Deko Opublikowano 20 Stycznia 2016 Opublikowano 20 Stycznia 2016 (edytowane) Koledzy mam problem z wyciekiem oleju, mniej więcej zlokalizowałem największe miejsce ze świeżym olejem, pytanie tylko z czego to może lecieć ? 1.9 BKE 2005 r Zdjęcie poniżej (chciałbym wiedzieć mniej więcej z czym się mierze) <a href=http://zapodaj.net/4cad112c12eb5.jpg.html>DSC_3890.JPG</a> <a href=http://zapodaj.net/ce6656956e611.jpg.html>DSC_3891.JPG</a> <a href=http://zapodaj.net/cfdff232222cb.jpg.html>DSC_3892.JPG</a> <a href=http://zapodaj.net/af5eb5cd54bcb.jpg.html>DSC_3893.JPG</a> <a href=http://zapodaj.net/12dc3d951dcda.jpg.html>DSC_3895.JPG</a> Kurde, foty robione na szybko i nic nie widać .... Wyciek jest na wysokości silnika w kierunku kabiny (po lini prostej od wlewu oleju) Edytowane 20 Stycznia 2016 przez Deko
bronek_neo Opublikowano 20 Stycznia 2016 Opublikowano 20 Stycznia 2016 nie będzie to uszczelka pompy vacum?
piotrsob1 Opublikowano 20 Stycznia 2016 Opublikowano 20 Stycznia 2016 Na fotach widać że silnik suchy jak pieprz, gdzieś Ty wypatrzył ten wyciek Zazwyczaj cieknie na szybkozłączce przewodu idącego od coolera do klapy gaszącej , ale ja tam nic nie widzę
Ralen Opublikowano 20 Stycznia 2016 Opublikowano 20 Stycznia 2016 Up no ja też ślepy xd ale to co tu w tej części silnika może cienkąć... to tylko vacuum chyba. Ew. Przewody paliwowe może?
Deko Opublikowano 20 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2016 Teraz może będzie lepiej widać Na pierwszy zdjęciu jest zaznaczone miejsce gdzie jest pełno śladów świeżego oleju (ciężkie jest dojście) <a href=http://zapodaj.net/86bc4bf532023.jpg.html>DSC_3898.JPG</a> <a href=http://zapodaj.net/e172830ba0f24.jpg.html>DSC_3901.JPG</a> <a href=http://zapodaj.net/5fabfbbbee55c.jpg.html>DSC_3902.JPG</a> <a href=http://zapodaj.net/a50ce0d1a8e16.jpg.html>DSC_3903.JPG</a> Przewody paliwowe to chyba byłoby czuć ropę ?
Ralen Opublikowano 20 Stycznia 2016 Opublikowano 20 Stycznia 2016 Pompa vacuum puszcza ci olej do układu podciśnienia. Możesz dawać ja do uszczelnienia ale nie wiem czy jest sens jezeli masz pompe LUKa - one byly wadliwe. Nowy vacuum BOSHa kosztuje 1000zl. Ja używke w stanie niemal ideał kupiłem za 180zl.
Deko Opublikowano 20 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2016 (edytowane) Jakie mogą być przyczyny wadliwej pompy ? Na allego moża kupić uszczelkę ma to senes ? Nie widzę jaki jest producent pompy, jutro sprawdzę. Pompa również ma wpływ na turbinę ? Edytowane 20 Stycznia 2016 przez Deko
Ralen Opublikowano 21 Stycznia 2016 Opublikowano 21 Stycznia 2016 No o tej uszczelce pisałem właśnie ze raczej nie ma sensu. Nie jestem też peWien co ci tam cieknie, czy olej czy paliwo-ropa bo vacuum odpowiada za wytwarzanie ciśnienia paliwa Przyczna? Nalatane 300 000 km i uszczelka juz nie domaga sparciała. Jeżeli masz turbo ze zmienna geometria to ma wpływ ponieważ jest to sterowane podciśnieniem które generuje Ci pompa
Deko Opublikowano 21 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2016 Turbina już też powoli woła o pomoc (przeładowuje ją) czy to może być przyczyna walniętej pompy ? Zdecydowanie jest to bardziej plama oleju niż paliwa (tłusta i nie ma zapachu ropy) Nie mam teraz dostępu do auta, ale pytanie czy numer po którym mogę szukać zamiennika (na jaką firmę ewentualnie zwrócić uwagę?) ewentualnie używki znajduje się gdzie w widocznym miejscu czy raczej bez rozbierania nie da rady ?
Ralen Opublikowano 21 Stycznia 2016 Opublikowano 21 Stycznia 2016 Na pytanie dot. Przeładowania musi się ktoś konkretniejszy wypowiedzieć. Jak będziesz szukał pompy to tylko bosh i szukaj jak najmłodszej. Gdzieś tu na forum jest o tym temat bo sam jakiś czas temu to studiowałem. Do pompy musisz uszczelkę w Aso dokupić. Koszt do 30zl
piotrsob1 Opublikowano 21 Stycznia 2016 Opublikowano 21 Stycznia 2016 Teraz może będzie lepiej widać Na pierwszy zdjęciu jest zaznaczone miejsce gdzie jest pełno śladów świeżego oleju (ciężkie jest dojście) <a href=http://zapodaj.net/86bc4bf532023.jpg.html>DSC_3898.JPG</a> <a href=http://zapodaj.net/e172830ba0f24.jpg.html>DSC_3901.JPG</a> <a href=http://zapodaj.net/5fabfbbbee55c.jpg.html>DSC_3902.JPG</a> <a href=http://zapodaj.net/a50ce0d1a8e16.jpg.html>DSC_3903.JPG</a> Przewody paliwowe to chyba byłoby czuć ropę ? Przeciągnij paluchem od dołu po szybkozłączce przewodu dostarczającego powietrze z intercoolera do klapy gaszącej, pewnie o-ring już się wypracował i kapie oliwa z dolotu
Deko Opublikowano 21 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2016 Faktycznie opaska nie trzyma, można ją bez problemu obrócić ... Pytanie, czy bez żadnych konsekwencji (utraty oleju) mogę odczepić ten wąż i wymienić opaskę (oczywiście na zimnym silniku) ?
piotrsob1 Opublikowano 22 Stycznia 2016 Opublikowano 22 Stycznia 2016 Nie wiem czy mamy to samo na myśli Pokaż na zdjęciu tą luźną opaskę , to ci odpowiem na twoje pytania
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się