Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Rezonans wydechu, Dziwne przerwanie...


Mjetek

Rekomendowane odpowiedzi

U mnie w takim razie problem jest słabszy. Narzekać mogę na wolne obroty ze jest za głośno w kabinie choć i podczas jazdy na dłuższą metę może nie być przyjemnie.

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam program od pierwszego dnia posiadania auta także trudno powiedzieć jak samochód pracował wcześniej.

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe czy kolega Mjetek  uporał się z problemem ?

chyba się nie dowiemy już bo od roku na forum nie zagladał : /

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może to koło pasowe powoduje takie drżenie silnika?

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nagrałem dzisiaj jak wibruje u mnie rura za katem i silnik. Co mnie najbardziej jeszcze zastanawia to czemu prawy końcowy wydech wibruje mocniej od lewego.

 https://youtu.be/VkinvturZck

 

 

 

Na filmiku nie widac jak rura wibruje a na tym ze szklanka nie widać ale szklanka lekko podskakuje

 

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, MemberA4 napisał:

Nagrałem dzisiaj jak wibruje u mnie rura za katem i silnik. Co mnie najbardziej jeszcze zastanawia to czemu prawy końcowy wydech wibruje mocniej od lewego.

Wygląda jakby plecionka w ogóle nie tłumiła drgań z silnika... spróbuj może wspawać jeszcze jedną, u wielu osób pomaga taki zabieg... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

druga plecionka raczej nic nie da bo miałem wsadzony zamiennik Gruchota i to samo było.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To są wibracje silnika? ? To hu..j nie wibracje :-) zobaczył byś u mnie...

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak na serio u ciebie jest wszystko w normie wg mnie z wibracja mi. Może rura ciut za bardzo droga ale silnik ok. U mnie silnik drży bardziej niż u ciebie.

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Michcio na filmiku nie widac ale szklanka az podskakuje a jak przyłoże klucz do pokrywy to tak samo sie odbija jak na tym filmiku z rurą.

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś może uda mi się nagrać moje drgania ze szklanką wody.

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dzisiaj luzowałem cały przedni pas a sanki ustawiłem na bolce w otworach technologicznych z nadzieja że gdzieś te wibracje się rozejdą ale zero poprawy. Tak jak już pisałem cały silnik ze skrzynią postawiłem na podnośniku do skrzyni i odkręciłem wszystkie poduszki tak że nie dotykały silnika a wibracje i tak na nadwozie sie przenosiły poprzez przewodydo niego popodłączane

 

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 4.05.2017 o 12:44, MemberA4 napisał:

Nagrałem dzisiaj jak wibruje u mnie rura za katem i silnik. Co mnie najbardziej jeszcze zastanawia to czemu prawy końcowy wydech wibruje mocniej od lewego.

https://youtu.be/VkinvturZck

 

 

 

 

 

Na filmiku nie widac jak rura wibruje a na tym ze szklanka nie widać ale szklanka lekko podskakuje

 

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Wydaje mi się że szukasz dziury w całym :P

Toć to toporny PD-ek pracuje pod maską i daleko mu do  V8 w benzynie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piotrek jezdzilem tym autem przed swapem i nie było takich wibracji to samo moge powiedziec o poprzedniej A4 tez z AWXem

Trzymajac reke na galce zmiany biegów dostaje sie na niej "mrówek" bo wszystko sie niesie po drazkach od skrzyni z silnikiem. Ostatnio zauważyłem ze po nagrzaniu sie silnika tak jakby te wibracje traca na sile czyli sa znosne bo na kierownicy ledwo odczuwalne albo nie ma wcale a na galce sa ale slabe. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy wogle jest tak ze tych wibracji może nie być? Moim zdaniem to nierealne życie bez mroweczek w tych autach..

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niedlugo to mi bagnet sam wyskoczy spod maski [emoji16] na żadnym ogladanym filmiku nie widziałem żeby komuś tak wibrowal bagnet

 

 

 

 

 

Edytowane przez MemberA4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O kolego... to ja Ci nagram swój. . Miałem to zrobić wcześniej, jutro pewnie mi się uda. Amplituda wychyleń jest znacznie większa w moim. Skąd kurna biorą się te drgania. Drży z japońską precyzją.

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zauważyłem że jak wypnę kabel z MAPa to buczy głośniej, drgania pozostają na tym samym poziomie.

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja wypinałem każda wtyczkę od czego tylko były :kox: i tez nic się nie zmieniało, doginałem konektory na PD i inne cuda wyprawiałem pozostało mi jeszcze zrzucić paski PK i sprawdzić czy wibracje coś nie powoduje z przodu

wałka i szklanek nie mam zamiaru wymieniać w ciemno tak jak i uszczelniaczy na PD a to zostało mi jedynie przy silniku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...