Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Rezonans wydechu, Dziwne przerwanie...


Mjetek

Rekomendowane odpowiedzi

szczerze, to wolałbym żeby ten silnik się "widowiskowo" telepał na boki (kulał) to bym mniej więcej wiedział że jest coś nie tak z nim, a tak.... szukanie igły w całej stodole siana :decayed:

a jeszcze tak zapytam poza tematem czy spalanie w mieście pomiędzy 8-8,4 L i na zbiorniku robienie ok 700-720km w quattro to normalka?

Edytowane przez MemberA4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj próbowałem zrzucić pasek ale dostęp wyjątkowo trudny żeby poluzować napinacz. Wogle to musze jeszcze zregenerować kółko od klimy bo swiergoli jak ją wyłączam.

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Całkiem niezłe spalanie jak na miasto. Ja wczoraj wymieniłem białe podkładki pod puszką filtra + usunałem element który mógł uderzać o filtr. Spinkę górną od puszki już wcześniej wymieniłem. Poza tym założyłem podporę turbo i jest zdecydowanie lepiej podczas przyspieszania 1600 -1800 obrotów (mniej drży). Zmieniłem też olej w skrzyni i silniku ale nie sądzę żeby to miało wpływ na drgania. Wg mnie podpora turbo pomogła oraz dobre osadzenie puszki filtra.

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wygląda ta podpora turbo? U mnie pali 8 bez quattro

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podporę mam zamontowana ta lekko wygieta wiec to nie to ale ja wykrece i zobacze czy się cos zmieni

 pucha filtra u mnie jest sztywna zero ruchu.

Edytowane przez MemberA4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, michcio1985 napisał:

Jak wygląda ta podpora turbo? U mnie pali 8 bez quattro

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
 

 

IMG_20170506_145818.png

IMG_20170506_145739.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta prosta jest od awx i skrzyni 5b bo jest krótszy rozrusznik i przechodzi za nim a ta wygieta jest pod skrzynie 6b bo przechodzi nad rozrusznikiem

Edytowane przez MemberA4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba znalazłem ziarenko nadziei u siebie na rezonans i buczenie wydechu. Na filmiku nie za mocno naprężałem poprzez kata na plecionkę w stronę silnika i o dziwo rura pod autem przestała wibrować i przynajmniej ja słyszałem jak takie buczenie ustępowało oraz drżenie wydechu sie zmniejszyło widac to bylo po plecionce bo przestawala drzec.

Chyba pokaże ten zabieg tłumikarzowi, ciekawe co powie.

 

 

 

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak sciskalem , jak naciskalem kata na dół to wibracje tak jakby się nasilaly

 

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie kolega na forum co do 1.9 DP sprzedaje mi wspawal

 

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oryginalna to mialem taka z niby sprężyną

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja przed sprzedażą kata wyciąłem ori plecionke bo była w naprawdę doskonałym stanie, poza tym zamiennik nie zmienił nic w drżeniu. Przyda się może kiedyś.

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie zastanawia to ze ścisnąć ta plecionkę moge nawet ręką i to sporo pchajac za katalizator w stronę przodu i wydaje się w tedy ta plecionka bardziej elastyczna ale w druga stronę czyli rozciągać odpychając katalizator do tyłu nie daje rady. Czy plecionka powinna pracowac w obie strony czy tak jak napisałem na początku tylko na sciskanie?

 

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem w obie. W końcu musi być przygotowana na różne sytuacje. Wygląda na to ze jest naciągnieta .

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No a wydech na złączce jest skrecony na "luźno" podczas pracujacego silnika

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U siebie też zrobiłem luźna złączke, nie macha tak wydech em. Pies jest pogrzebany gdzieś indziej, wibrujacy tłumik to efekt a nie przyczyna

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te wibracje wydechu to jest nic, widziałem gorzej wibrujące jak czasami coś sie diagnozuje od spodu na odpalonym aucie i żadne z tych aut nie miało w środku nadmiernych wibracji :)

Ogólnie metoda na diagnoze takich rzeczy jest taka że ty siedzisz w odpalonym aucie a ktoś od spodu podnosi to skrzynie to lewą strone silnika to prawą, to przytrzymać za wydech. Nie ma opcji że coś umknie albo sie nie da sprawdzić. A to że na podwieszonym silniku wibracje ci przenosiło przez przewody podłączone do silnika to jakaś totalna bzdura :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...