sprat Opublikowano 19 Stycznia 2016 Opublikowano 19 Stycznia 2016 Witam mam problem z a4 b6. Dziś rano na czerwono zapaliła się kontrolka Kuhlmittel Płynu było mocno ponizej minimum. Dolałem litra jest pomiędzy MIN i MAX (ten pierscien jakby) Dodam jeszcze, że od dołu jest nieco wilgotny zbiorniczek. Tam jest jakby jakiś otwór, w którym chyba wcześniej była jakaś uszczelka - nie wiem jak to okreslic
black4 Opublikowano 19 Stycznia 2016 Opublikowano 19 Stycznia 2016 Witam mam problem z a4 b6. Dziś rano na czerwono zapaliła się kontrolka Kuhlmittel Płynu było mocno ponizej minimum. Dolałem litra jest pomiędzy MIN i MAX (ten pierscien jakby) Dodam jeszcze, że od dołu jest nieco wilgotny zbiorniczek. Tam jest jakby jakiś otwór, w którym chyba wcześniej była jakaś uszczelka - nie wiem jak to okreslic Witaj, Kolego a może króciec wodny puszcza? Pozdrawiam!
sprat Opublikowano 19 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2016 a jak to sprawdzić? znaczy w którym to miejscu jest?
Mateuszek1001 Opublikowano 19 Stycznia 2016 Opublikowano 19 Stycznia 2016 (edytowane) Króciec znajduje sie z tyłu silnika, między silnikiem a grodzią, poniżej zaworu combi. Jest przykręcony do głowicy 2 śrubami a raczej szpilkami M6. W 1.8T jest to częsta przypadłość, najczęściej pękają zdarza sie również że twardnieją o ringi (tak jak było w moim przypadku) wymiana samego o ringa pomogła. Jeśli natomiast bd pęknięty króciec to trzeba wymienić, chłopaki są zdania że sprawdza sie tylko OEM. Sprawdzić można małym lusterkiem, po za tym jeśli skrzynia od góry bd z płynu to na 90% przyczyną jest króciec. Roboty nie jest dużo, samemu spokojnie ogarniesz. Jedynym utrudnieniem jest słaby dostęp. Edytowane 19 Stycznia 2016 przez Mateuszek1001
otis89 Opublikowano 19 Stycznia 2016 Opublikowano 19 Stycznia 2016 (edytowane) Ten otwór w zbiorniczku to tzw przelew tamtędy ucieka nadmiar płynu i ciśnienie jak jest za duże, nie ma tam uczelki. Edytowane 19 Stycznia 2016 przez otis89
Mateuszek1001 Opublikowano 19 Stycznia 2016 Opublikowano 19 Stycznia 2016 (edytowane) Nr o ringa 037 121 687 wymiary 36x3,15, można dostać w ASO bądź w sklepie z o ringami, 36x3,5 też jest okej. Natomiast nr króćca to 06B 121 132 E Edytowane 19 Stycznia 2016 przez Mateuszek1001
sprat Opublikowano 20 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2016 Problemem byly weze od lpg dokrecilem dolalem plynu i wsjo OK Martwi mnie jednak co innego -w czasie jazdy temperatura na vag skacze od 95 do 102. czy to moze byc powiazane?
Mateuszek1001 Opublikowano 20 Stycznia 2016 Opublikowano 20 Stycznia 2016 Tez tak mam, wymieniłem termostat i danej tak samo. Olałem temat
sprat Opublikowano 20 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2016 Mateuszek1001 dzieki. Bo juz mnie wczoraj mechanik nastraszyl ze to moze byc peknieta glowica
pezet202 Opublikowano 20 Stycznia 2016 Opublikowano 20 Stycznia 2016 Miałem ten sam problem miesiąc temu u siebie w audi. Musiałem co miesiąc dolewać około 200-300ml płynu chłodniczego. Okazał się zepsuty krócieć. Wymieniłem i jest ok.
pepik Opublikowano 20 Stycznia 2016 Opublikowano 20 Stycznia 2016 Martwi mnie jednak co innego -w czasie jazdy temperatura na vag skacze od 95 do 102. czy to moze byc powiazane? Tez tak mam, wymieniłem termostat i danej tak samo. Olałem temat do sprawdzenia poprawność działania wisko
Łukasz13 Opublikowano 20 Stycznia 2016 Opublikowano 20 Stycznia 2016 W b6 z elektrycznym termostatem taka temp. Jest normalna, po drugie nie ma tam wisco. Wysłane z mojego Q8HD przy użyciu Tapatalka
pepik Opublikowano 20 Stycznia 2016 Opublikowano 20 Stycznia 2016 W b6 z elektrycznym termostatem taka temp. Jest normalna, po drugie nie ma tam wisco. Wysłane z mojego Q8HD przy użyciu Tapatalka sorry nie zauważyłem ,że chodzi o b6
Mateuszek1001 Opublikowano 20 Stycznia 2016 Opublikowano 20 Stycznia 2016 Ponoć właśnie 1.8t ma wyższa temp pracy
sprat Opublikowano 20 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2016 no to jest kurde ciekawostka z ta temperatura ja jak za pierwszym razem to zobaczylem to tez mialem stracha
Mateuszek1001 Opublikowano 20 Stycznia 2016 Opublikowano 20 Stycznia 2016 Sprawdź dla pewności czy nie przybywa ci oleju. Oraz czy płyn chłodniczy nie ma zapachu spalin bądź czy nie ma osadu na korku.
sprat Opublikowano 20 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2016 to wszystko sprawdzałem i żadnego z tych objawów nie ma na szczęście. Oleju co najwyżej ubywa po ostrej jeździe ale tez nie jakos duzo.
Mateuszek1001 Opublikowano 20 Stycznia 2016 Opublikowano 20 Stycznia 2016 To że ubywa to norma, przy butowaniu zawsze trochę zeżre , wiadomo, wszystko w granicach rozsądku. Jeśli nie ma żadnych innych objawów to bym to zostawił w spokoju
sprat Opublikowano 25 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2016 a czy jest gdzies na forum instrukja wymiany krócća wody? Bo znowy bierze płyn
elmo814 Opublikowano 25 Stycznia 2016 Opublikowano 25 Stycznia 2016 melise sobie kup jak chcesz ten krociec wymieniac , podejscia nie ma pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się