seba999 Opublikowano 17 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2016 Mam tylko łyżwy;) A gdzie ten czujnik jest z tylu umieszczony? Gdzieś w bagażniku.? Ostatnio wyjmowalem kolo zapasowe to jak tam gdzieś jest to może go ruszyłem.
Muskel1 Opublikowano 17 Stycznia 2016 Opublikowano 17 Stycznia 2016 Mam tylko łyżwy;) A gdzie ten czujnik jest z tylu umieszczony? Gdzieś w bagażniku.? Ostatnio wyjmowalem kolo zapasowe to jak tam gdzieś jest to może go ruszyłem. Nie ma takiej możliwości. Czujnik jest na tylnym lewym wachaczu. https://data.motor-talk.de/data/galleries/0/159/3892/37760925/203863647-w988-h656.jpg
seba999 Opublikowano 17 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2016 A jak się wypoziomuje to ta wartość będzie w okolicach 50%? Może ten czujnik się popsuł? Skoro pokazuje 78% a samochód nie jest obciazony
Muskel1 Opublikowano 17 Stycznia 2016 Opublikowano 17 Stycznia 2016 powinna być w granicach 50%. Gdyby się popsuł byłby zapisany błąd w sterowniku 55 i info o nie działającm samopiziomowaniu na FISie. Sprawdź jeszcze raz w blokach pomiarowych czy wartość sie zmienia obciążając tył. Posadź kogoś z tylu.
seba999 Opublikowano 17 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2016 Jutro sprawdzę bi juz dzisiaj mam dosyć cofnolem nawet wszystkie kodowania i to samo. Ile kosztuje nastawienie świateł w ASO ?
seba999 Opublikowano 17 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2016 Dziwi mnie też fakt ze nie widać tego przedniego czujnika na vagu. Tylko mam wpis "niezamontowany" może dlatego nie chce zaskoczyć to poziomowanie. Bo chyba powinny być 2 czujniki? Miał ktoś taki problem ze nie było widać tego przedniego czujnika. ?
Muskel1 Opublikowano 17 Stycznia 2016 Opublikowano 17 Stycznia 2016 (edytowane) Tak jak pisałem. Może nie masz drugiego. Sprawdź czy masz zamontowany z przodu na wachaczu lewa strona (kierowcy) https://data.motor-talk.de/data/galleries/0/159/3892/37760925/niveausensor-vorne-2-5021743901784439922.jpg https://data.motor-talk.de/data/galleries/0/159/3892/37760925/203863649-w988-h656.jpg Edytowane 17 Stycznia 2016 przez Muskel1
seba999 Opublikowano 18 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2016 Dzięki za scr. Sprawdzę wieczorem A powiedzcie mi proszę co oznacza ten blad: "Mam tylko jakiś błąd na sterowniku gateway 19 . 03041-zarzadzanie energią Stan bledu:01100000 Porytet bledu; 7 Częstotliwość bledu; 1 Wew. Licznik bledow; 225" Słaby akumulator. ?
wrclaguna Opublikowano 18 Stycznia 2016 Opublikowano 18 Stycznia 2016 słaby akumulator podładuj go na noc i sprawdz pozniej czy dalej bład wyskakuje Chyba ze kodowanie nie było robione przy wymianie Ile kosztuje nastawienie świateł w ASO ? a po co ASO ?Na stacji diagnostycznej 20-30 pln
seba999 Opublikowano 18 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2016 (edytowane) słaby akumulator podładuj go na noc i sprawdz pozniej czy dalej bład wyskakuje Chyba ze kodowanie nie było robione przy wymianie Ile kosztuje nastawienie świateł w ASO ? a po co ASO ? Na stacji diagnostycznej 20-30 pln Ok spróbuje podładować akumulator (akumulator nie był jeszcze wymieniany od początku cały czas jest ten sam, kodowanie jest ok sprawdzałem:)). A co do tego ustawienia, to powiedz mi prosze krok po kroku jak to wykonać: mam taki namiar: Strona firmy ADAKO - oprogramowanie diagnostyczne VCDSÂŽ Jest gdzies na to jakiś filmik na youtube? bo boje sie zeby nic nie popsuć. Strasznie minie dziwi to ze one same sie tak obnizyły...skoro nie ma zadnych błedów na fis i VCDS A moze sie te xenony obniżyły bo wykonywałem jakies zmiany w Module Centralnej Elektryki 09? to jest możliwe? Moze jakie restart trzeba zrobić tego MCE09? słaby akumulator podładuj go na noc i sprawdz pozniej czy dalej bład wyskakuje Chyba ze kodowanie nie było robione przy wymianie Ile kosztuje nastawienie świateł w ASO ? a po co ASO ? Na stacji diagnostycznej 20-30 pln Ok spróbuje podładować akumulator (akumulator nie był jeszcze wymieniany od początku cały czas jest ten sam, kodowanie jest ok sprawdzałem:)). A co do tego ustawienia, to powiedz mi prosze krok po kroku jak to wykonać: mam taki namiar: Strona firmy ADAKO - oprogramowanie diagnostyczne VCDSÂŽ Jest gdzies na to jakiś filmik na youtube? bo boje sie zeby nic nie popsuć. Strasznie minie dziwi to ze one same sie tak obnizyły...skoro nie ma zadnych błedów na fis i VCDS A moze sie te xenony obniżyły bo wykonywałem jakies zmiany w Module Centralnej Elektryki 09? to jest możliwe? Moze jakie restart trzeba zrobić tego MCE09? A jest cos takiego jak Test poziomowania Xenon na Vagu? Edytowane 18 Stycznia 2016 przez seba999
Muskel1 Opublikowano 18 Stycznia 2016 Opublikowano 18 Stycznia 2016 już prościej niż w tym linku nie da się tej procedury poziomowania opisać. Dlaczego się u Ciebie przestawiło nie mam pojęcia. Reset nic nie da bo kodowanie zostaje zapisane. Może czujnik poziomowania przymarzł i dlatego stanął na 78% ale wątpię. Sprawdzisz to czy funkcjonuje tak jak pisałem wchodząc w Sterownik 55->Blok pomiarowy 002. Dociążając tylną oś sprawdzasz czy wartości się zmieniają. Może miałeś tak od początku tylko dopiero teraz zwróciłes na to uwagę?
gaciu Opublikowano 18 Stycznia 2016 Opublikowano 18 Stycznia 2016 Opiszę co miałem kiedys z czujnikiem poziomu xenonów w B6. Po zmianie opon świeciły mi bardzo do góry i wszystkich raziłem. Też patrzyłem przez VAG-COM-a i drapałem się po głowie kombinując kilka dni. Ostatecznie popatrzyłem na czujnik na wahaczu i okazało się że podczas zmiany opon ktoś musiał przypadkiem odczepić jedno z jego ramion od wahacza i kiedy próbował zmontować je spowrotem zrobił to źle - w przypadku B6 podłączenie ramienia odwrotnie było możliwe. Nie wiem jak jest w B8, ale warto sobie spojżeć na sam czujnik i zobaczyc czy nie był czymś uderzony albo czy jest poprawnie zamontowany. Powodzenia.
seba999 Opublikowano 18 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2016 Opiszę co miałem kiedys z czujnikiem poziomu xenonów w B6. Po zmianie opon świeciły mi bardzo do góry i wszystkich raziłem. Też patrzyłem przez VAG-COM-a i drapałem się po głowie kombinując kilka dni. Ostatecznie popatrzyłem na czujnik na wahaczu i okazało się że podczas zmiany opon ktoś musiał przypadkiem odczepić jedno z jego ramion od wahacza i kiedy próbował zmontować je spowrotem zrobił to źle - w przypadku B6 podłączenie ramienia odwrotnie było możliwe. Nie wiem jak jest w B8, ale warto sobie spojżeć na sam czujnik i zobaczyc czy nie był czymś uderzony albo czy jest poprawnie zamontowany. Powodzenia. Dzięki, sprawdze to wieczorem.... i dam znaka Dobra już wiadomo co się stalo;) Odlamal się plastik od tej rurki aluminiowej na czujniku i dlatego xenony opadły a na tylnej osi było 78%. Ktoś może kupował ten zlacznik w aso (bez elektronik) i wie czy można to dostać w ogóle.?
Muskel1 Opublikowano 18 Stycznia 2016 Opublikowano 18 Stycznia 2016 (edytowane) Opiszę co miałem kiedys z czujnikiem poziomu xenonów w B6. Po zmianie opon świeciły mi bardzo do góry i wszystkich raziłem. Też patrzyłem przez VAG-COM-a i drapałem się po głowie kombinując kilka dni. Ostatecznie popatrzyłem na czujnik na wahaczu i okazało się że podczas zmiany opon ktoś musiał przypadkiem odczepić jedno z jego ramion od wahacza i kiedy próbował zmontować je spowrotem zrobił to źle - w przypadku B6 podłączenie ramienia odwrotnie było możliwe. Nie wiem jak jest w B8, ale warto sobie spojżeć na sam czujnik i zobaczyc czy nie był czymś uderzony albo czy jest poprawnie zamontowany. Powodzenia.Dzięki, sprawdze to wieczorem.... i dam znakaDobra już wiadomo co się stalo;)Odlamal się plastik od tej rurki aluminiowej na czujniku i dlatego xenony opadły a na tylnej osi było 78%. Ktoś może kupował ten zlacznik w aso (bez elektronik) i wie czy można to dostać w ogóle.? Wstaw jakąś fotkę.Zgodnie z ETKA nie ma możliwość dokupienia pojedynczych cześci. Może na aukcjach ale w ASO cały czujnik. Przy zakupie ważne jest jakie masz zawieszenie i czy xenony skrętne czy nie. Edytowane 18 Stycznia 2016 przez Muskel1 1
simon__75 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 A jak lampy wcale nie robią góra-dół przy włączaniu ?
Muskel1 Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Przede wszystkim należy zaznaczyć, że lampy wykonują test przy uruchuchamianiu silnika. tzn, że jeżeli silnik już pracuje przez chwilkę i światła zostaną włączone nie widać wtedy ruchu soczewek, bo wykonały już test przy uruchamianiu silnika. Jeżeli natomiast wogóle nie wykonują testu, powinien na FISie wyświetlić się komunikat o niesprawnym układzie samopoziomowania.
simon__75 Opublikowano 8 Listopada 2018 Opublikowano 8 Listopada 2018 Podobny problem mam u siebie....Nie podłaczałem jeszcze kompa bo nie mam kiedy Z grubsza wygląda to tak
BLADY1910 Opublikowano 23 Lutego 2020 Opublikowano 23 Lutego 2020 Witam. A u mnie taka sytuacja że jadę wczoraj wieczorem prędkość ok 120 i nagle xsenon zaczyna świecić w górę. Audi A4B8 Avant 2012. Rano patrzę a światła dalej w górę. Zero błędów i co z tym zrobić. Pomóżcie
pila24 Opublikowano 23 Lutego 2020 Opublikowano 23 Lutego 2020 Godzinę temu, BLADY1910 napisał: Witam. A u mnie taka sytuacja że jadę wczoraj wieczorem prędkość ok 120 i nagle xsenon zaczyna świecić w górę. Audi A4B8 Avant 2012. Rano patrzę a światła dalej w górę. Zero błędów i co z tym zrobić. Pomóżcie Czujniki poziomu sprawdź i ich mocowania. Błędów może nie być jak sygnał z nich ma wartość wiarygodną.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się