Muskel1 Opublikowano 3 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2022 Kodowaniem nie pozbędziesz się tego komunikatu/usterki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz36 Opublikowano 3 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2022 23 minuty temu, Góral65 napisał: Podpowie ktoś jak wykodować SOS ? Samo wykodowanie nie wiele da , ale coś wymyślimy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 Opublikowano 3 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2022 Odczytaj najpierw błędy, czyli pełny autoscan i wrzuć je w odpowiednim do tego wątku: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Góral65 Opublikowano 3 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2022 23 minuty temu, Muskel1 napisał: Odczytaj najpierw błędy, czyli pełny autoscan i wrzuć je w odpowiednim do tego wątku: Po 17 będę w domu to wrzucę scan, błędów nie mam żadnych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 Opublikowano 3 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2022 Musi być coś zapisane ( w Gateway) skoro ten komunikat masz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz36 Opublikowano 3 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2022 (edytowane) Już Ci piszę - ( to jest tak jak się jest w takim wieku że ma się pamięć absolutną ) . Trzeba to oczywiście wykodować - można VCP - jest tam procedura , ale żeby ten błąd nie powrócił trzeba wyciągnąć bezpiecznik odpowiedzialny za to . Tylko zapomniałem który (5A) Muszę iść do auta i sprawdzić to Ci podam . Generalnie błędów nie ma , ale w Europie jest inna częstotliwości i on chce się łączyć ,ale wyskakuje błąd że nie ma takiego nr. ( coś w tym stylu ) dlatego jest błąd na zegarach . Edytowane 3 Września 2022 przez mariusz36 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 Opublikowano 3 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2022 Należy wyciągnąć 2 bezpieczniki zasilające Gateway (zacisk 30 i zacisk 15) na włączonym zapłonie i odczekać przynajmniej 30 sek. Procedurę wyciągania należy powtórzyć 4-8 razy. Następnie wykasować wszystkie błędy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Góral65 Opublikowano 3 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2022 10 minut temu, Muskel1 napisał: Należy wyciągnąć 2 bezpieczniki zasilające Gateway (zacisk 30 i zacisk 15) na włączonym zapłonie i odczekać przynajmniej 30 sek. Procedurę wyciągania należy powtórzyć 4-8 razy. Następnie wykasować wszystkie błędy. Hmm. Mam rozumieć, że wyciągam bezpieczniki i po 30sek wkładam na swoje miejsce i powtarzam tą czynność 4-8 razy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 Opublikowano 3 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2022 23 minuty temu, mariusz36 napisał: Już Ci piszę - ( to jest tak jak się jest w takim wieku że ma się pamięć absolutną ) . Trzeba to oczywiście wykodować - można VCP - jest tam procedura , ale żeby ten błąd nie powrócił trzeba wyciągnąć bezpiecznik odpowiedzialny za to . Tylko zapomniałem który (5A) Muszę iść do auta i sprawdzić to Ci podam . Generalnie błędów nie ma , ale w Europie jest inna częstotliwości i on chce się łączyć ,ale wyskakuje błąd że nie ma takiego nr. ( coś w tym stylu ) dlatego jest błąd na zegarach . W filmiku gość musiał się pomylić mówiąc o bezbieczniku nr. 9 Bezpieczniki odpowiedzialne za Gateway to bezbiecznik nr. 7( zacisk 30) iczone od góry w tym czerwonym środkowym rzędzie oraz bezpiecznik nr. 2 (zacisk 15 )w rzędzie pod tym czerwonym środkowym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 Opublikowano 3 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2022 (edytowane) 1. Demontujesz podstopnice 2. Włączasz zapłon (to nie błąd, musisz wyciągnąć je na załączonym zapłonie, silnik zgaszony) 3. Wyciągasz oba opisane wyżej bezpieczniki (uwaga pojawi się bardzo dużo komunikatów) 4. Odczekujesz 30-60 sekund 5. Wkładasz oba bezpieczniki 6. Odczekujesz przynajmniej 30 sek. 7. Wyłączasz zapłon. Procedurę powtarzasz 4-8 razy, powiedzmy 6-7. Po ostatniej procedurze pełny autoscan i kasowanie wszystkich błędów, gdyż poprzez pozbawienie Gateway napięcia będziesz miał prawie we wszystkich sterownikach błędy. Edytowane 3 Września 2022 przez Muskel1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Góral65 Opublikowano 3 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2022 3 godziny temu, Muskel1 napisał: 1. Demontujesz podstopnice 2. Włączasz zapłon (to nie błąd, musisz wyciągnąć je na załączonym zapłonie, silnik zgaszony) 3. Wyciągasz oba opisane wyżej bezpieczniki (uwaga pojawi się bardzo dużo komunikatów) 4. Odczekujesz 30-60 sekund 5. Wkładasz oba bezpieczniki 6. Odczekujesz przynajmniej 30 sek. 7. Wyłączasz zapłon. Procedurę powtarzasz 4-8 razy, powiedzmy 6-7. Po ostatniej procedurze pełny autoscan i kasowanie wszystkich błędów, gdyż poprzez pozbawienie Gateway napięcia będziesz miał prawie we wszystkich sterownikach błędy. Podziękował Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 Opublikowano 3 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2022 Udało się? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Góral65 Opublikowano 4 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2022 Zrobiłem tak jak pisałeś i wykasowałem błędy trzeba troszkę pojeździć aby ocenić czy pomogło bo błąd po wykasowaniu nie od razu powracał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 Opublikowano 4 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2022 Jeżeli dał się wykasować i nie powrócił to raczej tak pozostanie. Masz gdzieś zapisany ten błąd z Gateway? Jak brzmiał dokładnie? backup battery? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Góral65 Opublikowano 4 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2022 (edytowane) Gateway był czysty tylko sterownik 75 miał błąd ten co się wyświetlał na desce. Wcześniej po zrobieniu auta jak wykasowałem ten błąd to nie od razu powracał. Edytowane 4 Września 2022 przez Góral65 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 Opublikowano 4 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2022 Nie ma sterownika 75. Wklej ten scan tutaj jak możesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Góral65 Opublikowano 4 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2022 Nie mam zapisanego scanu, w tym sterowniku miałem błąd, VCP opisuje go jako 75 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Góral65 Opublikowano 4 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2022 No i lipa po przejechaniu kilkunastu kilometrów błąd powrócił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 Opublikowano 4 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2022 Jaka była treść błędu dokładnie, masz zapisany odczyt? Nie wiem dlaczego vcp pokazuje sterownik 75. Nie ma osobnego modułu do wzywania pomocy gdyż steruje tym Gateway. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Góral65 Opublikowano 5 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2022 23 godziny temu, Muskel1 napisał: Jaka była treść błędu dokładnie, masz zapisany odczyt? Nie wiem dlaczego vcp pokazuje sterownik 75. Nie ma osobnego modułu do wzywania pomocy gdyż steruje tym Gateway. Takie dwa błędy mam Q-5.pdf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się