Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.0TFSI QUATTRO BPG USA Stage 3 355HP@467NM by gregor10.pl


arek_cccp

Rekomendowane odpowiedzi

Tak to jedzie mniej więcej ;)

100-150 4s

100-190~9.2s

100-200 szkoda, że nie dociągnięte ale pewnie ~10.5s ;)

film oczywiście z przepaści nagrywany :grin:

Edytowane przez arek_cccp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na jakich kapciach ?

BTW: teraz sobie przypomnij jak to w fabryce jeździło...

Edytowane przez marcin4x4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bridgestone blizzak zimówki 215/50R 17 o ile dobrze pamiętam. Fabryką nie jeździłem prawie w ogóle po sofcie na ~250 a teraz jest mega przepaść 100-200 zwłaszcza :) jakieś 7-8s pewnie. Te motory na seryjnym sofcie szału nie robią ale od tego są mody :wink:


Wydech aktualnie przy obecnej mocy :).

Gada jak Evo :) - Grzesiek z GTPerformance stwierdził ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zakładam że dziób w górze to nie wina dojechanych tylnych amorów :P

mnie się podoba.

Edytowane przez marcin4x4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, amorki są okej :) ale i tak muszę zmienić na dedykowane do obniżonych sprężyn bo szkoda 1ba męczyć :grin:, ciesze się, że wydech Ci się podoba :).

Edytowane przez arek_cccp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, amorki są okej :) ale i tak muszę zmienić na dedykowane do obniżonych sprężyn bo szkoda 1ba męczyć :grin:, ciesze się, że wydech Ci się podoba :).

Witaj,

Jakie springi wrzucasz i jakie amorki?

Koła pewnie też jakieś porządne pod tą moc/nm :D ?

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

FMIC 600x230x65 to jakiś custom, czy jak? Bo wszędzie gdzie patrzę to 550x230...

PS: Kawał dobrej roboty zrobiliście ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Racja chodziło o 550x230x65 a całkowite ma 700x230x65 już poprawione, dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2:12-2:30 zabija nawet bulgot V8 :grin: masakra czego to nie wymyślą ;) po dzisiejszych testach na 6 biegu do 200 wgniata w fotel bardzo przyjemnie ;) i zbiera się konkretnie na ostatnim biegu, na więcej nie pozwalały warunki :wink:

Edytowane przez arek_cccp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe ile to to leci maksymalnie.

Ja ostatnio robiłem testy po programie, na niemieckiej autostradzie oczywiście :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2:12-2:30 zabija nawet bulgot V8 :grin:

bo to się sprzedaje komplety, wygląda jak kupa i brzmi jak kupa :P

zbiera się konkretnie na ostatnim biegu

w ośce miałem 5 skrzynie w której 5 była typowym nadbiegiem... nic to nie szło..po ostrym sofcie coś się tam ruszyło... teraz 5 i 6 to inny świat, chce jechać.... tylko nie ma gdzie ;]

jak w quattro solidnie czuć to jest dobrze :) no i nie każde 4x4 rwie kapcie przy zmianie biegów :P

Edytowane przez marcin4x4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od tego są niemieckie autobahny :lol: ile to poleci hm, przy ~250KM miałem 240-250 licznikowo i zabezpieczenie elektronicznie zadziałało odcinając gaz :kox: dużo pewnie zależy od skrzyni ale myślę, że 280 jest realne ;). Szczerze VMAX mnie nie jara, bardziej wbijanie w fotel na 2-3-4 ;) oraz do 200 zbiera się super na 6 biegu to mi wystarcza w zupełności. Nie ma co kusić losu zwłaszcza, że wskaźników EGT nie mam ani żadnych innych choinek na desce bo nie latam z vmaxem po autostradach ;). Nawet nie zauważyłem, że ostatnio pękło 1tyś km na tym setupie, wszystko gra i huczy pięknie zwłaszcza wydech :decayed:. Tak z ciekawości miałem okazję przejechać się 300km w 1.8T ośka w deszczu i powiem Wam, że nie wyobrażam sobie mocnego auta bez quattro ;).

Edytowane przez arek_cccp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jakie Ci przy tym wariowaniu spalanie wychodzi ?

Edytowane przez marcin4x4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio zalałem od zaświecenia rezerwy 23l bodajże ~100zł pb98, zrobiłem trasę 160km kilka konkretnych butów ale większość w miarę spokojnie 140km/h-160km/h a potem 90km sporo w mieście z ostrą jazdą pod czerwone pole i wyszło mi 250km na 23l do rezerwy. Także o ile dobrze licze to 9.2l śmiałem się bo jak na tą jazdę i moc to wyszło śmiesznie, wiadomo nie jak dieslem ale podejrzewam, że na serii wyszło by większe spalanie lub podobne a mocowo przepaść. Tak bez trasy o ile pamiętam to wychodzi mi ~11-13l przy ostrej jeździe bez dziadowania na tempomacie może jestem pod jarany mocą ale odnoszę wrażenie, że przy 250km na programie w CS paliło to auto tyle samo... ;)

Edytowane przez arek_cccp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, choć na moje przebiegi roczne to nawet 13-14l jest znośne :decayed: przy obecnych cenach paliw. Spalanie może się wydawać niskie ale to tylko 2.0l + fsi, a pojemność ma duże znaczenie bo jak wiadomo słabsze 3,0v6 3.2fsi 4.2 v8 jadące o wiele gorzej może zapomnieć o takim spalaniu :grin: nawet 3.0tdi (pojemność coś musi napełnić i nie jest to powietrze hehe) o ile dobrze słyszałem od posiadaczy to okolice 10l poza trasą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


akże o ile dobrze licze to 9.2l


Moje 290 kobył w 1.9 żłopie w cyklu mieszanym 7L ( przy raczej lekkiej nodze).

Także Twoje 9L to całkiem niezły wynik, szczególnie na taką moc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a pojemność ma duże znaczenie bo jak wiadomo słabsze 3,0v6 3.2fsi 4.2 v8 jadące o wiele gorzej może zapomnieć o takim spalaniu :grin:

no żal... ale oni mają gary ! szpan a auto zadbane bo przeważnie stoi w garażu :P

BTW: myślisz że fabryczne większe TDI są coś lepsze ?

nawet 3.0tdi (pojemność coś musi napełnić i nie jest to powietrze hehe) o ile dobrze słyszałem od posiadaczy to okolice 10l poza trasą.

ja robię krótkie trasy ~10km i spokojnie schodzę poniżej 10L, jak się bujam po okolicy to też mam poniżej 10L bo przy każdej okazji jest but (trzeba dogrzać silnik). Spalanie mam w D.. Fakt na fabryce 10L w mieście to był optymistyczny wynik, miasto + trochę trasy w żwawszym tempie to często wynik11-13 litrów. Silnik był za słaby do tej budy i Q.. chlało i nie jechało a ja miałem gula.

Fabryka to po prostu śmietnik i tyle. Znajomy jak się przesiadł na ASB to po 5km rzucił złotą myśl.. "q.... to 2.0 opier....". tdi.. nie tfsi.

Dzisiaj mierzyłem:

~30km + 15km Gdańsk/Sopot styl jazdy normalny bez szaleństw (jeden pościg) z wyprzedzaniem 6,8. Ta sama trasa z korkami (powrót żwawiej, więcej wyprzedzania) 8L

Edytowane przez marcin4x4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...