Jump to content
IGNORED

2.0TFSI QUATTRO BPG USA Stage 3 355HP@467NM by gregor10.pl


Recommended Posts

Posted (edited)

Cześć wrzucam pracę gregora10 a mianowicie 2.0TFSI Quattro BPG na k04-064
Modyfikacje pod maską:
- Turbo k04-064 z S3 8P.
- Wtryskiwacze z S3 8P.
- Wydajniejszy wkład pompy paliwa Autotech.
- Kompletny przelotowy układ wydechowy. DP 3''-2.75'' GTPerformance.
- FMIC 550x230x65.
- Sprzęgło Sachs Performance 3000951844 + tarcza obita w kevlar.
- Tip
- Tuned by gregor10.pl :hi:
Więcej informacji na stronie

http://gregor10.pl/audi-a4-b7-2-0tfsi-200km-bpg-k04-stage-3-usa-355km-460nm/

lub FB

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1679024315691041.1073741872.1396067723986703&type=3
Z ważniejszych rzeczy:
0-100 4.8s

tak to mnie więcej jedzie


12656120_978608548886801_22625984_o.jpg

Delikatna korekta i aktualny wykres

12776785_995428390538150_1910609818_o.jp

Edited by arek_cccp
Posted

Gratulacje, teraz czekamy na jakis filmik nakrecony na niemieckiej autostradzie ;)

Posted

Gregor, jak zwykle wykonał kawał dobrego strojenia :decayed:

Gratki wyniku i dobrze miotającej fury :thumbup1:

Posted (edited)

mi wychodzi 6 sekund... dużo kasy...a efekt jak 3.0 TDI po standardowym sofcie i nie mówię tu o nowszych generacjach.

sory wole klekoty :P

Edited by marcin4x4
Posted

Tylko w takich mocach najważniejsze jest 100-200 albo 100-250, gdzie te klekoty nie jadą. Dla porównania przy 250ps było ~6.5s. Teraz minimalnie 5s lub 4.8s. No i wybacz ale 3.0tdi nie ma takich mocy po sofcie. Ostatnio A5 wydech ic zrobione program mocny 320ps bodajże i 680nm o ile pamiętam więc troszku brakuje do tfsi. Od 2.0t które ma 340ps ta a5 dostała konkretne baty. So co kto lubi ;) ale klekoty sa dobre dla emerytów a ja na to jestem za mlody. Oczywiście bez spiny bo są i mocne diesle (3.0biturbo) i szanuję każde zdanie ale nie rób wywodów na temat niutona w dieslu itp bo nie chce mi się z Tobą 2x kłócić o to samo. Pozdrawiam.

Posted

Witajcie,

Arku szybkie pytanie:

Czy Gregor wspominał Tobie kiedy warto zrobić kuty spód silnika 2.0 TFSI (od jakiego Nm?)

Zdaje się, że korby w kolejnych generacjach TFSI są wzmocnione?

PS. Czekamy na filmy bestii :D

Pozdrawiam i Chapeau bas :D

Posted

Może pytanie nie na miejscu, ale ile tak średnio pochłania PB ?

Posted

Arek jest koks:D będę wypatrywał na południu:D a dokładnie koło myslenic:P

Posted

mi wychodzi 6 sekund... dużo kasy...a efekt jak 3.0 TDI po standardowym sofcie i nie mówię tu o nowszych generacjach.

sory wole klekoty :P

start z ~3000/3500rpm pozwala na powtarzalne 4.8sek do setki.

start z filmiku jest ze zdecydowanie niższych obrotów tak że nie ma tutaj co dorabiać teorii :)

Posted (edited)

Witajcie,

Arku szybkie pytanie:

Czy Gregor wspominał Tobie kiedy warto zrobić kuty spód silnika 2.0 TFSI (od jakiego Nm?)

Zdaje się, że korby w kolejnych generacjach TFSI są wzmocnione?

PS. Czekamy na filmy bestii :D

Pozdrawiam i Chapeau bas :D

To wszystko zależy jak jest niuton poprowadzony. Nie wiem jak to jest w nowszych chyba są mocniejsze lecz pewności nie mam. 450nm na pewno korby zniosą u mnie jest to łagodnie rośnie stopniowo a nie niut dokoksowany z dołu co jest niebezpiecznie. Do zakucia to robi się hybrydę k04 i 400km+ w wyniki 370-390 raczej się nie zakuwa a tym bardziej na seryjnym motorze nie do zrobienia bo to doprężony motor nie to co cupry r i s3 itp ;).

Może pytanie nie na miejscu, ale ile tak średnio pochłania PB ?

Nie wiem ile będzie to obecnie ale na starym setupie 250KM było to 8-13l.

Arek jest koks:D będę wypatrywał na południu:D a dokładnie koło myslenic:P

No w Myślenicach możesz mnie spotkać :D.

Gregor, jak zwykle wykonał kawał dobrego strojenia :decayed:

Gratki wyniku i dobrze miotającej fury :thumbup1:

Dzięki :), kawał dobrej roboty Gregor zrobił.

Edited by arek_cccp
Posted

1.8T w małym palcu, a teraz 2.0TFSI ...

Grzesiek, kiedy będzie jakies uturbione VR6 ? :D

Posted

start z ~3000/3500rpm pozwala na powtarzalne 4.8sek do setki.

Czyli tyle ile katalogowo e60 M5

Posted

Fajne tarcze do zegarów. Gdzie takie zrobiłeś?

Posted (edited)

Tylko w takich mocach najważniejsze jest 100-200 albo 100-250, gdzie te klekoty nie jadą. Dla porównania przy 250ps było ~6.5s. Teraz minimalnie 5s lub 4.8s. No i wybacz ale 3.0tdi nie ma takich mocy po sofcie. Ostatnio A5 wydech ic zrobione program mocny 320ps bodajże i 680nm o ile pamiętam więc troszku brakuje do tfsi. Od 2.0t które ma 340ps ta a5 dostała konkretne baty. So co kto lubi ;) ale klekoty sa dobre dla emerytów a ja na to jestem za mlody. Oczywiście bez spiny bo są i mocne diesle (3.0biturbo) i szanuję każde zdanie ale nie rób wywodów na temat niutona w dieslu itp bo nie chce mi się z Tobą 2x kłócić o to samo. Pozdrawiam.

Znowu ego przyciemnia rozum... źle to rozumiesz, ja nie piszę tego w kontekście danego silnika lejącego wszystko jak jest tylko efektu względem inwestycji. ASB na dobrym sofcie i z hybrydą wypluwa ~320 ps / 640nm (na przykładzie A6) a to tylko jedna modyfikacja, dorzucimy do tego DP, LC, REV(w manualu do sprintu konieczność) wydech, IC i jest jeszcze ciekawiej...

Nie wiem co to za A5 ale wiem że 90% tunerów w TDI nie dotyka wałków, nie obrabia szyny albo robi to po łebkach a co najważniejsze nie zdejmuje limitera wyższych biegów bo często nie wie o ich istnieniu, 3jka która jest fatalnie zestopniowana też wymaga pracy i będzie jeździć. Kreski wychodzą ale auto nie jedzie. W a4 3.0 TDI ~280ps 580nm czyli normalny soft przy normalnym starcie jak na filmie masz taki sam efekt czyli 6 sekund. Widziałem sporo 3.0 i w każdym było co robić, niektóre z forum wręcz wołały o pomstę do nieba.

BTW: Nowsza jednostka w C7 tylko na hybrydzie VZK wypluwa 341 koni 719 nm.. z czego 580nm i prawie 200ps dostępne przy 2krpm. No ale nowsze TFSI to też miazga i mega przyrosty.

Jak pisałeś kto co lubi, lepszego nie wyłonisz bo takowego nie ma.

start z ~3000/3500rpm pozwala na powtarzalne 4.8sek do setki.

ja przy LC nie jestem w stanie wbić 2 biegu :P

Edited by marcin4x4
Posted (edited)

Fajne tarcze do zegarów. Gdzie takie zrobiłeś?

Mam oryginalny licznik z s4 b7. Edited by arek_cccp
Posted (edited)

Grzesiek, kiedy będzie jakies uturbione VR6 ? :D

niektórzy tego klepią dość sporo, poszukasz to znajdziesz.

start z ~3000/3500rpm pozwala na powtarzalne 4.8sek do setki.

a jak to się ma do 2,7 na k04 i 1,8t 400+ ?

Zrobiłem dzisiaj szybki pomiar i wyszło mi 7 albo 6 sekund kwestia jak liczyć. Jest na plusie pada śnieg (ponad połowa 2jki nie miała trakcji), żona (~60kg) , zakupy (samej wody 40L), zimówki r18. U mnie tylko soft i średnio wysterowana hybryda (moc nieznana), 2.7 nie uzyska wyniku 3.0.

Dali by normalną skrzynie to też by się inaczej gadało...

Edited by marcin4x4
Posted (edited)

Wiem kto robi i z jakim efektem VR6T.

Sa takie auta ze tylko 1/4 jezdza ale wolnych obrotow juz nie maja :)

Należenie do grona stroicieli tego silnika świadczy o wiedzy, doświadczeniu i w pewnym sensie też podnosi prestiż tunera.

Nie bardzo rozumiem celu prowadzenia dyskusji i porownywania silnika 3.0TDI i 2.0TFSI. Mamy powiedzieć, że diesel o pojemności wiekszej o 1L ma wiekszy potencjał i pozwala na osiagniecie wiekszej mocy?

Lubisz jezdzić autem o tak duzym Nm aby nie miec trakcji na 1 i 2, a od 4 biegu słyszec rezonans ... (jak tam podpora wału?)

W sumie to nie było pytania bo kazdy ma prawo tak sobie wystroic auto jak chce. To wlasciciel ma byc zadowolony a nie komentatorzy z forum co nawet nie siedzieli nigdy za kierownica takiego auta :)

Edited by wampir
Posted (edited)

Lubisz jezdzić autem o tak duzym Nm aby nie miec trakcji na 1 i 2,

bo benzyny tego problemu nie mają.. z 2,7 nie wyciągnie duże NM.

a od 4 biegu słyszec rezonans ... (jak tam podpora wału?)

nie słychać a podpora ma się dobrze (bo to nie ona jest problemem)

Wiem kto robi i z jakim efektem VR6T.

Należenie do grona stroicieli tego silnika świadczy o wiedzy, doświadczeniu i w pewnym sensie też podnosi prestiż tunera.

nie jeden składa klocki z gotowych schematów... to nie ma nic wspólnego z wiedzą i doświadczeniem. Na cały efekt pracuje kilka osób najczęściej w kilku firmach czasem nawet w rożnych krajach, kupowanie softów w sieci to praktycznie codzienność dla wielu zakładów.

Nie bardzo rozumiem celu prowadzenia dyskusji i porownywania silnika 3.0TDI i 2.0TFSI.

A ja nie rozumiem po co uprawiać ekshibicjonizm. Poklepać po tyłku to można kobitę a nie właściciela kolejnego zmodzonego auta które powstało po to by rywalizować (po Twojemu porównywać). Pomijam już fakt że BP vs ON to odwieczna wojna więc fajnie porównać zbliżone moce zwłaszcza że nowsze diesle zaczynają bardziej jeździć konikami.

Mamy powiedzieć, że diesel o pojemności wiekszej o 1L ma wiekszy potencjał i pozwala na osiagniecie wiekszej mocy?

a czytał kolega co pisałem wcześniej ? stosunek ceny i stopnia modyfikacji do osiągniętego efektu i nic więcej. Napisałem wyraźnie NIE MA lepszy ani gorszych a jedyny limit to zdolności kredytowe żony właściciela.

Edited by marcin4x4
Posted

Hmm w sumie to sie z Tobą zgadzam Marcin. Lepszy przyrost jest przy modyfikacji 3.0tdi.

Gdyby jednak szukać jego benzynowego odpowiednika to pewnie byłby nim 3.0TFSI np taki

http://gregor10.pl/audi-a6-c6-3-0tfsi-ccaa-300km-usa-stage-2-455km-569nm/

w który to tylko zmieniono kółko kompresora i wyszło po strojeniu 455KM i 569Nm.

Pewnie ktos inny bedzie wolał 4 litroweg diesle ale dobrze, że nasz koncern wymyslił tyle silników, ze kazdego mozna zadowolic.

Peace and love :)

Posted (edited)

3.0 TFSI to inna baja, trzeba by to bardziej porównać z 3,0L na turbosprężarce .

Jedno łączy nas wszystkich.. korki, światła i mandaty... Ja nie widzę sensu schodzenia poniżej 6 sekund w aucie na drogę.

ale fajnie mieć :)

Edited by marcin4x4

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...