Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z wyłączeniem systemu Start/Stop w A4 B8


wojtek9104

Rekomendowane odpowiedzi

IMG_20220110_201412.jpg.03fda1afcc7b618c17a69e6c0ab4e36e.jpg

15 minut temu, slawek_wkc napisał:

Jaki masz aku i jak ladowales?

Aku ori, 4F0 915 105 E Varta 92Ah 520A i taki też jest zakodowany w 04 grupie adaptacji. Napięcie odczytałem multimetrem przy pracującym silniku na klemach aku, podszybiu i na alternatorze. Jutro go doładuje prostowinikiem

Edytowane przez darek181289
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,
Czy jest ktos z Warszawy lub okolic kto może wyłączyć system Start/Stop w audi a4 b8 2.0tdi silnik csua i rozkodować inne opcje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, gorycka18 napisał:

Witam,
Czy jest ktos z Warszawy lub okolic kto może wyłączyć system Start/Stop w audi a4 b8 2.0tdi silnik csua i rozkodować inne opcje?

Po co go wyłączać całkowicie. Można odwrócić działanie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak Ci bardzo ten system przeszkadza to zrób tak jak kolega wyżej napisał, najlepsze rozwiazanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W adaptacjach w 09 za pomocą vcds. Zamiast odwracać zakoduj funkcję memory, czyli zapamiętywanie ostatniej pozycji przycisku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, gorycka18 napisał:

nie mam kabla, poszukuje osoby z mazowieckiego kto mógłby mi to zrobić 

Ja mieszkam w Wawce na Włochach 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapytaj na grupie spoty i zloty odpowiedniego dla Twojego miejsca zamieszkania. Któryś z kolegów napewno na spocie Ci to ogarnie. 1 minbroboty.

Edytowane przez Muskel1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, kamilch-1984 napisał:

Ja mieszkam w Wawce na Włochach 

mógłbyś mi to ogrnąć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie jak to jest z tym start stop ustawiłem wartość 88 już dawno temu. jak wciśne przycisk to start stop nie działa, zmieniłem na wartość 28 i również nie działa. Ładowanie akumulatora mam dobre. W sumie nigdy mi to nie przeszkadzało. Ale myślałem że będę miał odwrócone działanie i powinno działać. Już nawet nie pamiętam czy początkową wartość miałem 28. Bo np w a6 poczatkowa wartość to 20.W vcds Żadnych błędów. W jakich momentach pokazuje wam się na wyświetlaczu ta lierta A? Bo mi nigdy. Jak ustawie wartość 24 to dioda się świeci po zapaleniu silnika, tak samo jak ustawie wartość 16... Oj coś namieszałem....

Edytowane przez Waldi_82
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oryginalnie w B8 jest wartość 28.

Jest kilka warónków, które muszą być spełnione aby s/s działało.

 

Odpowiednie napięcie aku, klimatyzacja, aktywna regeneracja dpf itd. itp 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minut temu, Muskel1 napisał(a):

Oryginalnie w B8 jest wartość 28.

Jest kilka warónków, które muszą być spełnione aby s/s działało.

 

Odpowiednie napięcie aku, klimatyzacja, aktywna regeneracja dpf itd. itp 

Jesteś pewien że w każdej b8 wartość jest 28? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polift tak, przynajmniej wszystkie polifty, zarówno B8 jak i Q5, które miałem podpięte, miały wartość 28.

Edytowane przez Muskel1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...