Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] kontrolka od swiec zarowych mruga po wymianie aku


pemek

Rekomendowane odpowiedzi

no fajnie dzieki jak go wcisne to pokaze mi bledy i skasuje [br]Dopisany: 16 Listopad 2008, 16:57_________________________________________________jestem laikiem w tych sprawach moze ktos podpowie krok po kroku co i gdzie w tym programie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jestem laikiem w tych sprawach moze ktos podpowie krok po kroku co i gdzie w tym programie

po uruchomieniu programu wybierasz :

[sELECT] -> [01-Engine] -> [Fault Codes -02] ... odczytujesz bledy i wklejasz tutaj ...

jak tam nie bedzie to po uruchomieniu programy wybierasz:

[Auto-Scan] -> [wybierasz model auta w Twoim przypadku 8D-Audi A4 B5] -> [start] ... po zakonczeniu skanowania wklejasz bledy tutaj ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś nie ten teges

Znalazło dwa błędy a podałeś jeden

01268 Nastawnik objętości-N146

Po dokładniejsze info poczekaj na opinie SPANKY-ego

Tym czasem wpisz w szukajkę 01268 i poczytaj, było "kilka" tematów

No i wklej ten drugi błąd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sorry nastepny jest ze to wersja shareware i trzeba sie rejestrowac[br]Dopisany: 17 Listopad 2008, 09:13_________________________________________________mam jeszcze polski vag 4,9 jak tym zrobic [br]Dopisany: 17 Listopad 2008, 09:15_________________________________________________17978-shareware version.to decode all DTCs

P1570-35-00 - please register activate

to jest ten drugi blad[br]Dopisany: 17 Listopad 2008, 09:34_________________________________________________a jak sie kasuje te bledy w jakie zakladki trzeba wejsc i jaka jest procedura prosze o pomoc[br]Dopisany: 17 Listopad 2008, 10:59_________________________________________________Dzieki koledzy juz skasowalem błedy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto