Norbas Opublikowano 15 Listopada 2019 Opublikowano 15 Listopada 2019 W dniu 10.11.2019 o 21:58, vvalery napisał: Na forum piszą z reguły osoby, którym się coś nie udało bądź popsuło. Na ilu posiadaczy B9 skarży się tutaj na forum, pewnie mniej niż 1%. Porównaj lament i ilość postów o mankamentach B8 a B9. Na forum B9 mizeria w porównaniu. Tu masz B9 po 100k i zobacz na końcu wyniki: Ile b9 jest na rynku...Ile osób na forum posiada b8 a ile b9... tutaj nie ma co porównywać ile jest problemów z b8 a ile z b9... za kilka lat można Będzie to sprawdzić według mnie b8 po lifcie to dobra opcja 1
vvalery Opublikowano 16 Listopada 2019 Opublikowano 16 Listopada 2019 (edytowane) 23 godziny temu, Norbas napisał: Ile b9 jest na rynku...Ile osób na forum posiada b8 a ile b9... tutaj nie ma co porównywać ile jest problemów z b8 a ile z b9... za kilka lat można Będzie to sprawdzić według mnie b8 po lifcie to dobra opcja B8 po lifcie to zła opcja i tyle w temacie. Już miałem to kupić i dzięki Bogu coś mnie od tego powstrzymało. Pluł bym sobie w brodę do dziś. Jeżeli ktoś ma kasę na B9 to nie ma co się nawet sekundy zastanawiać. Edytowane 16 Listopada 2019 przez vvalery
Norbas Opublikowano 16 Listopada 2019 Opublikowano 16 Listopada 2019 13 minut temu, vvalery napisał: B8 po lifcie to zła opcja i tyle w temacie. Już miałem to kupić i dzięki Bogu coś mnie od tego powstrzymało. Pluł bym sobie w brodę do dziś. Jeżeli ktoś ma kasę na B9 to nie ma co się nawet sekundy zastanawiać. Każdy ma inne zdanie. Jak szukałem auta to b9 brałem pod uwagę ale kasy miałem na początek produkcji i wybrałem b8 lift. Jak szukałem fury 4 lata temu to chciałem b8 ale tez niestety nie miałem tyle aby kupić polifta wiec zgarnalem b7 z końca produkcji i nie żałowałem. U ciebie to nie widziałbym sensu zmiany b8 na b8 lift ... bez sensu według mnie wtedy zmieniać auto, wolałbym odłożyć i kupić b9... tak w ogóle to czemu b8 po lifcie zła opcja ?
mlodziak22 Opublikowano 16 Listopada 2019 Opublikowano 16 Listopada 2019 (edytowane) W dniu 10.11.2019 o 19:47, vvalery napisał: B9 to przepaść technologiczna w porównaniu do B8. Porównując, to B8 wygląda w środku jak auto z poprzedniej epoki. Ja na przykład muszę wejść codziennie do B9 i się przejechać, bo inaczej jestem chory. To auto jest super. Nie 3 godziny temu, vvalery napisał: Przesadzasz. b9 to tylko kolejny niemiecki szrot na 5lat. Przepaść ok ale napisz ile dałeś kasy za B9 a ja ci powiem ile za swoje b8. Wtedy też powiem że przepaść w cenie. Edytowane 16 Listopada 2019 przez mlodziak22
vvalery Opublikowano 17 Listopada 2019 Opublikowano 17 Listopada 2019 (edytowane) 10 godzin temu, mlodziak22 napisał: Przesadzasz. b9 to tylko kolejny niemiecki szrot na 5lat. Przepaść ok ale napisz ile dałeś kasy za B9 a ja ci powiem ile za swoje b8. Wtedy też powiem że przepaść w cenie. Full opcja - 26400 EUR ? jak szukałem w owym czasie B8 Allroad to ceny były od 85-do ponad 100 tyś. Miałem B8 Allroad i zamiana na B8 allroada po lifcie to niezbyt dobra opcja. Każdy zrobi to co chce. Wyraziliście swoją opinię a ja swoją na podstawie posiadania tych dwóch aut. Ja nie brałem wogóle B8 pod uwagę, bo mi się po prostu nie podobał w przeciwieństwie do allroada i tylko Allroad wchodził w grę. Z B9 to inna bajka.? Edytowane 17 Listopada 2019 przez vvalery
vvalery Opublikowano 17 Listopada 2019 Opublikowano 17 Listopada 2019 (edytowane) 16 minut temu, vvalery napisał: Edytowane 17 Listopada 2019 przez vvalery
Tomafx Opublikowano 20 Grudnia 2019 Opublikowano 20 Grudnia 2019 (edytowane) No i wszystko jasne. Czyli mając 70 tyś i kierując się rozumiem, lepiej kupić B8 z końca produkcji zadbane, niż b9 z początku produkcji, bo już są i takie na OtoMoto. Oczywiście można kupić b9 tylko w tej kwocie co to będzie za samochód? Bo niektórzy w tych cenach piszą o pełnym serwisie, pełny oryginał i bezwypadkowy - ciekawe. Edytowane 20 Grudnia 2019 przez Tomafx
vvalery Opublikowano 21 Grudnia 2019 Opublikowano 21 Grudnia 2019 8 godzin temu, Tomafx napisał: No i wszystko jasne. Czyli mając 70 tyś i kierując się rozumiem, lepiej kupić B8 z końca produkcji zadbane, niż b9 z początku produkcji, bo już są i takie na OtoMoto. Oczywiście można kupić b9 tylko w tej kwocie co to będzie za samochód? Bo niektórzy w tych cenach piszą o pełnym serwisie, pełny oryginał i bezwypadkowy - ciekawe. W tej kwocie jest pełno B9 i to auta pewne. Pierwsze z brzegu: Używane Audi A4 - 72 900 PLN, 170 000 km, 2017 - otomoto.pl WWW.OTOMOTO.PL Nie Uszkodzony Audi A4 - Nie Pierwszy właściciel, Szary, Metalik, Nie Perłowy, Diesel, 150 KM, 2 000 cm3. ABS, CD, ABS...
Tomafx Opublikowano 21 Grudnia 2019 Opublikowano 21 Grudnia 2019 Widziałem to ogłoszenie, wiem, że są. Dlatego jest dylemat, czy B8 końcówka czy b9 coś takiego jak w ogłoszeniu. Wiadomo, nie ma reguły i po kupnie B8 coś się może psuć, ale nie musi. To samo b9. Pytanie czy różnica jest tak duża na korzyść b9, że lepiej nawet zaryzykować i iść w b9. Jedni twierdzą, że tak inni, że lepiej B8 z końcówki brać. Ostatnio jeździłem B8 z 2014 diesel ale w automacie. Fajne się jechało i nawet jeszcze tak staro nie wygląda w środku. W b9 nie siedziałem, ale po świętach pojadę oglądać, bo w komisie stoji koło nie. Zobaczę jaka jest różnica w środku, wykonanie, spasowanie, itd.
vvalery Opublikowano 21 Grudnia 2019 Opublikowano 21 Grudnia 2019 21 minut temu, Tomafx napisał: Widziałem to ogłoszenie, wiem, że są. Dlatego jest dylemat, czy B8 końcówka czy b9 coś takiego jak w ogłoszeniu. Wiadomo, nie ma reguły i po kupnie B8 coś się może psuć, ale nie musi. To samo b9. Pytanie czy różnica jest tak duża na korzyść b9, że lepiej nawet zaryzykować i iść w b9. Jedni twierdzą, że tak inni, że lepiej B8 z końcówki brać. Ostatnio jeździłem B8 z 2014 diesel ale w automacie. Fajne się jechało i nawet jeszcze tak staro nie wygląda w środku. W b9 nie siedziałem, ale po świętach pojadę oglądać, bo w komisie stoji koło nie. Zobaczę jaka jest różnica w środku, wykonanie, spasowanie, itd. Jak wsiądziesz do B9 to Ci gwarantuję, że już nie wysiądziesz.? B8 to jest środek sprzed 10 lat. Jak trafisz w B9 virtual cockpit, klime 3 strefową, ambient light i jeszcze 2x s line to jak pisałem będą Cię wyciągać z tego Audi. ???
Tomafx Opublikowano 21 Grudnia 2019 Opublikowano 21 Grudnia 2019 Pewnie masz rację, ale przy tej kasie to takiego wypasie nie kupisz. Podstawa to klima dwu strefowa z nawiewem na tył, ambient light to w standardzie jest chyba. A reszta to dodatki. Dobre koło, może lekkie obniżenie i będzie ok. Zobaczę po świętach bo będę oglądał b9, napiszę jakie są moje wyrażenia w porównaniu z B8.
bar72 Opublikowano 21 Grudnia 2019 Opublikowano 21 Grudnia 2019 5 godzin temu, vvalery napisał: Jak wsiądziesz do B9 to Ci gwarantuję, że już nie wysiądziesz.? B8 to jest środek sprzed 10 lat. Jak trafisz w B9 virtual cockpit, klime 3 strefową, ambient light i jeszcze 2x s line to jak pisałem będą Cię wyciągać z tego Audi. ??? z mojego skromnego doświadczenia zgadzam się w 100% z Jackiem , pomyśl kupując B9 samochód będzie trzymał lepiej cenę i sprzedaż bez problemu , za 2-3 lata B8 to już będzie ciężko sprzedać zawodowo macam te samochody , kup B9
Tomafx Opublikowano 21 Grudnia 2019 Opublikowano 21 Grudnia 2019 Ok, każda rada nie jest zła patrząc przyszłościowo to wygrywa b9. Ja jeżdżę średnio 5 lat, także temat do rozważenia jak najbardziej.
Tomafx Opublikowano 30 Grudnia 2019 Opublikowano 30 Grudnia 2019 No i byłem dzisiaj oglądać b9 i B8 w celu porównania Wersja avant 2.0 diesel. Wersja b9 podstawa, nawet klapy bagażnika nie było w elektryce. Ale chodziło o wnętrze. Wsiadłem do b9 i siedzę, dotykam to i owo, bawię się i patrzę i się zastanawiam gdzie ta jakość !? Idę do B8 w wersji S-Line 2015r. To samo, siadam, oglądam, porównuje. Wracam do b9 i znowu oglądam i porównuje. Teraz już coś wiem. Moje zdanie jest takie, może b9 było w słabej wersji, ale te "nawiewy" przez całą deskę mi się wogole nie podobają. Niby nowe, inne. Ale mi coś tu nie pasowało. Odwrotnie w B8, jakoś bardziej mi ta deska pasowała. Ale żeby nie było, widzę passat wersja R-line 2016r, to sprawdzę. I może to zabrzmi dziwnie, ale bardziej podobał mi się w środku i na zewnątrz ten passat jak b9. Jakoś lepiej w nim czułem. Jak będę miał możliwość to jeszcze zobaczę b9 na dobrym wyposażeniu. Na tą chwilę B8 jakoś mi w środku lepiej pasuje a na drugim miejscu odziwo jest passat. Szukałem tego łał w b9 ale nie znalazłem. A najgorsze jest to, że ta deska jakoś mi nie podchodzi. Może jestem już stary, może nie. Ale narazie b9 nie zrobiło na mnie aż takiego wrażenia. Dam szansę b9 i sprawdzę jeszcze 2-3 b9. Zobaczymy czy się przekonam.
wozian Opublikowano 15 Lutego 2020 Opublikowano 15 Lutego 2020 Ktoś sie orientuje przy jakim przebiegu jest przewidziana wymiana rozrządu w B9. Auto ma na zegarze 223000 a własciciel zapawnia ze w tym modelu przy 240000.
Tomafx Opublikowano 7 Września 2020 Opublikowano 7 Września 2020 Od nowości 120 tys, później każdy mówi różnie, co 60 tyś, 80 tyś. Ale przy 240 tyś to grubo.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się