Adam Mówiński Opublikowano 19 Stycznia 2016 Opublikowano 19 Stycznia 2016 Witam. Moją Audice coś boli ale sam nie wiem co. Gdy temperatura była na dworze jeszcze dodatnia to odpalała za pierwszym max. za drugim razem. Teraz gdy temperatura jest na minusie odpala dopiero za 6-7 razem jest to tragiczne, bo cierpi i akumulator i rozrusznik, a zapewne też inne rzeczy. Nie wiem co może być nie tak dlatego zwracam się z prośbą do was, co może być przyczyną takiego problemu? dodam, że przy temperaturze zewnętrznej ok. -11 - -15 dopóki nie przejechało się ok. 10 km to Audi po redukcji do drugiego biegu lub podjazdu na światła, falowało obrotami, trzęsło się i gasło. Teraz na szczęście tego nie ma ale np. po trasie 100 km, zgaszeniu silnika i ponownym uruchamianiu go po postoju 5-10 minut Audi również łapie dopiero za 2-3 razem skorzystałem z dodatku STP, który dolewa się do diesla, niby wspomaga rozruch i oczyszcza wtryski, lecz nie widać żadnej różnicy oprócz tego, że gdy załapie za tym siódmym razem to nie ma chmurki dymu z rury jak wcześniej. Bardzo was proszę o pomoc jak temu zaradzić i przywrócić moją Audi do takiego stanu żeby odpalała chociaż za tym drugim razem. Z góry dziękuję
lukasz51237 Opublikowano 20 Stycznia 2016 Opublikowano 20 Stycznia 2016 Napisz najpierw jaki masz silnik w tej Audicy, będzie coś więcej wiadomo. Świece żarowe bym na Twoim miejscu w ciemno wymieniał.
lukaszooo Opublikowano 20 Stycznia 2016 Opublikowano 20 Stycznia 2016 Podstawa to błędy z vaga, w tym silniku bardzo ważny jest kąt wtrysku i dawka paliwa (uzupełnij profil bo nie wiadomo jaki masz model silnika). Dorwij vaga sprawdz błedy, następnie rozgrzej auto do 90C wyłaćz wszystko co ciągnie prąd i na odpalonym silniku zrób loga grupy 01, a nastepnie 00BS, wrzuć na vaglog.pl i podaj link.
Adam Mówiński Opublikowano 21 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2016 Podstawa to błędy z vaga, w tym silniku bardzo ważny jest kąt wtrysku i dawka paliwa (uzupełnij profil bo nie wiadomo jaki masz model silnika). Dorwij vaga sprawdz błedy, następnie rozgrzej auto do 90C wyłaćz wszystko co ciągnie prąd i na odpalonym silniku zrób loga grupy 01, a nastepnie 00BS, wrzuć na vaglog.pl i podaj link. Nie wiem jak ale postaram się to zrobić
Piotrek2602 Opublikowano 21 Stycznia 2016 Opublikowano 21 Stycznia 2016 Sprawdź sobie też właśnie świece żarowe. Łatwym sposobem jest kawałek przewodu do klemy plusowej i każda świece po kolei muskać delikatnie drugim końcem przewodu, jak iskrzy to dana świeca jest dobra a jak nie to lipa
FABAFCB10 Opublikowano 21 Stycznia 2016 Opublikowano 21 Stycznia 2016 Świece żarowe miałem kiedyś podobnie w Vw Sharan 1.9 TDI
lukasz51237 Opublikowano 22 Stycznia 2016 Opublikowano 22 Stycznia 2016 Sprawdź sobie też właśnie świece żarowe. Łatwym sposobem jest kawałek przewodu do klemy plusowej i każda świece po kolei muskać delikatnie drugim końcem przewodu, jak iskrzy to dana świeca jest dobra a jak nie to lipa Takie sprawdzenie świec żarowych nie jest miarodajne, świeca może mieć przebicie, nie grzać tak jak trzeba i będzie iskrzyć a nie będzie ok. Jeśli sprawdzać już świece to wykręcić je i bezpośrednio do akusia podłączyć, w kilka sekund powinny być czerwone.
Piotrek2602 Opublikowano 22 Stycznia 2016 Opublikowano 22 Stycznia 2016 Wiadomo ze to nie jest miarodajne ale zawsze szybka diagnoza w jakiś sposób jest.
nitro20 Opublikowano 22 Stycznia 2016 Opublikowano 22 Stycznia 2016 Koniecznie sprawdź błędy vagiem, ja też jeszcze dwa tygodnie temu tego nie ogarniałem, nie jest to trudne. Kup kabelek i będziesz miał wszystko jak na ręku. Miałem podobne objawy z tym, że mi gasł po chwili, okazał się czujnik temperatury wody, ale wywaliło mi go w błędach na VAGu. Także przedewszystkim VAG, nie będziesz szukał po omacku.
Grzegorz Szymanowski Opublikowano 23 Stycznia 2016 Opublikowano 23 Stycznia 2016 Myślę że masz zapchany filtr paliwa .U mnie też palił aż na końcówce akumulatora.A dodatek już ci nie pomoże . Zrób obejście na krótko i zobaczysz [koszt ok 5 zł]Jak pojedzie to wyjeździj to gówno do końca i reszta wiadomo...
Adam Mówiński Opublikowano 23 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2016 Wymieniłem w ciemno filtr paliwa (własnoręcznie by zaoszczędzić na mechaniku) i efekty są od razu na mrozie odpala po nocy za 2-3 razem więc zapewne też świeczki sprawdzę, ale przynajmniej nie gaśnie już po 3 kilometrach i na rozgrzanym silniku po zgaszeniu i postoju nawet 30 minut, odpala od strzała. Dziękuję koledzy za pomoc P.S. Mogę dostać namiary na ten kabelek do diagnostyki? Oraz oprogramowanie, które jest wymagane do diagnostyki? Można skądś pobrać czy jak?
FABAFCB10 Opublikowano 23 Stycznia 2016 Opublikowano 23 Stycznia 2016 Świece wymienisz i będzie dobrze
Adam Mówiński Opublikowano 23 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2016 Dodatkowo po wymianie filtra paliwa zniknął problem szarpania auta po odpuszczeniu pedału gazu
Grzegorz Szymanowski Opublikowano 23 Stycznia 2016 Opublikowano 23 Stycznia 2016 (edytowane) Dodatkowo po wymianie filtra paliwa zniknął problem szarpania auta po odpuszczeniu pedału gazu Od razu trafiłem że paliwo a jak świece padnięte to jak od pali to już będzie chodził. Tylko jak masz syf w baku to przygotuj się że znowu się zapcha Edytowane 23 Stycznia 2016 przez Grzegorz Szymanowski
Adam Mówiński Opublikowano 23 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2016 Od razu trafiłem że paliwo a jak świece padnięte to jak od pali to już będzie chodził. Tylko jak masz syf w baku to przygotuj się że znowu się zapcha Wydaje mi się, że bak czysty tylko poprzedni właściciel filtra nie wymieniał a jeśli już chciałbym oczyścić zbiornik to jak to zrobić? Jakieś preparaty dodatkowe do oleju napędowego czy inny sposób?
lukasz51237 Opublikowano 23 Stycznia 2016 Opublikowano 23 Stycznia 2016 Od razu trafiłem że paliwo a jak świece padnięte to jak od pali to już będzie chodził. Tylko jak masz syf w baku to przygotuj się że znowu się zapcha Wydaje mi się, że bak czysty tylko poprzedni właściciel filtra nie wymieniał a jeśli już chciałbym oczyścić zbiornik to jak to zrobić? Jakieś preparaty dodatkowe do oleju napędowego czy inny sposób? Zostaw zbiornik w spokoju. Tankuj do pełna, nie wyjeżdżaj paliwa do głębokiej rezerwy szczególnie zimą i będzie dobrze Napisz jeszcze jaki masz kod silnika. Co do kabla to ja mam coś takiego http://allegro.pl/uniwersalny-najlepszy-interfejs-vag-kkl-usb-obd2-i5642798540.html Możesz też kupić niebieskiego chinola i też będzie śmigać
Adam Mówiński Opublikowano 23 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2016 Od razu trafiłem że paliwo a jak świece padnięte to jak od pali to już będzie chodził. Tylko jak masz syf w baku to przygotuj się że znowu się zapcha Wydaje mi się, że bak czysty tylko poprzedni właściciel filtra nie wymieniał a jeśli już chciałbym oczyścić zbiornik to jak to zrobić? Jakieś preparaty dodatkowe do oleju napędowego czy inny sposób? Zostaw zbiornik w spokoju. Tankuj do pełna, nie wyjeżdżaj paliwa do głębokiej rezerwy szczególnie zimą i będzie dobrze Napisz jeszcze jaki masz kod silnika. Co do kabla to ja mam coś takiego http://allegro.pl/uniwersalny-najlepszy-interfejs-vag-kkl-usb-obd2-i5642798540.html Możesz też kupić niebieskiego chinola i też będzie śmigać Właśnie co do kodu silnika to gdzie go można sprawdzić?
lukasz51237 Opublikowano 23 Stycznia 2016 Opublikowano 23 Stycznia 2016 Od razu trafiłem że paliwo a jak świece padnięte to jak od pali to już będzie chodził. Tylko jak masz syf w baku to przygotuj się że znowu się zapcha Wydaje mi się, że bak czysty tylko poprzedni właściciel filtra nie wymieniał a jeśli już chciałbym oczyścić zbiornik to jak to zrobić? Jakieś preparaty dodatkowe do oleju napędowego czy inny sposób? Zostaw zbiornik w spokoju. Tankuj do pełna, nie wyjeżdżaj paliwa do głębokiej rezerwy szczególnie zimą i będzie dobrze Napisz jeszcze jaki masz kod silnika. Co do kabla to ja mam coś takiego http://allegro.pl/uniwersalny-najlepszy-interfejs-vag-kkl-usb-obd2-i5642798540.html Możesz też kupić niebieskiego chinola i też będzie śmigać Właśnie co do kodu silnika to gdzie go można sprawdzić? Obudowa rozrządu albo naklejka w bagażniku jeśli masz książkę serwisową to tam też powinno być. Kod powinien być trzy literowy i zaczynać się na literę A (wyjątek stanowi silnik 1Z)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się