rafalinsky1906 Opublikowano 27 Grudnia 2015 Opublikowano 27 Grudnia 2015 Czesc. Około miesiąc temu, po każdorazowym ruszeniu i przejechaniu paru/parunastu metrów zaczeła właczać mi się kontralka ABS (żółta) + czerwony mrugający wykrzyknik. Podpiołem do vaga i wyszło, że czujnik abs lewy przód i lewy tył. Przedwczoraj wymieniłem oba czujniki ale dalej po przejechaniu paru metrów kontrolka ponownie zapala się. Ponownie kilkukrotnie podpiołem do vaga i błędy czujników znikneły ale pojawia się inny błąd: 2 Faults Found: 00597 - Wheel Speed Impulses; Deviation 35-10 - - - Intermittent Pytanie: Czego może to dotyczyć? Dodam, że podnisłem auto na podnośnku przy każdym kole i troszkę cięzej kręci się prawy tył, minimalnie słychać łożysko. Czy ten błąd może dotyczyć różnych prędkości kół? Czy napewno czujniki są dobre (dobrze założone). Ich błędów już nie wywala, czyli raczej przerwy w obwodzie nie ma? Jeśli były by źle założone to powinno wyjsc na vagu (że np. prawy tyło, lewy itd.??). Dodam, że poziom płynu hamulcowego mam dobry, układ odpowietrzony. Z góry dzięki za pomoc.
goldi Opublikowano 27 Grudnia 2015 Opublikowano 27 Grudnia 2015 może to pomoże http://a4-klub.pl/index.php?/topic/239226-blad-597/ robiłeś coś ostatnio przy przegubach
Janusz Łachacz Opublikowano 27 Grudnia 2015 Opublikowano 27 Grudnia 2015 Czy ten błąd może dotyczyć różnych prędkości kół? na to wskazuje. a wszystkie koła masz takie same? chodzi o rozmiar.
rafalinsky1906 Opublikowano 27 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2015 Przy przegubach nic nie grzebałem. Koła i opony wszędzie takie same. Po przejechaniu 30km ponownie podpiołem vaga i tu klops :/ Błąd Whell Speed Deviation znikł a pojawiły się błędy ABS: prawa storna przód i tył i lewy tył wrócił :/ Tylko lewy przód ok. Sprawdziłem w Select/ABS/Meas.Block i każde koło na postoju pokazuje 1km/h. Czy tak ma być czy jednak powinno być 0? Bo czujnik prędkosci to jednoczesnie czujnik ABS? We wtorek umówiony jestem na wymiane tarcz/klocków/łożysk z tyłu (i tak miałem już wymiać). Może pomoże? Macie jakieś pomysły co może powodować te błędy? Bo czyjników z prawej strony nie zamierzam wymieniać bo pewnie są ok?
jacek70 Opublikowano 27 Grudnia 2015 Opublikowano 27 Grudnia 2015 A może źle są ustawione ? Mają być 0.6-0.8mm od koronki inaczej będzie błąd pomimo że czujnik nowy.
rafalinsky1906 Opublikowano 28 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2015 A może źle są ustawione ? Mają być 0.6-0.8mm od koronki inaczej będzie błąd pomimo że czujnik nowy. W jaki sposób sprawdzić tą odległość? Da się na vagu?
Luqe12 Opublikowano 29 Grudnia 2015 Opublikowano 29 Grudnia 2015 u mnie problemem była uszkodzona koronka, dopiero wyjęciu jej było widać, że jest pęknięta. Przekłamywał mi jeden czujnik prędkości i przez to ABS świrował. Założenie nowej koronki załatwiło sprawę
rafalinsky1906 Opublikowano 31 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 31 Grudnia 2015 Dzieki chłopaki za pomoc. Luque. Mówisz o koronkach z przodu? Pod odkreceniu tarczy przednich mamy dostęp do koronki? Czy trzeba wyjmować przegub, bo nie pamietam?
OLIVER Opublikowano 31 Grudnia 2015 Opublikowano 31 Grudnia 2015 z tyłu masz na tarczy koronki ABS a z przodu na przegubie
Luqe12 Opublikowano 1 Stycznia 2016 Opublikowano 1 Stycznia 2016 u mnie była uszkodzona koronka w tylnym kole. Mechanik podłączył komputer który wykazał w czasie jazdy że czujnik prędkości w tym kole przekłamuje, po dokładnych oględzinach i zdjęciu koronki okazało się dopiero, że jest uszkodzona.
jacek70 Opublikowano 1 Stycznia 2016 Opublikowano 1 Stycznia 2016 Koronki są tylko z tyłu. Z przodu są nacięcia na przegubie więc przedniej koronki siłą rzeczy uszkodzić się nie da.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się