zyznos321 Opublikowano 11 Stycznia 2016 Opublikowano 11 Stycznia 2016 (edytowane) Niestety w dniu wczorajszym pojawił się problem w mojej A4. Po przejechaniu około 110km trasy i zjechaniu na praking okazało się, że samochód bardzo wibruje na biegu jałowym i obrotach do około 1100. Miałem już wcześniej podobny problem, ale wtedy drgania były mniejsze. Wymieniona została wtedy dwumasa i sprzęgło (około 3000km temu) i problem zniknął. Niestety wczoraj pojawił się znowu, ale wibracje są znacznie silniejsze. Najbardziej odczuwalne są na fotelu kierowcy. Po stronie pasażera mniej. Wibracje są takie samo mocne niezależnie od tego, czy silnik jest zimny, czy ciepły. Vag nie pokazuje żadnych błędów. Miał ktoś już podobny problem? Co może być tego przyczyną? Mam nadzieję, że tym razem obędzie się bez opuszczania skrzyni i wymiany dwumasy Stawiam na którąś z poduszek silnika, ponieważ wydaje mi się, że fotel kierowcy wibruje tak samo jak silnik. Jeśli poduszki byłyby sprawne, wibracje nadwozia powinny być chyba trochę mniejsze? Czy da się wymienić poduszki silnika bez profesjonalnego sprzętu warsztatowego? Można to zrobić np. na najazdach? Edytowane 11 Stycznia 2016 przez zyznos321
wilu8 Opublikowano 11 Stycznia 2016 Opublikowano 11 Stycznia 2016 Spokojnie da sie zmienic poduszki z podjazdów , trza tylko silnik podeprzeć
zyznos321 Opublikowano 12 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2016 (edytowane) Spokojnie da sie zmienic poduszki z podjazdów , trza tylko silnik podeprzeć Ok, dzięki... @edit Problem został rozwiązany. Okazało się, że wykręciła się śruba łącząca silnik z lewą poduszką. Edytowane 12 Stycznia 2016 przez zyznos321
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się