wiury Opublikowano 18 Listopada 2008 Opublikowano 18 Listopada 2008 Witam Od pewnego czasu mam problem z zapalaniem samochodu tzn: jak postoi dłużej to po odpaleniu na benzynie przełączam go na gaz to gaśnie, nawet jak trzymam pedał gazu to i tak obroty spadają i gaśnie, i tak potrafi nawet dopiero za czwartym razem zaskoczyć. NIe ma różnicy czy zimny silnik czy ciepły. Mam instalację II generacji Tomasetto. Dziasiaj byłem u gazownika i wymienił filtr i powiedział że jak tak się dzieje to jest reduktor do wymiany. Czy ktoś się z czymś takim spotkał??
Dev Opublikowano 18 Listopada 2008 Opublikowano 18 Listopada 2008 bardzo mozliwe ze reduktor juz kaputt i sie zalewa 2 generacja do tego auta?
wiury Opublikowano 18 Listopada 2008 Autor Opublikowano 18 Listopada 2008 Wiem ze nie bardzo. Ale 5 lat temu sekwencja byłą bardzo droga i niestety był brak funduszy. Teraz trzeba sobie z tym radzić. Jak do tej pory nie miałem żadnych problemów.
andrzej_1970 Opublikowano 19 Listopada 2008 Opublikowano 19 Listopada 2008 Jeżeli przy filterku w reduktoże jest elektrozawór to trzeba go przeczyścić,zbiera się tam dużo węgla i nie da rade przełączyć na gaz raz może przełączyć raz nie mam ten problem co chwilę bo trafiłem na felerny gaz.
wiury Opublikowano 19 Listopada 2008 Autor Opublikowano 19 Listopada 2008 Filter był wymieniany i tam gdzie on był zamocowany było czyszczone. A zauważyłem ze to tak wygląda jakby jakiś zawór nie trzymał gazu i po postoju brakuje gazu w instalacji i dlatego gaśnie. Czy w tym systemie jest wymienny elektrozawór czy jest na stałe sprzężony z reduktorem. Jak siędobrać do tego elektrozaworu i czy dam rade to sam zrobić.
andrzej_1970 Opublikowano 19 Listopada 2008 Opublikowano 19 Listopada 2008 A czy był czyszczony elektrozawór przy filterku on właśnie puszcza gaz na parownik i jest on rozbieralny i można go sprawdzić podłanczając pod aku powinien cykać jeżeli nie to jest zabrudzony.Gdy bendzie się przełanczać na gaz to powinien przełonczyć raz przy zbiorniku raz przy parowniku.
wiury Opublikowano 2 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2009 elektrozawór raczej nie był czyszczony. Musze sprawdzić czy cyka dwa razy, ale wydaje mi się że cyka w w reduktorze Ale muszę sprawdzić[br]Dopisany: 19 Listopad 2008, 12:05_________________________________________________Witam. Jak wyczyścić ten elektrozawór? Trzeba zakręcać dopływ gazu do parownika?
ynterprajs Opublikowano 5 Stycznia 2009 Opublikowano 5 Stycznia 2009 tak sie dzieje bo to co sie tankuje to jest syf!w takim przypadku trzeba rozkrecic parownik umyc go w srodku rozpuszczalnikiem nitro albo denaturatrm bo niczym inny to sie nie chce puscic i znowu dziala!tam sie zbiera taki syf o konzystecji miodu i jak wystygnie to jest geste a jak chwile auto pochodzi to sie to rozgrzewa i jest rzadkie!a zakleja te widelki co ruszaja membrana i na zimnnym membrana nie dyga a na cieplym tak!rozkercilem wymylem i zeby nie wiem jak zimno bylo!jak nowy:)[br]Dopisany: 05 Styczeń 2009, 18:40_________________________________________________a jak juz rozkrecisz to zobaczysz czy membrany masz dobre czy spekane!bo one ze starosci twardnieja i tak sie wlasnie robi!i nowe membrany kosztuja cos okolo piec dych a reduktor pewnie kolo dwoch stow![br]Dopisany: 05 Styczeń 2009, 18:45_________________________________________________i jeszcze mozesz sprawdzic silnik krokowy oile taki masz bo mozesz miec srube!tam jest podobna chistoria jak w reduktorze!trza myc!
michuNS Opublikowano 6 Stycznia 2009 Opublikowano 6 Stycznia 2009 i jeszcze mozesz sprawdzic silnik krokowy oile taki masz bo mozesz miec srube!tam jest podobna historia jak w reduktorze!trza myc! popieram wypowiedź, przerabiałem temat . Od brudu zawieszała się krokówka i auto nie dostawało gazu. Po wyczyszczeniu problem zniknął.
wiury Opublikowano 16 Lutego 2009 Autor Opublikowano 16 Lutego 2009 Naprawione. Okazał się zabrudzony silnik krokowy od gazu. rzeczyszczony i już wszystko dobrze. zamykam temat
strzala_123 Opublikowano 25 Lutego 2009 Opublikowano 25 Lutego 2009 sprawdze czy u mnie pomorze bo mam ten sam problem
epadi Opublikowano 9 Maja 2009 Opublikowano 9 Maja 2009 ok, a czy ma to wpływ na spalanie? mam podobny problem, z tym że do tego doszło podwyższone spalanie, a podczas pomiarów spalin wszystko niby jest ok
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się