Łukasz Hetmann Opublikowano 3 Stycznia 2016 Opublikowano 3 Stycznia 2016 (edytowane) Witam auto posiadam jakis miesiac i przez ten okres czasu juz sporo wydałem na paliwo. Postanowilem sprawdzic ile auto pali i podczas gdy zaswiecila sie rezerwa zresetowalem licznik i pojechalem na stacje zatankowałem za równo 50zl (czyli pewnie okolo 11-12litrow pb) za to paliwo zrobilem okolo 70 kilometrów zaznaczam ze wtedy samochod mial troche wstawiane zrobilem jeszcze dwa takie "testy" i jezdzac coraz delikatniej za tyle samo paliwa (+/-) jezdzilem okolo 80km. wydaje mi sie ze to troszke duzo po za tym wtedy nie bylo mrozów, nie pamietam dokladnie jakie byly temperetury ale powyzej 0 napewno. Samochod sie dogrzewa (tak pokazuje licznik) próbowalem sprawdzic klimatronikiem lecz nie do konca mi to wyszlo na kanale 51 90stopni robi sie wczesniej niz na liczniku 60.... oraz wcale sie nie rusza ani w góre ani w dół (a wg rozpiski na innej stronie internetowe to jest wlasnie kanal temp silnika na kanale 49 temperatura rosnie bardziej równo ze wskaznikiem( wskaznik troche szybciej) po wygiacgnieciu swiec byly one okopcone na czarno ale jezdze tylko po miescie. aaa wlasnie to pewnie istotne bo ja jezdze tylko po miescie krótkie dystanse nie raz nawet silnik nie widzial 90stopni przed zgaszeniem w trasie wyglada inaczej, jechalem do pzn i z powrotem zrobilem lacznie okolo 110 (z czego moze to 10 po miescie) i spalil mi tez okolo 50zl (czyli okolo 11-12 litrow) czy to normalne spalanie takiego auta? AUDI A4 B5 1.8T 150KM AEB AVANT EDIT. nie wiem czy to wazne ale zauwazylem ze po ostrej jezdzie po chwili robi sie czerwona trurbina oraz po w miare spokojnej jezdzie (okolo 130km/h) przez jakies 20km tez turbina byla lekko czerwona... stawialem na zatkany katalizator badz zalewanie silnika przez bledny wynik z czujnika temp. (wszystko w temp 2-8oC) Edytowane 3 Stycznia 2016 przez Łukasz Hetmann
radi88PL Opublikowano 3 Stycznia 2016 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Możesz miec zapchany katalizator, DP powinien rozwiązac problem.
Łukasz Hetmann Opublikowano 3 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2016 (edytowane) Możesz miec zapchany katalizator, DP powinien rozwiązac problem. No tak a co to DP ? Jak sprawdzic czy katalizator jest zapchany? Edit zapomnialem dodać ze podczas mocnego przyspieszania gdy puszczaam gaz i wciskam sprzegło obseruje ze samochod wchodzi na wyzsze obroty i potem dopiero spada.. moze to byc moja wina bo zle puszczam gaz ale w to watpie,w innych autach tak nie mialem. czy to moze byc przez to ze auto posiada turbodoladowanie bo to pierwsze takie moje auto Edytowane 3 Stycznia 2016 przez Łukasz Hetmann
Gość Opublikowano 3 Stycznia 2016 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Downpine odmula Silnik zamiast Kata się montuje . Silnik lepiej Oddycha . MI jak wstawiałem Aeb 150 spalił 17-18 Benzyny haha ale to już była przesada ... Przy sprawnej jeździe jak już miałem Nitro (LPG) spalał 12-14 L Przy normalnej Jeździe brał 10-11 L Norma
Łukasz Hetmann Opublikowano 3 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2016 czyli mam rozumiec ze to zwykly kawalek rurki o odpowiedniej srednicy który sie wklada w miejsce katalizatora? a co z sondami lammbda? czy jest tylko jedna? nie bedzie pokazywal błędów?
Emejcz Opublikowano 3 Stycznia 2016 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Po pierwsze to się naucz mierzyć spalanie, bo to co robisz to co najwyżej zaszkodzi wtryskom. Po drugie jak ci się auto niedogrzewa do 90 stopni to jak ci spali benzyny 13-14 litrów to nie będzie nic dziwnego.
Łukasz Hetmann Opublikowano 3 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2016 Niby dlaczego szkodzi wtryską? paliwo ciagle jest w baku.. nie jezdzilem nigdy do typowego zera tylko gdy zaswieca sie rezerwa jade na stacje wg mnie taki pomiar jest mniej weicej wiarygodny
Emejcz Opublikowano 3 Stycznia 2016 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Taki pomiar to o kant d*py potłuc. Tankujesz to pełna, wyjeżdżasz chociaż pół zbiornika i tankujesz ponownie do pełna. Twój pomiar to spokojnie 2 litry błędu. Swoją drogą nigdy nie rozumiałem jaki jest sens bawić się w tankowanie za 50zł, zamiast zalać do końca i wyjeździć.
Łukasz Hetmann Opublikowano 3 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2016 Jak moga byc dwa litry bledu skoro przy kazdym pomiarze wychodził mi zblizony wynik. dobra spalanie sprawdze jeszcze raz. a czerwona turbina?
Emejcz Opublikowano 3 Stycznia 2016 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Tego nie wiem, nigdy nie sprawdzałem u siebie czy mam czerwone turbo...
Łukasz Hetmann Opublikowano 3 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2016 Ktoś cos wie na ten temat?
rafal9119 Opublikowano 9 Stycznia 2016 Opublikowano 9 Stycznia 2016 (edytowane) . sprawdz czy masz drożne smarowanie turbiny. olej,płyn. prawdopodobnie za niskie cisnienie oleju i dla tego jest czerwona Edytowane 9 Stycznia 2016 przez rafal9119
koloboro Opublikowano 9 Stycznia 2016 Opublikowano 9 Stycznia 2016 Zapnij na poczatek vaga bo może jakiś czujnik umiera lub juz umarł.
Łukasz Hetmann Opublikowano 31 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2016 sądze ze jesli chodzi o smarowanie wszystko jest okej poniewaz od momentu jak napisalem temat do teraz jest dokladnie tak samo a bez smarowania zapewne by sie zatarła. nie powiem pod podczas dodawania gazu (nawet delikatnie) slychac świst a gdy sie noge puszcza z pedału gazu świst cichnie (tylko podczas jazdy i nie koniecznie z pelnym gazem na wysokim biegu przy 4tysobr. nawet na jedynce czy dwójce)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się