kamil-vag Opublikowano 19 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2016 (edytowane) Czerwony wykrzyknik + ABS + ASR w VAGu pojawia się błąd błąd 00301 - ABS return flow pump V39. Po skasowaniu nie pojawia się do momentu wciśnięciu hamulca podczas jazdy. Przeszukałem trochę internet. Wychodzi na to, że błąd dotyczy silniczka pompy v39. Udało mi się znaleźć info, że niektórzy wyjęli silniczek i czyścili bo był zatarty, lub wymieniali w nim szczotki. Może ma ktoś info czy można go bezproblemowo wyciągnąć ? Chodzi mi o to czy po odłączeniu od jednostki nie wyleci płyn hamulcowy. Myślałem też nad tym, by dostać się do styków silniczka odkręcając sterownik (na rysunku oznaczone -2) i dać na krótko i zobaczyć czy kręci. Tylko kij wie jakie tam jest napięcie sterujące, czy 12V czy sterownik jakoś obniża. Są w B6 jakieś przekaźniki od sterowania pompy ABS ? Wiem, że we wcześniejszych modelach były. Ale nie mogę znaleźć nic o A4 B6. Być może są zintegrowane już w sterowniku ? Bo całe sterowanie jest poprzez CAN. Udało się rozwiązać problem ! Jednak to brak zasilania. Odkręciła się nakrętka trzymająca przewody zasilające nad bezpiecznikiem 50A i przewody wyskoczyły ze śruby mocującej. Dałem drugą samo-kontrującą i mam nadzieję, że problem się już nie powtórzy. Zdjęcie bezpiecznika i przewodów: Ogólnie jeśli pojawia się błąd: 00301 - ABS Return Flow Pump (V39) 35-00 To są problemy z zasilaniem pompy V39 00301 - ABS Return Flow Pump (V39) 27-00 Problem z zatartym/zaciętym silnikiem bądź też kończące się szczotki. Zasilanie sterownika Bosch 5.7 Czyli do sprawdzenia bezpiecznik nr 7 i nr 42 w skrzynce bezpieczników oraz bezpiecznik 50A pod osłoną nad nogami kierowcy (bezpiecznik czerwony widoczny na zdjęciu powyżej) Edytowane 19 Stycznia 2016 przez kamil-vag Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek182 Opublikowano 18 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2019 Witam koledzy mam podobny problem z pompą zwrotną ABS 35-00 dodam ze u mnie po przekręceniu zapłonu oraz po odpaleniu na wtyczce zasilającej napięcie pokazuje 5,48v sprawdziłem bezpieczniki w sterowniku silnika pod podszybiem pod nogami kierowcy w skrzynce z bezpiecznikami i jest wszystko ok i mam pytanie gdzie szukac przyczyny aby rozwiazac moj problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bbborsuk Opublikowano 25 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2020 Witam, mam ten sam problem z zasilaniem. Sprawdziłem bezpieczniki - wszystkie ok. Sprawdziłem wtyczkę przy pompie i mam napięcie na pinach 10 i 13 więc zasilanie raczej jest... co może być? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się