Mirek Stoparek Opublikowano 19 Stycznia 2016 Opublikowano 19 Stycznia 2016 Witam Mam problem z moją audiczką. Otóż od wczoraj autko kompletnie straciło moc - turbo nie dmucha,kompletny muł, prędkośc max 30 km/h i wyżej jak 2 tysiące obrotów nie chce iść nawet na luzie. Wczoraj dojrzałem tylko pewną prawidłowośc - jeśli wezmę pedał w podłogę i wcisnę w tym samym momencie hamulec to obroty drastycznie spadają... Gdzie szukać przyczyny? Sprawdzałem wężyki podciśnienia ale nic z tego nie wynikło...
lukasz51237 Opublikowano 20 Stycznia 2016 Opublikowano 20 Stycznia 2016 Jak sprawdziłeś te wężyki, co zrobiłeś z nimi? Podłącz Vaga i zobacz błędy.
Mirek Stoparek Opublikowano 23 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2016 (edytowane) Logi zrobione, lecz nie wiem czy poprawne bloki. Auto nie chce lecieć wyżej jak 2,5k obrotów...Błędów brak... BasicSetting: http://vaglog.pl/log_247329.html- 000 http://vaglog.pl/log_247331.html- 004 http://vaglog.pl/log_247330.html- 003 Statyczne: http://vaglog.pl/log_247335.html- 000 http://vaglog.pl/log_247332.html- 001 http://vaglog.pl/log_247336.html- 003 http://vaglog.pl/log_247333.html- 004 http://vaglog.pl/log_247334.html- 007 http://vaglog.pl/log_247337.html- 013 http://vaglog.pl/log_247338.html- 023 Dynamiczne: http://vaglog.pl/log_247339.html- 000 http://vaglog.pl/log_247340.html- 004, 003, 001 http://vaglog.pl/log_247341.html- 008 http://vaglog.pl/log_247342.html- 010 http://vaglog.pl/log_247343.html- 011 Chyba pozostaje wizyta u okolicznych druciarzy :/ Edytowane 23 Stycznia 2016 przez Mirek Stoparek
lukasz51237 Opublikowano 23 Stycznia 2016 Opublikowano 23 Stycznia 2016 Na moje oko to Ci w ogóle turbinka nie wstaje.
baca2309 Opublikowano 23 Stycznia 2016 Opublikowano 23 Stycznia 2016 (edytowane) Siemka , logi robimy osobno dawka do zmiany na 3mg bo jest poza granica regulacji, sprawdzałeś cały dolot czy jest szczelny? bo turbo ładuje 0,2 bara a powinno 0,85 ktoś grzebał przy gruszce? zmostkuj wężyk gruszki z turbo omijając zawór i sie przejedz kawałek potem możesz wypiąć kostke z przepływki i sie przejechać zobaczyć czy bd jakiś efekt Edytowane 23 Stycznia 2016 przez baca2309
Mirek Stoparek Opublikowano 23 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2016 Przy turbo nic nie było grzebane, wszystko elegancko śmigało... w połowie drogi sie zmulił i sytuacja jest taka jak widać... Postaram się jeszcze dziś ruszyć ten temat..
baca2309 Opublikowano 23 Stycznia 2016 Opublikowano 23 Stycznia 2016 to sprawdz bardzo dokładnie cały dolot, łącznik przy kol, ssacym lubi pękać
Mirek Stoparek Opublikowano 23 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2016 (edytowane) Dolot sprawdziłem i wszystko wydaję się być ok... :/ zauważyłem jeszcze, że na luzie w okolicach 2k obrotów zaczyna trząść budą - wcześniej nic takiego nie miało miejsca... Myślałem jeszcze nad przepływomierzem, patrząc na 3 blok mam co do niego wątpliwości, a druga sprawa, to w logach widzę, że egr cały czas jest w tym samym "położeniu" - czy to zjawisko pożądane? Edytowane 23 Stycznia 2016 przez Mirek Stoparek
baca2309 Opublikowano 23 Stycznia 2016 Opublikowano 23 Stycznia 2016 (edytowane) egr nie ma nic do spadku mocy, wypinałeś kostke? Wez kąbinerki i postaraj sie rozruszac sztange bo moze sie gruszka zacięła i jest zawór otwarty Edytowane 23 Stycznia 2016 przez baca2309
Mozgu Opublikowano 24 Stycznia 2016 Opublikowano 24 Stycznia 2016 mozesz podmienic przepływomierz jak masz od kogo
Mirek Stoparek Opublikowano 24 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2016 egr nie ma nic do spadku mocy, wypinałeś kostke? Wez kąbinerki i postaraj sie rozruszac sztange bo moze sie gruszka zacięła i jest zawór otwarty Czy sztanga kombinerkami bez wiekszych oporów powinna się ruszyć ? U mnie ani drgnie... Spróbuje jutro dokładniej ruszyć temat, bo to nie robota na dzisiaj..
baca2309 Opublikowano 24 Stycznia 2016 Opublikowano 24 Stycznia 2016 wiesz co powinna chodzić dosyć cieżko ale śmiało kąbinerkami powinieneś ruszać, możesz jeszcze wziąć duża strzykawkę z wężykiem i wpychając powietrze powinna chodzić, może być pordzewiała w środku i zacięta, jeśli tak bedzie to wd40 do środka i rozruszać
Mirek Stoparek Opublikowano 24 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2016 (edytowane) Wlasnie zrobiłem patent z strzykawką. Wpychając powietrze sztanga sie porusza, ale tu pytanie - czy to nie musi działac na zasadzie podcisnienia? Bo zaciagajac powietrze do strzykawki nie ma reakcji... Edytowane 24 Stycznia 2016 przez Mirek Stoparek
baca2309 Opublikowano 24 Stycznia 2016 Opublikowano 24 Stycznia 2016 (edytowane) nie bo jest to turbina wastgate, wypychając powietrze otwiera sie zawór upustowy zbijając ciśnienie:) zmostkowałeś turbo z gruchą? ściagnij jeszcze wąż ssący z turba i zobacz jaki luż wzdłużny jest i jak tam wygląda może wirnik zmieliło i turbo sie nie napędza, jakieś kopcenie? Edytowane 24 Stycznia 2016 przez baca2309
Mirek Stoparek Opublikowano 25 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2016 (edytowane) Właśnie na ciepłym kopci strasznie. Zajrzałem dziś do wirnika i wydaje mi się, że ma bardzo duże opory gdy chciałem nim zakręcić..luzów brak Druga sprawa czy na wężu od kolektora ssącego, ktory idzie do IC nawet na wolnych obrotach nie powinno dmuchać? Bo u mnie zasysa i nie wiem czy tak ma być - mój pierwszy dieselek Edytowane 25 Stycznia 2016 przez Mirek Stoparek
Mozgu Opublikowano 25 Stycznia 2016 Opublikowano 25 Stycznia 2016 Cięzko powiedzieć co jest dla ciebie duzym oporem. Ogolnie wirnik powinien sie lekko obracac. Ciekawe czy cie nie przytarło turbo. Na wolnych obrotach turbo dośc wolno sie obraca i nie jest w stanie wytworzyć ciśnienia. A powietrze ciągle jest zasysane do silnika i w kolektorze dolotowym panuje niewielkie podciśnienie ale tylko na wolych obrotach. Na wyższych obrotach na luzie mozna osiągnąć cos około 0.3 bar. CIekawa jest sprawa samego turbo bo ogolnie prawie każde ma jakis luz, a jak twoje nie ma a ciężko sie obraca to nie wróży najlepiej. Opisz moze cos co sie stało przed ta awaria. I czy stało sie takie cos w trakcie jazdy czy po jakiejs trasie bylo ok a potem jak wiadłeś d*pa?
baca2309 Opublikowano 25 Stycznia 2016 Opublikowano 25 Stycznia 2016 słuchaj, ściagnij wąż z turba odpal samochód i zobacz co sie dzieje powinien sie szybko krecic na biegu jałowym, jak mocno kopci na biało to może być tak ze zmieliło wirnik od strony gorącej i spaliny nie napedzaja turba stad taki niski doładowanie, znostkuj jeszcze turbo z gruszka i sie przejedz jak nie bd poprawy to odkec wydech od muszli ,kup uszczelke za 10zł i zajrzyj lusterkiem do środka czy niema kupy oleju i czy wogle jest wirnik
Mirek Stoparek Opublikowano 29 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2016 Po wszystkich możliwych rzeczach do sprawdzenia poddałem się i oddałem autko do serwisu - według nich padła pompa wtryskowa - zregenerują mi ją na miejscu. Z turbina wszystko ok... Dam wam znać o efektach...
baca2309 Opublikowano 29 Stycznia 2016 Opublikowano 29 Stycznia 2016 (edytowane) w logach wysterowanie jest ok pompa wyglada dobrze nie daj sie naciągac, mostkowałes turbo z grucha? Edytowane 29 Stycznia 2016 przez baca2309
Mirek Stoparek Opublikowano 1 Lutego 2016 Autor Opublikowano 1 Lutego 2016 Z pompy sie lało więc wymienili mi tylko uszczelki - niewielki koszt. Ale najlepsza jest przyczyna braku mocy...gdzieś w układzie dolotowym bym kawał zwiniętego KARTONU !!!!- bylem wcześniej na wymianie pasķów i widocznie takiego gratisa mi tam upchali... W każdym bądź razie dzieki wielkie za pomoc... byłem w sumie blisko wrzuce jeszcze logi dla porownania
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się