano 15 Listopada 2008 Opublikowano 15 Listopada 2008 witam - jak tylko kupiłem auto , a mam go już ponad pół roku po podłączeniu pod VAG pokazuje cały czas 2 błędy których nie idzie skasować : 00542 - czujnik wzniosu końcówki wtryskiwacza - czy z tym mozna w dalszym ciągu jeździć , czym to się objawia , czy to szkodzi dla auta ,co z tym zrobić, czy to drogi koszt 01375 - zawór regulacji twardosci zawieszenia silnika - tez prosze o dokładne opisanie tego problemu ,co to dokładnie jest , jak temu zapobiedź,co trzeba wymienić pozdrawiam
spanky Opublikowano 15 Listopada 2008 Opublikowano 15 Listopada 2008 co to za auto ...? pierwszy blad - ma znaczenie na osiagi auta [prawdopodobnie zdech WS ]...
rav Opublikowano 15 Listopada 2008 Opublikowano 15 Listopada 2008 00542 - Czujnik G80 skoku iglicy. Myślę, że do wymiany masz wtryskiwacz na trzecim cylindrze. Maiłem taki sam błąd. Na samym początku łudziłem się, że może zaśniedziały końców na jakimś złączu kabli ale okazało się, że jest niezbędna wymiana wtryskiwacza co jest dość kosztowną naprawą. Sam wtryskiwacz bez usługi wymiany kosztował mnie 1381,10 PLN ? (ASO). A jeśli chodzi o błąd "01375" tak jak spanky musisz podać markę i model (kod silnika) auta w którym ten błąd jest zgłaszany.
wowa04 Opublikowano 15 Listopada 2008 Autor Opublikowano 15 Listopada 2008 ale to wymieniałeś 1 szt.pytam bo nie wiem a wiadomo jak jest z mechanikami , co do drugiego pytania to jest to silnik Diesel 2.5 V6 , kod silnika AYM , MOC 114 KW, czyli juz nie oglądać nic, żadnych połączeń przy wtryskach ??? - pozdrawiam ;(
rav Opublikowano 16 Listopada 2008 Opublikowano 16 Listopada 2008 Tak jak pisałem wymieniłem tylko jeden wrtyskiwacz, ten który jest zespolony z czujnikien uniesienie iglicy wtrysku (G80) Od tego wtryskiwacza odchodzi cienki kabelek. Powinien być na 3 cylindrze AYM :?: - napisz jeszcze markę i model auta
wowa04 Opublikowano 16 Listopada 2008 Autor Opublikowano 16 Listopada 2008 Tak jak pisałem wymieniłem tylko jeden wrtyskiwacz, ten który jest zespolony z czujnikien uniesienie iglicy wtrysku (G80) Od tego wtryskiwacza odchodzi cienki kabelek. Powinien być na 3 cylindrze AYM :?: - napisz jeszcze markę i model auta marka AUDI A4 rok prod. 2001 , model B5 lub b6 poważnie nie wiem , ten jeden wtryskiwacz kosztował cie tyle kasy ???? - szok dla mnie , a może być tak że się urwał przewód od tego czujnika wtrysku , auto narazie chodzi OK, a jakie były u ciebie objawy ? ? ? - pozdrawiam
spanky Opublikowano 16 Listopada 2008 Opublikowano 16 Listopada 2008 Tak jak pisałem wymieniłem tylko jeden wrtyskiwacz, ten który jest zespolony z czujnikien uniesienie iglicy wtrysku (G80) Od tego wtryskiwacza odchodzi cienki kabelek. Powinien być na 3 cylindrze AYM :?: - napisz jeszcze markę i model auta marka AUDI A4 rok prod. 2001 , model B5 lub b6 poważnie nie wiem , ten jeden wtryskiwacz kosztował cie tyle kasy ???? - szok dla mnie , a może być tak że się urwał przewód od tego czujnika wtrysku , auto narazie chodzi OK, a jakie były u ciebie objawy ? ? ? - pozdrawiam na poczatek wskazana jest sprawdzenie kabelkow od WS ...
wowa04 Opublikowano 16 Listopada 2008 Autor Opublikowano 16 Listopada 2008 Tak jak pisałem wymieniłem tylko jeden wrtyskiwacz, ten który jest zespolony z czujnikien uniesienie iglicy wtrysku (G80) Od tego wtryskiwacza odchodzi cienki kabelek. Powinien być na 3 cylindrze AYM :?: - napisz jeszcze markę i model auta marka AUDI A4 rok prod. 2001 , model B5 lub b6 poważnie nie wiem , ten jeden wtryskiwacz kosztował cie tyle kasy ???? - szok dla mnie , a może być tak że się urwał przewód od tego czujnika wtrysku , auto narazie chodzi OK, a jakie były u ciebie objawy ? ? ? - pozdrawiam na poczatek wskazana jest sprawdzenie kabelkow od WS ... na poczatek wskazana jest sprawdzenie kabelkow od WS ... a to WS to rozumie że chodzi o czujnik wtrysku - tak ? ? ? - pozdrawiam
grzanek85 Opublikowano 16 Listopada 2008 Opublikowano 16 Listopada 2008 Spanky a widziałeś ten drugi błąd w jakimkolwiek b5, kolego czy ty masz jakaś specjalną wersję na poduszkach??
spanky Opublikowano 17 Listopada 2008 Opublikowano 17 Listopada 2008 a to WS to rozumie że chodzi o czujnik wtrysku - tak ? ? ? - pozdrawiam WS- wtrysk sterujacy ... Spanky a widziałeś ten drugi błąd w jakimkolwiek b5, kolego czy ty masz jakaś specjalną wersję na poduszkach?? AYM nie bylo w B5 ....
grzanek85 Opublikowano 17 Listopada 2008 Opublikowano 17 Listopada 2008 a b6 miały regulowany zawias(nie gwint)??
wowa04 Opublikowano 23 Listopada 2008 Autor Opublikowano 23 Listopada 2008 a czy może to być przyczyną że teraz mam troche problem z odpaleniem jak postoi przez noc,musze go troche dłużej pokręcić, potemj uz pali od pstryka , czy ja kten wtrysk jest uszkodzony to może być słychać takie cykanie jakby zawór , prosze o podpowiedź - pozdrawiam
rav Opublikowano 23 Listopada 2008 Opublikowano 23 Listopada 2008 Tak jak pisałem pozyżej miałe podobny problem z wtryskiem sterującym, lecz mimo to w moim przypadku nie miałem problemów z odpalanie auta.
wowa04 Opublikowano 24 Listopada 2008 Autor Opublikowano 24 Listopada 2008 odpalanie ranne odpada - spalone świece żarowe 5 szt. natomiast dzis bedac u wymiany świec mechanik sprawdził mi wizualnie ten wtrysk sterujący , i co sie okazuje ten który teraz ktoś wkręcił ma całkiem inną wtyczkę i jest połączony z orginalną wtyczką 2 przewodami, czyli wynika z tego że ktoś wkręcił całkiem inny wtrysk sterujący , pozostaje mi tylko jednak wymiana tego wtrysku sterującego - pozdrawiam i dziękuje wszystkim za pomoc
przemik Opublikowano 24 Listopada 2008 Opublikowano 24 Listopada 2008 Zaloguj statycznie 004... bedzie widac czy wtryskiwacz sterujacy dziala ...
wowa04 Opublikowano 27 Listopada 2008 Autor Opublikowano 27 Listopada 2008 a więc sprawa przedstawia się tak , ktoś już wtrysk wymieniał ,u mnie powinien być wtrys z końcówką 202F , natomiast ktos wkecił wtrysk z końcówką 202B, różnica jest taka że różnią się kostkami , ten z końcóka 202B ma małą wtyczke kwadratową natomiast ten z 202F ma dużą wtyczke zaokrągloną , i te wtyczki zostały połączone kabelkami , zmierzyłem wtrysk miernikiem i ku mojemu zdziwieniu miernik pokazał 99kM , zaraz humor się poprawił, okazało sie że jeden przewodzik nie przewodził , zrobiłem na krótko polutowałem , podpiąłem pod VAG - pokazuje nadal błąd po wykasowaniu jest wszystko OK , dziękuje wszystkim za okazaną pomoc - pozdrawiam :>
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się