tomekxp2 Opublikowano 18 Stycznia 2016 Opublikowano 18 Stycznia 2016 Witam. Planuję wymienić turbo sprężareke. Obecnie a4 b7 1.9 bRb 115km. Znalazłam na forum turbiny o oznaczeniu: awx i avf. Pytanie czy szukać jeszcze jakiś innych o innym oznaczeniu - sprawniejsze/ mocniejsze bez większych przeróbek ?. Czy w/w są wystarczające.Drugie pytanie - czy w/w sprężarki wejdą p&p ? Czy trzeba coś modyfikować. Oraz czy są jakieś mocniejsze turbiny , które będą p&p zamiast serii ?
Dev Opublikowano 18 Stycznia 2016 Opublikowano 18 Stycznia 2016 Wrzuc od AWX/AVF wsio p&p ale od razu musisz robic program bez tego nie ma sensu zmiana. Mozna tez zapodac hybryde, jak chcesz to mam taką.
tomekxp2 Opublikowano 20 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2016 (edytowane) Tak jak mówisz po wymianie będzie program. Z tego co wyczytałem to można podejść około 160 km i około 400 Nm wtedy. Najważniejsze dla mnie to żeby były p&p podczas wymiany bo chyba będę sam wymieniał. Dzięki Witam, czytam forum i znalazłem informacje, że aby wstawić turbo awx zamiast brb to musi być jakaś przejściówka wylotu na wąż. Czy to chodzi o to ? Przejściówka redukcja turbo AWX ASZ AFN 1,9tdi VAG nr aukcji (5917950630). Teraz to już nie wiem, bo jedni piszą że awx jest P&p czyli wyciągam brb i wstawiam awx bez żadnych redukcji itp, czy jednak trzeba kupić jakieś redukcję ? A jeśli tak to jakie ? Edytowane 20 Stycznia 2016 przez tomekxp2
Dev Opublikowano 21 Stycznia 2016 Opublikowano 21 Stycznia 2016 Jak dasz przejsciowke to zdławisz dolot Musisz dac waz od AWX/AVF
tomekxp2 Opublikowano 21 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2016 (edytowane) Ok, rozumiem. Czyli przy wymianie na awx trzeba dokupić wąż pod sprężarekę i wtedy zainstalować p&p. Czy trzeba jeszcze dokupić jakieś elementy aby podłączyć awx ? Edytowane 21 Stycznia 2016 przez tomekxp2
instruktor83 Opublikowano 24 Stycznia 2016 Opublikowano 24 Stycznia 2016 Tomek będziesz kupował nową turbine? Jaki koszt takiego przedsięwzięcia?
tomekxp2 Opublikowano 24 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2016 (edytowane) Jeśli Nowa to ASO i wtedy jest b. drogo. Jak trafię używaną ori z pewnego źródła to kupię. A jak nie to będę zbierał przez ten czas na nową. Koszt to już zależy gdzie i u kogo robisz. Wymiana turbiny + przejściówka albo wąż, nowy program lub korekta jeśli masz już program zrobiony. ( Koszt turbiny, wymiany i programu). Jak zrobię już tego moda to dam znać na pw ile taka przyjemność kosztuje. Edytowane 24 Stycznia 2016 przez tomekxp2
MAT1000 Opublikowano 25 Stycznia 2016 Opublikowano 25 Stycznia 2016 Przy okazji, wywal chłodnicę spalin i wyłącz EGR + zaślepienie. Miałem też wrzucać przed programem AWX'a, ale ciężko znaleźć z pewnego źródła.
tomekxp2 Opublikowano 25 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2016 No jak już uzbieram "graty" to będę myślał jak to dobrze ogarnąć. Ciężko znaleźć w dobrym stanie. Głównie szukam na forum. Jak dobrze będzie to w środę będą miał jedną do sprawdzenia .
adrian998998 Opublikowano 25 Stycznia 2016 Opublikowano 25 Stycznia 2016 Ja na hybrydzie od DEV-a ugralem w brb tatuska 158ps i 385nm na wiecej zabraklo paliwa. Soft bezdymnie wyszedl. Sory za znaki pl ale siedze w Norwegi i kompy maja tylko ich jezyk.
tomekxp2 Opublikowano 25 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2016 Jest ok. Ładne parametry. A jak się jeździ ? Czuć tą moc ?
adrian998998 Opublikowano 25 Stycznia 2016 Opublikowano 25 Stycznia 2016 No jechać jedzie jak na tą moc.
tomekxp2 Opublikowano 25 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2016 (edytowane) A jak to się ma z v-max ? Przy wzroście mocy i momentu tez prędkość max wzrasta ? Ciekawe jak to się ma przy Twoich parametrach w porównaniu do serii . O ile może pójść do góry . Edytowane 25 Stycznia 2016 przez tomekxp2
SotoM Opublikowano 3 Lutego 2016 Opublikowano 3 Lutego 2016 (edytowane) Brb i awx mają tą samą turbine- różnica tylko w muszli kompresyjnej...środek ten sam... Więc jak się bawić to raczej iść w turbo od CR. pod warunkiem że się wyrzuci chłodniczke egru. Edytowane 3 Lutego 2016 przez SotoM
lotdin Opublikowano 16 Lutego 2016 Opublikowano 16 Lutego 2016 Wrzuc od AWX/AVF wsio p&p ale od razu musisz robic program bez tego nie ma sensu zmiana. Mozna tez zapodac hybryde, jak chcesz to mam taką. masz jeszcze ja ? PW
Jarol Opublikowano 17 Lutego 2016 Opublikowano 17 Lutego 2016 Brb i awx mają tą samą turbine- różnica tylko w muszli kompresyjnej...środek ten sam... Więc jak się bawić to raczej iść w turbo od CR. pod warunkiem że się wyrzuci chłodniczke egru.Na większe turbo i tak pewnie braknie paliwa. Po za tym IC będzie za mało wydajny.
januszm41 Opublikowano 21 Lutego 2016 Opublikowano 21 Lutego 2016 nie wystarczy ci okolo 145-150km na originalnym sprzecie?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się