Grzechu31KF Opublikowano 26 Stycznia 2016 Opublikowano 26 Stycznia 2016 Czesc, mam maly problem z moim Afn otoz kiedys wrzucalo mi notlauf bo wezyk od czujnika G71 poprostu sie zsunol (wyciekal z niego olej) wezyk zalozylem ale zanim dotarlem ze to wezyk to przeczyscilismy z bratem turbo i czyscilem n75 krecilem go ladnie nie odcinalo turba az do teraz juz 3 razy wylaczylo mi turbo nawet nie przekraczajac 120km/h... podpiolem sie vcds i znalazlem taki blad 00519-intake manifold pressure sensor (G71) 28-00-short to plus, wykasowalem go i juz sie nie pojawil dzisiaj jadac z szwagrem na robienie logow i zagrzanie auta odlaczylo turbo wyskoczyl taki blad : 00575- Intake Manifold Pressure 17-00- Control Difference. Nie mam pojecia co moze byc a na dodatek slysze dziwny swist dobiegajacy z lewej strony za kierwonica przy obciazeniu pod gorke i zakresie od 2000-2500obr i ogolem jak odpale auto i ono sie troche zagrzeje to glosno slychac gwizdanie szczegolnie z tlumika.Dodam ze sztanga turba pracuje idealnie tak samo jak zaraz po czyszczeniu, prosze o pomoc i przeanalizowanie tych logow bo wgl sie na tym nie znam. Pozdrawiam Zrobilem logi dynamiczne nie wiem czy dobrze instrukcje bralem z neta oto one: 003 http://www.fotosik.pl/zdjecie/8f0640c84440037c 008 http://www.fotosik.pl/zdjecie/6da0cbcb34164ac2 010 http://www.fotosik.pl/zdjecie/715685e0fac205b1 011 http://www.fotosik.pl/zdjecie/dd1452532a202a6d oraz log 011 008 010 zrobione jednym logiem http://www.fotosik.pl/zdjecie/b78e03105a327d5f
Mozgu Opublikowano 26 Stycznia 2016 Opublikowano 26 Stycznia 2016 Zrób te logi porządnie od 1000-4200 obr i nie zdjecie tylko zapisz jako plik txt i wrzuc na http://vaglog.pl/i powrzucaj linki. Jak bedziesz krecił do 4600 i w koncu spotkaja ci sie tłoki z zaworami to dopiero bedzie problem. Na moje oko to jednak moze ci sie geometria przycinać w jednym momencie bo turbo przeładowuje a potem za za bardzo spada doładowania a pozniej jest ok. Powiem szczerze ze ja sie na tym nie znam zbytnio ale do kolegów przemawiają cyferki a nie obrazki
Grzechu31KF Opublikowano 27 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2016 dolot masz szczelny ? Oglądalem węża tego ktory idzie z turbo do filtra i pozniej do bloku, i nie widze zeby było z nim cos nie tak...dajcie jakies wskazowki zeby jakos dokladnie sprawdzic dolot ??
rafal1234 Opublikowano 27 Stycznia 2016 Opublikowano 27 Stycznia 2016 mozna poznac po sladach oleju na rurach . Jezeli gdzies jest nieszczelnosc bedzie wywalalo tam olej Wysłane z mojego HTC Desire 510 przy użyciu Tapatalka
Mozgu Opublikowano 27 Stycznia 2016 Opublikowano 27 Stycznia 2016 Nie rozchodzi sie o tego miedzy filtrem a turbo . tylko miedzy turbo a IC i dalej do kolektora ssacego
Grzechu31KF Opublikowano 30 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2016 (edytowane) Sory ze nic nie pisalem nie mialem dostepu do neta tu macie logi z vaglog dynamiczne na 2 biegu: http://vaglog.pl/log_248114.html http://vaglog.pl/log_248115.html http://vaglog.pl/log_248116.html http://vaglog.pl/log_248117.html http://vaglog.pl/log_248113.html przyblizy mi ktos ktory dokladnie to waz od IC ?? A mozliwe jest ze to przez egr ?? Edytowane 30 Stycznia 2016 przez Grzechu31KF
Hezen Opublikowano 30 Stycznia 2016 Opublikowano 30 Stycznia 2016 Wzdłuż zderzaka masz rurę, pod turbiną jest gumowy wąż łączący ją z tą rurą. Kolejny gumowy łącznik masz pod IC też łączący z rurą wzdłuż zderzaka. Reszta jest do ogarnięcia od "góry" - po podniesieniu maski. Jak jest nieszczelność na którymś z gumowych łączników to wąż będzie upocony i dociągnięcie opaski zwykle pomaga. Co do logów, to musi ktoś ogarnięty zobaczyć. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
Grzechu31KF Opublikowano 31 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2016 objemaka na wezu od turba do IC byla lozna poskrecalem kazda objemke swist trwa krocej ale jednak jest i oslabniecie tez czuc nie za kazdym razem ale czuc... da sie jakas uszczelnic waz idacy z turba do filtra powietrza i rozcho0dzi sie tez do bloku i na tym przejsciu malym jest upocony tylko ze tam zadnej objemki nie ma ; /////
Hezen Opublikowano 31 Stycznia 2016 Opublikowano 31 Stycznia 2016 (edytowane) Napisz dokładnie o jaki Ci wąż chodzi, bo ciężko zrozumieć. Wąż od filtra do turbiny też musi być szczelny, bo przy filtrze jest przepływka, a turbo nie może ciągnąć lewego powietrza. Co do gumowych łączników to najlepiej zdemontować każdą i obejrzeć w rękach czy gdzieś nie jest pęknięty lub przetarty. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Edytowane 31 Stycznia 2016 przez Hezen
Grzechu31KF Opublikowano 1 Lutego 2016 Autor Opublikowano 1 Lutego 2016 chodzi mi o ten waz ktory idzie od turba do filtra powietrza i sie rozgalezia na taki maly idacy pod pokrywe ze znaczkiem audi... to widze ze na tym rozgalezieniu jest ten waz jakos spinany i tam jest przypocony... chodzi mi o ten waz ktory idzie od turba do filtra powietrza i sie rozgalezia na taki maly idacy pod pokrywe ze znaczkiem audi... to widze ze ten maly waz wlasnie na tym wpieciu jest przypocony... i da sie cos z tym zrobic ??
Mozgu Opublikowano 1 Lutego 2016 Opublikowano 1 Lutego 2016 na to nie patrz bo to jest od separatora oleju na pokrywie zaworów do zasilania turbiny i nie ma zwiazku z nieszczelnoscia dolotu. Tam zawsze jest uwalone troche olejem tym co wyrzuci odma. Tam nie ma cisnienia bo ta strona turbo zasysa powietrze. ciebie powinno interesowac od turbo do ic i od ic do kolektora ssacego skoro szukasz nieszczelnosci
Grzechu31KF Opublikowano 1 Lutego 2016 Autor Opublikowano 1 Lutego 2016 Dalej to samo przepatrzylem wszystkie weze jakie sa i nie ma juz nie szczelnosci mniejszy siwst ale turbo dalej przeladowywuje przy 2500tys obr a do 3tys za bardzo spada... Znacie kogos kto zna sie na logach ??
Mozgu Opublikowano 1 Lutego 2016 Opublikowano 1 Lutego 2016 dobrze by było gdybyś zrobił logi na 3 biegu bo na 2 sa bardzo krótkie i mało dokładne. Jeśli bedziesz miał notlaufa to to nie musisz krecić juz dalej. Jak logi wrzucisz w dział diagnostyka VAG to predzej sie ktos wypowie. Jak macie u kogo to sprawdzcie jakie podciśnienie wychodzi na gruszke turbo tzn ile dokładnie. Logi robiłeś przed czy po tym jak podokrecałeś opaski? Jak przed to zrób nowe. Piszesz ze sztanga pracuje ale pytanie czy dokładnie tak lekko jak powinna. Odpal silnik i na wolnych obrotach sciągaj i zakładaj wężyk od gruszki i zobacz czy płynnie sie podnosi i opada. bo jeśli nawet na chwile przystaje w jakimś miejscu to bedzie winowajca. Od razu sie zapytam czy nie ruszaliście regulacji sztangi turbiny?
Grzechu31KF Opublikowano 1 Lutego 2016 Autor Opublikowano 1 Lutego 2016 (edytowane) pamietam ze zaznaczalismy sobie na gwincie jak ma byc sztanga ale czy np delikatnie nam sie to nie przesunelo to nie wiem... zaraz ide palic auto i sprawdze plynnosc tej sztangi... Sztanga pracuje idealnie tak jak zaraz po czyszczeniu : ) plynnie idzie do gory po zdjeciu wezyka momentalnie spada... powiedz mi jakie powinno byc podcisnienie i czy badac je na wolnych obrotach czy go zakrecic ?? z tego co wiem vacuometrem chyba sie mierzy podcisnie tylko jakie ono powinno byc?? a jakie te logi zrobic ktorych blokow ?? i kazda osobno czy po 2 ? Edytowane 1 Lutego 2016 przez Grzechu31KF
Hezen Opublikowano 1 Lutego 2016 Opublikowano 1 Lutego 2016 Jeśli gumowe węże są OK i jest świst po lewej stronie to sprawdziłbym jeszcze ICka, bo innej możliwości świstu po lewwej stronie nie widzę. Co do logów, to w odpowiednim dziale jest wszystko opisane Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
Mozgu Opublikowano 1 Lutego 2016 Opublikowano 1 Lutego 2016 Zdaje sie ze -0.8 na wolnych obrotach. Generalnie logi osobno. Na rownej drodze. Nie pod gore ani z gorki. Niektore sie robi razem. Ale to juz zobaczysz w odpowiednim dziale. Tak jak hezen napisal przyjrzyj sie ic
lukaszooo Opublikowano 7 Lutego 2016 Opublikowano 7 Lutego 2016 Najprościej jest sprawdzić cały dolot ciśnieniowo.
Mesus Opublikowano 8 Lutego 2016 Opublikowano 8 Lutego 2016 a kopci Ci bardzo jak wcisniesz pedał do podlogi podczas jazdy ?
Grzechu31KF Opublikowano 16 Lutego 2016 Autor Opublikowano 16 Lutego 2016 a kopci Ci bardzo jak wcisniesz pedał do podlogi podczas jazdy ? Jak jest zimny i ma tak 70stopni to dym jest siwo bialy a jak sie rozgrzeje i mu dobrze depne to puszcza chmurki na czarno
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się