mocarz18 Opublikowano 30 Grudnia 2015 Opublikowano 30 Grudnia 2015 Witam . Dziś sprawdzałem świece żarowe, iskra jest. Czy mogą być uszkodzone nawet gdy jest iskra? Rano pali od 1 po podgrzaniu świec potem postoi do 2h i mimo podgrzania świec jest pali z 3min. Akumulator kręci. Z góry dzięki.
Gość Opublikowano 30 Grudnia 2015 Opublikowano 30 Grudnia 2015 Po 2 godzinach silnik jest jeszcze cieply wiec swiece nie grzeja,pamietaj ze swiece grzeja dopiero jak temp jest mniej niz -5
mocarz18 Opublikowano 30 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2015 Czy w moim przypadku warto je wymienić?
Gość Opublikowano 30 Grudnia 2015 Opublikowano 30 Grudnia 2015 Jesli zdjales konektorki z wszystkich swiec i sprawdzales kazda oddzielnie i kazda ma iskre to na 99 procent sa sprawne,i przyczyny slabego zapalania szukal bym gdzie indziej.
pepik Opublikowano 30 Grudnia 2015 Opublikowano 30 Grudnia 2015 Dokładnie, szczególnie, że rano pali od strzała.
paweu1 Opublikowano 30 Grudnia 2015 Opublikowano 30 Grudnia 2015 Jesli zdjales konektorki z wszystkich swiec i sprawdzales kazda oddzielnie i kazda ma iskre to na 99 procent sa sprawne,i przyczyny slabego zapalania szukal bym gdzie indziej. Nie koniecznie. Ostatnio sam się o tym przekonałem, była iskra, ale jak wykręciłem świece i zapiąłem pod aku, to świeca się nie żarzyła, była tylko ciepła, ale nie gorąca. Dla pewności wykręć świeczki i sprawdź czy rozgrzewają się do czerwoności i w jakim czasie.
OLIVER Opublikowano 30 Grudnia 2015 Opublikowano 30 Grudnia 2015 Witaj ... Moze i ja coś dołożę Ci do tematu... Na poczatek to popraw sobie kod silnika w profilu bo takiego nie ma ... Po 2 godzinach silnik jest jeszcze cieply wiec swiece nie grzeja,pamietaj ze swiece grzeja dopiero jak temp jest mniej niz -5 To nie dokońca jest prawda ..W tym przypadku świece nie grzeją "wstępnie " Ale po odpaleniu dogrzewają komorę gdy silnik ma mniej (o ile dobrze pamietam ) 50 stopni C Ja tak szybko nie brał bym sie za wykręcanie świec bo możesz sobie narobić wiecej szkód niż sobie wyobrażasz Pierw bym sprawdził oporność świeć i pobór mocy jaką pobierają jeśli tu by nie było widać lub słaby byłby wynik to dopiero można mysleć o wymianie na nowe.... U siebie sprawdzałem a mają już kilka lat po wymianie to Oporność maią 1,2 a Oha (powinna być od 09-1,2 ) a pobór około 18 A i z czasm maleje (to normalny objaw) Przy obecnych niewiele na - temperatury odpalenie zimnego zdrowego disla nie powinno sprawić kłopotów nawet z niesprawnymi świecami żarowymi Przy wykręceniu swiec mozesz napotkać kłopoty z odkręceniem świecy - wykręcenie gwintu razem ze swiecą lub jej ukręcenie a w tedy wiadomo ... Ale decyzję o wykręceniu i sprawdzeniu metodą na krótko na aku. pozostawiam Tobie ....
piciuok Opublikowano 1 Stycznia 2016 Opublikowano 1 Stycznia 2016 U mnie sie iskrzylo a po wyciagnieciu ani jedna nie byla sprawna, nawet nie grzala. Nowe sprawdzilem tak samo i moment czerwone Wysłane z mojego P6_Energy przy użyciu Tapatalka
OLIVER Opublikowano 1 Stycznia 2016 Opublikowano 1 Stycznia 2016 U mnie sie iskrzylo a po wyciagnieciu ani jedna nie byla sprawna, nawet nie grzala. Wiadomo iskrzenie iskrzeniu nie równe dlatego podałem sprawdzić pobór Natężenia (A) A Tobie jeśli iskrzyło to nie wierzę by nawet się nie zagrzała ..Moze skończyła żywot w momencie demontażu iskrzenie to nic innego jak oznaka poboru prądu wiec gdzieś on był zużywany a jesli to była świeca żarowa to wiecej już sie nie rozpisuję ....
Mozgu Opublikowano 1 Stycznia 2016 Opublikowano 1 Stycznia 2016 w aucie kolegi iskrzyły świece, ale jedna była zapsuta, miala jakies zwarcie. Dobra metoda jest sprawdzania natężenia, tak jak kolega wyzej pisał. jesli auto pali byle jak gdy jest "letnie" to szukałbym przyczyny w pompie, lub wtryskach. Podjedz do jakiegos tunera w 5 minut ci ogarnie. zachęcam od razu do zrobienia programu
mocarz18 Opublikowano 17 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2016 Wymieniłem świece na nowe. Były kompletnie spalone, ale problem z paleniem dalej jest...
piciuok Opublikowano 17 Stycznia 2016 Opublikowano 17 Stycznia 2016 Do sprawdzenia dawka i kąt statyczny na vagu ;p u mnie poprawilo sie lekko po wyczyszczeniu kabla od masy bo styk z karoserią to jakaś porażką byłą...teraz miedź do..miedzi?
Mozgu Opublikowano 17 Stycznia 2016 Opublikowano 17 Stycznia 2016 Powtarzam się ale ok. Podskocz do jakiegoś tunera i ci to ogarnie. Jeśli nie chcesz chipa to moga ci przestawić tylko mape na rozruchu, ale namawiam na wirusa TDI jeśli jest "letnie" to moze tak miec, wtedy swiece nie grzeja a pompa i wtryski oraz kompresja odbiega znacznie od tego co było fabrycznie nowe, a dawki masz takie jak byly 18 lat temu wiec korekta i problem zniknie. Jeśli mi nie wierzysz napisz bezposrednio do magików od wirusów z forum
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się