Skocz do zawartości
IGNOROWANY

F1, Rajdy i Motorsport


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
na tor to Robert wróci dopiero,jak będą mieli 100% pewności,że ręka jest sprawna-inaczej nikt Go nie wpuści za kierę i będzie ryzykował kolejny wypadek,może nawet gorszy od wszystkich poprzednich
Opublikowano

Jeśli będzie jeździł testy w F1, to nie będzie wątpliwości że wróci do F1

Opublikowano

Jak przejdzie testy FIA( a napewno będzie o tym głośno w mediach), to będzie wiadome, że wystąpi w wyścigu tyle na ten temat ode mnie :wink4:

Opublikowano

http://f1.wp.pl/kat,101076,title,Kubica-moze-stracic-prace,wid,13494279,wiadomosc.html

tutaj to Renault głupieje. czemu oni sie upierają przy małych silniczkach? Chyba że juz kase włożyli w rozwój nowych silników i nie chca stracić.

Tylko że z małym silniczkiem to i F1 traci wiele. Sami powiedzcie czy dźwięk silników teraz nie jest zaje..sty? Moc itp? Po co kalac taki sport maleńkimi pierdzącymi silniczkami. I to jeszcze o pojemności 1,6l. Jakby nie wyższy rozwój technologiczny to nie którzy z 1,8T w A4 by mogli sie porównywac :polew: :polew:

Opublikowano

mysle, ze naciskaja na nowe silniki bo rozwoj 2.4 V8 jest zamrozony a zarowno silnik Merca jak i Ferrari jest odrobine mocniejszy (na co na przyklad bardzo narzekal Horner w zeszlym roku) wiec moze chca miec szanse wypracowania nowej technologii? dodatkowo 1.6T jest bardzo "trendy" w dobie ogolnego downsizingu wiec sa spore szanse na adaptacje niektorych rozwiazan w drogowych autach (podkreslam "niektorych" bo silnik krecacy sie do 12K RPM w drogowym aucie to mysle, ze sie nie pojawi :naughty:)

Opublikowano

mysle, ze naciskaja na nowe silniki bo rozwoj 2.4 V8 jest zamrozony a zarowno silnik Merca jak i Ferrari jest odrobine mocniejszy (na co na przyklad bardzo narzekal Horner w zeszlym roku) wiec moze chca miec szanse wypracowania nowej technologii? dodatkowo 1.6T jest bardzo "trendy" w dobie ogolnego downsizingu wiec sa spore szanse na adaptacje niektorych rozwiazan w drogowych autach (podkreslam "niektorych" bo silnik krecacy sie do 12K RPM w drogowym aucie to mysle, ze sie nie pojawi :naughty:)

no jakby takie 1,6T kręcące sie do 12krpm by weszło do cywilnego samochodu to rozeszło by sie jak świerze bułeczki.

ale jakby do tego 2,4 V8 dołożyli turbinke to by rakietę zrobili :kox: ale oczywiście teraz w tej F1 to aby zakazy, ograniczenia itp potrafią wprowadzać. Nie słyszałem jeszcze w F1 żeby pozwolili podnieść jakiś parametr. Ciagle cos obniżają.

Albo teraz sie czepili tego dmuchanego dyfuzora bo renault i ferari umiało zrobić silnik który to pozwala stosowac a już inni tepaki nie potrafili to trzeba nowinke wywalić :disgust: Mercedes chyba sie przyznał że zarżnęli chyba 3 czy 4 silniki przy testach tego dyfuzora. Przecierz to zero pojęcia o czym kolwiek. Jak ktos sie wychyli z jakimś pomysłem który poprawia osiągi to zaraz sie zakazuje bo bardziej tępe stajnie nie potrafią sobie dostrugać czegoś takiego.

Mimo to że bardzo lubie F1 to łapie sie za głowe jak to wszystko widze co tam sie dzieje :wallbash:

Opublikowano

no jakby takie 1,6T kręcące sie do 12krpm by weszło do cywilnego samochodu to rozeszło by sie jak świerze bułeczki.

ale jakby do tego 2,4 V8 dołożyli turbinke to by rakietę zrobili :kox: ale oczywiście teraz w tej F1 to aby zakazy, ograniczenia itp potrafią wprowadzać. Nie słyszałem jeszcze w F1 żeby pozwolili podnieść jakiś parametr. Ciagle cos obniżają.

wrocili do slickow dwa sezony temu (ograniczajac RPM'y przy okazji :tongue4:)

Opublikowano

no własnie cały czas jakies ograniczenia.

:gwizdanie:

Opublikowano

no własnie cały czas jakies ograniczenia.

:gwizdanie:

a ja bym chcial, zeby w F1 bylo tak jak kiedys

kazdy team mial swoje rozwiazania i na tym polegala rywalizacja

a nie - teraz kazdy bolid jest inny, a tak naprawde sa prawie identyczne

Opublikowano

małe silniki były już w F1 i nie było biedy :cool1:

Lotus 98T silnik 1.5T moc 1500PS :gwizdanie:

Opublikowano

no własnie cały czas jakies ograniczenia.

:gwizdanie:

a ja bym chcial, zeby w F1 bylo tak jak kiedys

kazdy team mial swoje rozwiazania i na tym polegala rywalizacja

a nie - teraz kazdy bolid jest inny, a tak naprawde sa prawie identyczne

dokładnie :disgust:

małe silniki były już w F1 i nie było biedy :cool1:

Lotus 98T silnik 1.5T moc 1500PS :gwizdanie:

ale co z tego że można taką moc było z tego wyciagnąć. To i tak niema znaczenia bo Eclestone i inne pajace sobie powiedza że dajmy na to silniki nie moga mieć więcej jak X mocy i możesz sobie prowadzić rozwój :kwasny:

Opublikowano

ale co z tego że można taką moc było z tego wyciagnąć. To i tak niema znaczenia bo Eclestone i inne pajace sobie powiedza że dajmy na to silniki nie moga mieć więcej jak X mocy i możesz sobie prowadzić rozwój :kwasny

no własnie,więc obojętnie czy silniki będą 3.0 2.4 czy 1.6T czy 10 8 czy 4 cylindrowe,przy 16000 obr/min i tak będą brzmieć tak samo :cool1:

Opublikowano

ale co z tego że można taką moc było z tego wyciagnąć. To i tak niema znaczenia bo Eclestone i inne pajace sobie powiedza że dajmy na to silniki nie moga mieć więcej jak X mocy i możesz sobie prowadzić rozwój :kwasny

no własnie,więc obojętnie czy silniki będą 3.0 2.4 czy 1.6T czy 10 8 czy 4 cylindrowe,przy 16000 obr/min i tak będą brzmieć tak samo :cool1:

moc a dźwięk to co innego. Nie równajmy rzędowego 4 cylindrów 1,6 z V8 jeśli chodzi o dźwięk. jednak to troche inna bajka. Znawca nie jestem ale nie trzeba nib być żeby to zauwazyć. Może nie ma sie co opierać na tym dźwięku przy wyborze bo jedni lubią inni nie ale wnerwiające sa te ciągłe zabiegi żeby przeszkadzać tym zespołom. :disgust:

Opublikowano

małe silniki były już w F1 i nie było biedy :cool1:

Lotus 98T silnik 1.5T moc 1500PS :gwizdanie:

taka moc była wtedy wykorzystywana tylko na kwalifikacje, silnik po kilku okrążeniach nadawał się do wymiany,

a dzisiaj musi wystarczyć na 4 pełne weekendy wyścigowe, więc moc na pewno będzie ograniczona wytrzymałością jednostki

Opublikowano

małe silniki były już w F1 i nie było biedy :cool1:

Lotus 98T silnik 1.5T moc 1500PS :gwizdanie:

taka moc była wtedy wykorzystywana tylko na kwalifikacje, silnik po kilku okrążeniach nadawał się do wymiany,

a dzisiaj musi wystarczyć na 4 pełne weekendy wyścigowe, więc moc na pewno będzie ograniczona wytrzymałością jednostki

to był 85r.,teraz jest 2011,technika i materiały poszły trochę naprzód :gwizdanie:

zresztą to nieistotne,i tak będą narzucone ograniczenia mocy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...