enrike20 Opublikowano 6 Stycznia 2016 Opublikowano 6 Stycznia 2016 Witam mam pytanie ponieważ nie moge znależć odp. ostatnio po sprawdziniu pod czujnikiem ciśnienia znalazłem opiłki (temat znany) doczytałem się że to pompa wstępna najpierw opiłkuje a potem uszkadza resztę chciał bym ją wymienić aby po wymianie pompy wys. ciśni. problem nie powrócił i teraz tak mam jakąś pompę el. zaraz przed filtrem paliwa czy to ta pompa opiłkuje czy jest jeszcze jedna w baku ? Nikt sie nie oriętuje czy są dwie pompy elektryczne czy tylko jedna ? ma ktoś może schemat jak wygląda cały układ paliwowy w tym silniku (2.0 tdi 143KM CAGA avant)
kobuzzz Opublikowano 7 Stycznia 2016 Opublikowano 7 Stycznia 2016 Z tego co mi wiadomo to w CAGA jest pompa wstępna w zbiorniku a później już tylko pompa wysokiego ciśnienia... Jeżeli masz już opiłki w pompie CP4 to prawdopodobnie do wymiany cały układ paliwowy chyba że zbiornik do mycia, płukanie przewodów paliwowych, wymiana pompy wstępnej, CP4, wymienić też chyba należy listwę i przewody wtryskowe ale to chyba i same wtryski...
marcinmariusz Opublikowano 7 Stycznia 2016 Opublikowano 7 Stycznia 2016 Są dwie elektryczne.Jedna w baku,druga pod spodem obok filtra paliwa.
enrike20 Opublikowano 7 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2016 Są dwie elektryczne.Jedna w baku,druga pod spodem obok filtra paliwa. No właśnie a po co aż dwie pompy elektryczne ? i która tak naprawde opiłkuje ta w baku czy koło filtra ?
marcinmariusz Opublikowano 7 Stycznia 2016 Opublikowano 7 Stycznia 2016 Wątpię aby któraś z pomp elektrycznych puszczała najpierw opiłki. Poczytaj trochę o budowie pompy wtryskowej i pomp elektrycznych .
enrike20 Opublikowano 7 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2016 ok dzięki a wiecie może czy dało by radę , bo miał bym pompę od tego samego silnika tylko z innymi nr. , podejdzie?
marcinmariusz Opublikowano 8 Stycznia 2016 Opublikowano 8 Stycznia 2016 Przerabiałem już dwa razy opiłki.W A4 i A3. Obie pompy miały numer 0 445 010 507.A założyłem 0 445 010 529. W A3 nowa pompa podeszła bez problemu a w A4 musiałem wymienić tylko koło pasowe od starej,zatartej pompy.
enrike20 Opublikowano 9 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2016 Przerabiałem już dwa razy opiłki.W A4 i A3. Obie pompy miały numer 0 445 010 507.A założyłem 0 445 010 529. W A3 nowa pompa podeszła bez problemu a w A4 musiałem wymienić tylko koło pasowe od starej,zatartej pompy. i nic więcej żadnych kalibracij czy coś ? właśnie stara pompa która mi opiłkuje ma takie nr. 0 445 010 507, czyli pompa w a3 miała identyczny numer a inne koło ? troche dziwne a przy jakim przebiegu padły ci te pompy ? Przerabiałem już dwa razy opiłki.W A4 i A3. Obie pompy miały numer 0 445 010 507.A założyłem 0 445 010 529. W A3 nowa pompa podeszła bez problemu a w A4 musiałem wymienić tylko koło pasowe od starej,zatartej pompy. i nic więcej żadnych kalibracij czy coś ? właśnie stara pompa która mi opiłkuje ma takie nr. 0 445 010 507, czyli pompa w a3 miała identyczny numer a inne koło ? troche dziwne a przy jakim przebiegu padły ci te pompy ? i ile latasz już na tych nowych pompach ?
marcinmariusz Opublikowano 9 Stycznia 2016 Opublikowano 9 Stycznia 2016 Żadnych kalibracji nie robiłem.W a4 zmieniłem koło pasowe.Czyszczenie całego układu paliwowego,i ewentualnie wymiana wtryskiwaczy,chyba że jeszcze opiłki tam nie dotarły.Najwięcej roboty jest przy zbiorniku.W A4 jest trudny do wyczyszczenia,ma wiele zakamarków.
enrike20 Opublikowano 9 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2016 Żadnych kalibracji nie robiłem.W a4 zmieniłem koło pasowe.Czyszczenie całego układu paliwowego,i ewentualnie wymiana wtryskiwaczy,chyba że jeszcze opiłki tam nie dotarły.Najwięcej roboty jest przy zbiorniku.W A4 jest trudny do wyczyszczenia,ma wiele zakamarków. niestety dotarły wszystkie 4 szlak trafił , a jak wyglądał demontaż baku ? trzeba coś demontować dodatkowego żeby go wyciągnąć ?
marcinmariusz Opublikowano 9 Stycznia 2016 Opublikowano 9 Stycznia 2016 Trzeba odkręcić koło,nadkole,trochę osłon pod spodem, końcowy wydech, opaski od zbiornika i opuszczałem trochę zawieszenie.
enrike20 Opublikowano 10 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2016 Trzeba odkręcić koło,nadkole,trochę osłon pod spodem, końcowy wydech, opaski od zbiornika i opuszczałem trochę zawieszenie. myślałem że bez ingerencji w zawieszenie ale niestety a robiłeś wszystko na nowych gratach czy używanych ? i jaki dystans już na nich zrobiłeś ?
marcinmariusz Opublikowano 10 Stycznia 2016 Opublikowano 10 Stycznia 2016 Na używanych. Dystans Kilometrowo Ci nie powiem.Ale A4 Jeździ już rok,A3 niecały miesiąc.
enrike20 Opublikowano 11 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2016 A robił ci to mechanik czy sam podołałeś ? i w jakiej sumie sie zamknołeś ?
marcinmariusz Opublikowano 11 Stycznia 2016 Opublikowano 11 Stycznia 2016 Sam robiłem.A4 stanęła w czasie jazdy i koszty były trochę większe.W trójce zobaczyłem w miarę wcześnie i obeszło się na wymianie samej pompy wtryskowej,jednej pompy el,listwy i dokładnym wymyciu wszystkiego.W tańszym przypadku zmieściłem się w tysiącu a w droższym ponad dwa razy więcej.
kuebk Opublikowano 11 Stycznia 2016 Opublikowano 11 Stycznia 2016 marcinmariusz moglbys napisac cos wiecej o przypadku w A3? Jaki silnik, jakie wtryski, jaka pompa?
marcinmariusz Opublikowano 12 Stycznia 2016 Opublikowano 12 Stycznia 2016 marcinmariusz moglbys napisac cos wiecej o przypadku w A3? Jaki silnik, jakie wtryski, jaka pompa? Silnik CBAB.Wtrysków nie ruszałem. Pompa wtryskowa 0 445 010 507.Samochód jeździł normalnie ale przy okazji wymiany filtrów odkręciłem czujnik na pompie. Czujnik posiada sitko na którym stwierdziłem opiłki.Diagnoza była prosta.Pompa do wymiany i czyszczenie układu.Dzisiaj ją rozbiorę i zobaczę w jakim stopniu wytarty jest tłoczek.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się