Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Rezonans wydechu, Dziwne przerwanie...


Mjetek

Rekomendowane odpowiedzi

Jaką masz dawkę paliwa w 001?

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

3 godziny temu, michcio1985 napisał:

został mi jeszcze osprzęt na pasku, musze go zdjąć ale u mnie jest bardzo marne podejście do napinacza paska żeby go poluzować

Jak masz BRB czy BKE to wyjściem jest dorobienie kilku narzędzi .

Klucz do luzowania napinacza:

20150515_222410_1600x1200.jpg

20150515_222527_1600x1200.jpg

20150515_222420_1600x1200.jpg

I pogrzebacz do zakładania nowego paska:

20150515_222254_1600x1200.jpg

20150515_222302_1600x1200.jpg

3 godziny temu, michcio1985 napisał:

http://www.vaglog.pl/log-023_MkXtb2G.html

http://www.vaglog.pl/log-013_DUtDIS.html

to są logi moich wtrysków, ideał, chyba nikt nie zaprzeczy

 

skąd w takim razie u mnie te drgania?

W życiu tak książkowych logów nie widziałem, kabelek na pewno był podpięty do samochodu ?:P

A drgania na pewno przenoszą się przez któryś z elementów  zawieszenia silnika albo wydech :decayed:

Chyba że jeszcze któryś z elementów osprzętu silnika dotyka gdzieś do nadwozia ....

Edytowane przez piotrsob1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bke. Coś trzeba wykonać. Ja jako takiego problemu z drgania mi na karoserii nie mam. Leciutko czuć na kierownicy i galce ale nie sprawia to dyskomfortu. Silnik pod maską drży nadmiernie i bardzo równo, nie rzuca nim itp. Po prostu drży. Na bębnie mam już 400 tyś. Przychodzi mi myśl że pompki były zmienione na nowki (stąd takie parametry) może o innych numerach i jest niewłaściwie dograny progaram. Bo niestety jest gotowiec.

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha meritum..mi przeszkadza buczenie słyszalne w kabinie, jest zbyt głośno mimo wszystkich osłon założonych w aucie.

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podstawowa sprawa to obejrzeć pod kątem drgań i wibracji kilka aut z takimi samymi silnikami jak u Was, po to by sobie wyrobić skalę porównawczą :decayed:

Dla jednego te same drgania i wibracje są praktycznie niezauważalne a dla drugiego mogą być na tyle uciążliwe że nie będzie ich akceptował :hi:

Pozostaje pytanie czy te Wasze drgania nie są w normie, a Wy nie szukacie dziury w całym z powodu przewrażliwienia ?:P

Bo wtedy to najprostszym wyjściem będzie zmiana sprzętu na benzynę  :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie na następny raz kupcie sobie benzyny :P a tak na poważnie po tych 10-15 latach każda część dostaje po d*pie w jakimś tam stopniu, jedna więcej, druga mniej, gumki, spinki, osłony, wieszaki,poduchy silnika, mocowania, pompki, rolki, napinacz itd... Wszystko to razem powoduje, że już nie będzie tak cicho jak dawniej... A drgawki tdi to norma, był temat na kilkadziesiąt stron, niestety po zmianie forum przepadł... Wniosek z niego był jeden, pozbycie się tych nierównomiernych drgań i wibracji to walka z wiatrakami i do tego kosztowna :P Piotr sporo o tym pisał...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego dużo pytam i czytam zanim złotówki wydam...ale rym się zrobił :-D

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, michcio1985 napisał:

Jaką masz dawkę paliwa w 001?

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
 

http://vaglog.pl/log-000_001_WlZ6s.html

i ta dawka nie zmieniła się od 2 lat :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam plan żeby przejechać się po okolicznych igiełkach wystawionych na sprzedaż i porównać, tylko z czasem kłopot. Siedziałem w astrze z 2008 kolegi. tam to mlocarnia w środku, mimo że silnik pracuje całkiem kulturalnie. Ale opel to nie audi, tu ma być cicho

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, kamil-vag napisał:

A drgawki tdi to norma, był temat na kilkadziesiąt stron, niestety po zmianie forum przepadł...

kamil to nie drgawki, to ciagłe wibracje jakby zamiast silnika był wsadzony mega wibrator:kox:

ja musiałem zdjąć osłonę silnika bo jak była założona to wpadała też w rezonans i zaczynała dotykać blisko połozonych jej elementów z nia napewno nie dało się jeżdzić bo kazde zatrzymanie że silnik pracował na biegu jałowym doprowadzało mnie do szału

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm. W awx jest tak ze im mniejsza wartość w bloku tym większa dawka?

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, michcio1985 napisał:

Mam plan żeby przejechać się po okolicznych igiełkach wystawionych na sprzedaż i porównać, tylko z czasem kłopot. Siedziałem w astrze z 2008 kolegi. tam to mlocarnia w środku, mimo że silnik pracuje całkiem kulturalnie. Ale opel to nie audi, tu ma być cicho

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
 

ja mam teścia kijanke gdzie są rozwalonepoduszki pod silnikiem i tłumiki drgań na tarczy sprzęgła, na luzie zapierdziela jak nie wiem co ale na karoserii i gałce zmiany biegów nic nie wyczujesz, tylko kiera mrowi fakt to jest silnik ustawiony poprzecznie no ale to STARA KIA:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie jest ze większą wartość to i dawka większą. Przedział jest od 3-9 a ja mam 6.5-6.9 całkiem sporo.

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, michcio1985 napisał:

U mnie jest ze większą wartość to i dawka większą. Przedział jest od 3-9 a ja mam 6.5-6.9 całkiem sporo.

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
 

w poprzedniej B6 jak dobrze pamiętam miałem 3,6 i wszystko było w porządku nawet znalazłem logi

Log (0 - 000,001,003)

Edytowane przez MemberA4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na biegu jałowym dawka zależy głównie od temperatury silnika i od jego obciążenia , w niewielkim tylko stopniu od jego stanu .

Sterownik silnika wtryskuje takie dawki paliwa by utrzymać zaprogramowane obroty biegu jałowego , nie mniej ani nie więcej :P

Tak że w waszych przypadkach dawka na pewno nijak się ma do wibracji motorówki :hi:

Edytowane przez piotrsob1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wiec u mnie jest czymś obciążony bo czujniki wydają się być sprawne

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystarczą włączone jakieś większe odbiorniki prądu, klima, albo rozładowany aku i będzie wyświetlać dawki dużo zawyżone :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 wentylatory zapierdzielają na włączonej klimie, ale na wylaczonej mało co się zmienia.

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powyłączaj wszystko co się da, zostaw auto na wolnych obrotach na minimum 10 minut , dopiero po takim czasie będziesz miał w miarę rzetelny wynik ( zakładam że aku nie było dużo rozładowane ) :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...