Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Rezonans wydechu, Dziwne przerwanie...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
32 minuty temu, kamil-vag napisał:

Do tego z wysterowaniem turbo też są problemy, bo albo przeładowuje w początkowym stanie albo później nie doładowuje... ten log 013:

Robiłeś z prze-gazówkami, czy motor pracował na jałowym ? Jeśli na jałowym to strasznie się zmieniają korekcje, można by się pokusić o wymianę oringów PD. 

 

34 minuty temu, kamil-vag napisał:

Do tego z wysterowaniem turbo też są problemy, bo albo przeładowuje w początkowym stanie albo później nie doładowuje... ten log 013:

Robiłeś z prze-gazówkami, czy motor pracował na jałowym ? Jeśli na jałowym to strasznie się zmieniają korekcje, można by się pokusić o wymianę oringów PD. 

najpierw dodałem mu gazu na jałowym wtedy zaczął rzucać motorem i zrobiłem statyczne. po wymianie rozrządu miałem ustawione synchro na 0 a dawkę na 6 mg wtedy spalanie straszne poszło w górę ok 1,5 do 2 l ropy/100km, pojechałem zmienić dawkę, mechanik cofną wałek rozrządu i na początku na vagu pokazywało dobrze, po czasie wyszło jak widać w logach.  do tego zauważyłem uciekające spaliny przez kata przy plecionce troszkę hałasuje widać że jest uszkodzona plecionka ( bedzie wymieniona na dniach) i przy okazji zrobie kąt synchro. 

Opublikowano
1 minutę temu, phantom71 napisał:

do tego zauważyłem uciekające spaliny przez kata przy plecionce troszkę hałasuje widać że jest uszkodzona plecionka ( bedzie wymieniona na dniach)

No to po części na pewno i to jest przyczyną twoich wibracji. 

Opublikowano (edytowane)
12 godzin temu, kamil-vag napisał:

No to po części na pewno i to jest przyczyną twoich wibracji. 

 

Edytowane przez phantom71
Opublikowano (edytowane)
W dniu 5.03.2018 o 09:44, kamil-vag napisał:

Do tego z wysterowaniem turbo też są problemy, bo albo przeładowuje w początkowym stanie albo później nie doładowuje... ten log 013:

Robiłeś z prze-gazówkami, czy motor pracował na jałowym ? Jeśli na jałowym to strasznie się zmieniają korekcje, można by się pokusić o wymianę oringów PD. 

 

W dniu 5.03.2018 o 09:44, kamil-vag napisał:

Do tego z wysterowaniem turbo też są problemy, bo albo przeładowuje w początkowym stanie albo później nie doładowuje... ten log 013:

Robiłeś z prze-gazówkami, czy motor pracował na jałowym ? Jeśli na jałowym to strasznie się zmieniają korekcje, można by się pokusić o wymianę oringów PD. 

najpierw dodałem mu gazu na jałowym wtedy zaczął rzucać motorem i zrobiłem statyczne. po wymianie rozrządu miałem ustawione synchro na 0 a dawkę na 6 mg wtedy spalanie straszne poszło w górę ok 1,5 do 2 l ropy/100km, pojechałem zmienić dawkę, mechanik cofną wałek rozrządu i na początku na vagu pokazywało dobrze, po czasie wyszło jak widać w logach.  do tego zauważyłem uciekające spaliny przez kata przy plecionce troszkę hałasuje widać że jest uszkodzona plecionka ( bedzie wymieniona na dniach) i przy okazji zrobie kąt synchro. 

 

panowie wrzucam logi po przestawieniu rozrządu z tego -5.0 na -1.0 Plecionkę wymienię dopiero w poniedziałek, swoją drogą za taką wymianę troszke liczy sobie tłumnikarz, twierdząc wy trzeba półośke wyjąć i to cały dzień zabawy:/ Prosze o ocenę logów

dynamiczne:

http://vaglogi.pl/log-001_003_004_p3X3L.html

http://vaglogi.pl/log-008_010_011_ZehS6B.html

http://vaglogi.pl/log-013_018_023_fQg362.html

statystyczne:

http://vaglogi.pl/log-001_003_004_61pj2G.html

http://vaglogi.pl/log-008_010_011_wKPCyFf.html

http://vaglogi.pl/log-013_018_023_4Rk397i.html

Edytowane przez phantom71
Opublikowano

panowie wrzucam logi po przestawieniu rozrządu z tego -5.0 na -1.0 Plecionkę wymienię dopiero w poniedziałek, swoją drogą za taką wymianę troszke liczy sobie tłumnikarz, twierdząc wy trzeba półośke wyjąć i to cały dzień zabawy:/ Prosze o ocenę logów

dynamiczne:

http://vaglogi.pl/log-001_003_004_p3X3L.html

http://vaglogi.pl/log-008_010_011_ZehS6B.html

http://vaglogi.pl/log-013_018_023_fQg362.html

statystyczne:

http://vaglogi.pl/log-001_003_004_61pj2G.html

http://vaglogi.pl/log-008_010_011_wKPCyFf.html

http://vaglogi.pl/log-013_018_023_4Rk397i.html

Opublikowano

No a jak twoje odczucia ? Mniej telepie na -1.0 ? 

Logi OK, geometria się rozruszała po kilku logach, wiec unikaj piz*owatej jazdy, nie bój mu sie dociskać na 3 biegu jak jest już rozgrzany... lepiej niech spali ten litr więcej niż wyciągać turbo... 

jedyna rzecz, która mi się nie podoba to w 1 grupie 3 kratka - czas tłoczenia paliwa w stopniach KW - optymalnie powinno być coś chyba koło 5-6. Może by ktoś zerknął u siebie z podobnym silnikiem jak jest po rozgrzaniu silnika... 

Zobacz jeszcze na jałowym, grupa 015 w l/h ile podaje... 

Opublikowano

No na -1 nie rzuca już motorem, praca silnika się zmieniła co za tym idzie w końcu wciska w fotel ja mu depnę:) . Jedyne co zauważyłem to mokre wężyki przy filtrze paliwa oraz na łączeniu przy grodzi okolice czujnika ciśnienia salin dpf który kiedyś był. może to jest efekt większego tłoczenia paliwa KW:/ po dociskam i wymienię filtr wtedy się okaże. Z turbo postaram się dociskać na obroty, dużo jeżdżę po mieście wiec nagar nie nieunikniony. Grupa 15 na postoju pokazuje 0.6 l/h

Opublikowano

No to 0,6l/h to jest norma... 

A to spalanie to z baku liczyłeś czy z FIS-a ? :P

Opublikowano

Wejdź w VCDS grupy od 60 bodajże w wzwyż - zobacz czy są dostępne dane od DPF-a :P Usuwałeś w jakimś porządnym warsztacie ? 

Opublikowano

spalanie patrzyłem z FIS'a po 40 km go resetowałem i spalanie pokazywało mniejsze, zobaczyłem dopiero wczoraj taką sytuacje, więc zaleje do pełna i zobaczymy co pokaże z baku. DPF programowo robilem w ECUproject w grupach pokazuje ze jest wyłączony.

Opublikowano (edytowane)
4 godziny temu, kamil-vag napisał:

jedyna rzecz, która mi się nie podoba to w 1 grupie 3 kratka - czas tłoczenia paliwa w stopniach KW - optymalnie powinno być coś chyba koło 5-6.

Czy za czas tłoczenia paliwa odpowiedziwlna jest pompa vacum, jeśli ja mam za duża w gr 001 pole 3 do tego zauważyłem zalany filtr paliwa i spocone wezyki oznaczalo by albo zapchany filtr albo cofanie się paliwa? Czyli problem z vacum?

Edytowane przez phantom71
Opublikowano

To nie tak... To co masz w vcds to ile stopni obrotu wału korbowego podawane jest paliwo... Te dane wylicza sobie ecu na podstawie czujników, ty nie masz w to ingerencji...

 

czas trwania wtrysku - dawka przypadająca na stopień obrotu wału korbowego silnika

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...