Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błąd 00301 - ABS return flow pump V39


kamil-vag

Rekomendowane odpowiedzi

Czerwony wykrzyknik + ABS + ASR w VAGu pojawia się błąd błąd 00301 - ABS return flow pump V39. Po skasowaniu nie pojawia się do momentu wciśnięciu hamulca podczas jazdy.

Przeszukałem trochę internet. Wychodzi na to, że błąd dotyczy silniczka pompy v39. Udało mi się znaleźć info, że niektórzy wyjęli silniczek i czyścili bo był zatarty, lub wymieniali w nim szczotki.

Może ma ktoś info czy można go bezproblemowo wyciągnąć ? Chodzi mi o to czy po odłączeniu od jednostki nie wyleci płyn hamulcowy.

tmtw2vpr.pngfabia-mk1-260.png

Myślałem też nad tym, by dostać się do styków silniczka odkręcając sterownik (na rysunku oznaczone -2) i dać na krótko i zobaczyć czy kręci. Tylko kij wie jakie tam jest napięcie sterujące, czy 12V czy sterownik jakoś obniża.

Są w B6 jakieś przekaźniki od sterowania pompy ABS ? Wiem, że we wcześniejszych modelach były. Ale nie mogę znaleźć nic o A4 B6. Być może są zintegrowane już w sterowniku ? Bo całe sterowanie jest poprzez CAN.


Udało się rozwiązać problem !

Jednak to brak zasilania. Odkręciła się nakrętka trzymająca przewody zasilające nad bezpiecznikiem 50A i przewody wyskoczyły ze śruby mocującej. Dałem drugą samo-kontrującą i mam nadzieję, że problem się już nie powtórzy.

Zdjęcie bezpiecznika i przewodów:
8190259000_1453207400.jpg

Ogólnie jeśli pojawia się błąd:

00301 - ABS Return Flow Pump (V39) 35-00 To są problemy z zasilaniem pompy V39

00301 - ABS Return Flow Pump (V39) 27-00 Problem z zatartym/zaciętym silnikiem bądź też kończące się szczotki.

Zasilanie sterownika Bosch 5.7

9308630500_1453030954.jpg

Czyli do sprawdzenia bezpiecznik nr 7 i nr 42 w skrzynce bezpieczników oraz bezpiecznik 50A pod osłoną nad nogami kierowcy (bezpiecznik czerwony widoczny na zdjęciu powyżej)

Edytowane przez kamil-vag
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam koledzy mam podobny problem z pompą zwrotną ABS 35-00 dodam ze u  mnie po przekręceniu zapłonu oraz po odpaleniu na wtyczce zasilającej napięcie pokazuje 5,48v sprawdziłem bezpieczniki w sterowniku silnika pod podszybiem pod nogami kierowcy w skrzynce z bezpiecznikami i jest wszystko ok i mam pytanie gdzie szukac przyczyny aby rozwiazac moj problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...